Zelfspot is in 'progressieve' kring al een tijdje dood. Morsdood. Disco-als-van-muzikale-betekenis-dood.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:46 schreef -XOR- het volgende:
Wat een kutTT
Ik wilde "Sinterklaas bestaat" maar voor dat stukje zelfspot was ik net te laat.
Laten we het daar vooral over hebben, die wereldvreemdheid.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:47 schreef Hexagon het volgende:
Maar als Ronald Plasterk niet begrijpt waarom hij niet louter lovende en vriendelijke reacties krijgt, dan is hij nog verder van de werkelijkheid vervreemd dan ik al dacht.
Nee, dat denken jij en Ronald namens anderen.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we het daar vooral over hebben, die wereldvreemdheid.
Jeweetwel, hoe in deze 'progressieve' bunker een beetje wordt gedacht.
"Waarom snappen al die domme Henk en Ingrids niet net als ik, hoogopgeleide goedverdiener, wiens enige kennis van diversiteit het menu van thuisbezorgd.nl betreft, die tijd en geld over heeft om zich 24/7 bezig te houden met klimaat, Sint Nikolaas, inclusie van zwarte gehandicapte non-binaire dwergen, dat het nu echt TWEE VOOR TWAALF IS, aleer dit land verwordt tot een fascistische, klimatologische, kapitalistische hel?"
Liefst bij de UvA?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:53 schreef -XOR- het volgende:
Heeft onze echte sociaaldemocraat de vruchten van zijn academische werk al gedeeld met de mitarbeiter?
Snap dat het zeer doet wanneer de waarheid gezegd wordt.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, dat denken jij en Ronald namens anderen.
Nou noem eens een bekende politicus/opiniemaker die teksten uitspreekt alsquote:Op donderdag 5 december 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap dat het zeer doet wanneer de waarheid gezegd wordt.
quote:"Waarom snappen al die domme Henk en Ingrids niet net als ik, hoogopgeleide goedverdiener, wiens enige kennis van diversiteit het menu van thuisbezorgd.nl betreft, die tijd en geld over heeft om zich 24/7 bezig te houden met klimaat, Sint Nikolaas, inclusie van zwarte gehandicapte non-binaire dwergen, dat het nu echt TWEE VOOR TWAALF IS, aleer dit land verwordt tot een fascistische, klimatologische, kapitalistische hel?"
Dat zou mooi zijn voor de noeste medewerkers aldaar.quote:
Oh help, de 'Hex-methode'.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou noem eens een bekende politicus/opiniemaker die teksten uitspreekt als
[..]
De woke-fabriek?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn voor de noeste medewerkers aldaar.
Dat ik bronnen en onderbouwingen vraag naar alle dingen die je voor een ander invult?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh help, de 'Hex-methode'.
Dat valt nogal mee kan ik je uit eerste hand vertellen.quote:
Houdquote:Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat ik bronnen en onderbouwingen vraag naar alle dingen die je voor een ander invult?
Dat kunnen we ook jou vragen met het steeds projecteren van allerlei iedere discussie doodslaande plattitudes, zoals bovenstaande, op iedereen die op een progressieve partij stemt. Daar is geen serieuze reactie meer op te geven.quote:
Platitude... zoals toen je me een buitenlanderhater noemde.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook jou vragen met het steeds projecteren van allerlei iedere discussie doodslaande plattitudes, zoals bovenstaande, op iedereen die op een progressieve partij stemt. Daar is geen serieuze reactie meer op te geven.
Volgens mij al meerdere malen teruggenomen en uitgelegd waar die indruk vandaan kwam.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Platitude... zoals toen je me een buitenlanderhater noemde.
Gebaseerd op: nada.
Werd helemaal beschamend toen bleek dat mijn familie diverser is dan heel je postcodegebied bij elkaar.
Vertel me s.v.p. niets over 'invullen'.
Nee, het is gewoon sympomatisch voor 'progressief' Nederland.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij al meerdere malen teruggenomen en uitgelegd waar die indruk vandaan kwam.
Verder kan ik je familie niet controleren en jij mijn postcodegebied ook niet.
Nee, het schiet tekort omdat ze de woke hobbyisten van GL opgenomen hebben.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:21 schreef -XOR- het volgende:
Ik vraag me af waarin (met name) PvdA/GL dan zo tekort zou schieten om 'echt links' te zijn. Willen ze het minimumloon verlagen? De ziektewet afschaffen? Forse belastingverlagingen voor winstuitkeringen van aandeelhouders? De erfbelasting afschaffen? Abortus verbieden? De Rutgersstichting flink korten?
Er is een groep die vind dat de PvdA enkel 100% van hun tijd voor hun eigen belang moet opkomen en dus niet ook nog voor dat van iemand anders.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:21 schreef -XOR- het volgende:
Ik vraag me af waarin (met name) PvdA/GL dan zo tekort zou schieten om 'echt links' te zijn. Willen ze het minimumloon verlagen? De ziektewet afschaffen? Forse belastingverlagingen voor winstuitkeringen van aandeelhouders? De erfbelasting afschaffen? Abortus verbieden? De Rutgersstichting flink korten?
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is een groep die vind dat de PvdA enkel 100% van hun tijd voor hun eigen belang moet opkomen en dus niet ook nog voor dat van iemand anders.
Ik hoop het van harte.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Hexagon het volgende:
Maar, volgend jaar loopt de termijn van Esther-Mirjam Sent af als PvdA-voorzitter.
Dan kan Ronald toch niet op zijn handen blijven zitten maar moet hij zich kandideren als voorzitter om de partij eigenhandig los te scheuren van Groenlinks en weer van de arbeider te maken, toch?
Mooi zo, aan modaal Nederland heb ik sowieso een schurfthekel, maar wat maakt PvdA/GL als geheel dan zo verschrikkelijk?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het schiet tekort omdat ze de woke hobbyisten van GL opgenomen hebben.
Zit Modaal Nederland niet op te wachten. Terecht ook.
En vanwaar die hekel?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooi zo, aan modaal Nederland heb ik sowieso een schurfthekel, maar wat maakt PvdA/GL als geheel dan zo verschrikkelijk?
`quote:Op donderdag 5 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Er is een groep die vindt dat de PvdA zich niet moet lenen als doorgeefluik voor de woke hobby's van het totaal wereldvreemde GL.
Zolang de PvdA zich inlaat met radicalen van GL, zal ik er in ieder geval niet meer op stemmen. En dat geldt, niet heel gek, voor heel veel meer mensen.
Joh het rommelt al een tijdje binnen de gelederen, zeker m.b.t. de Pro-Palestina (lees: UvA-studenten postkoloniale niet-Westerse genderstudies) afdeling bij GL.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
`
Kun je concrete voorbeelden geven van het spelen voor doorgeefluik van wereldvreemde hobbies?
Gelukkig maar, een etnische zuivering kunnen we ook niet zomaar over onze kant laten gaan. Overigens is de Palestijnse zaak altijd al een links thema geweest.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh het rommelt al een tijdje binnen de gelederen, zeker m.b.t. de Pro-Palestina (lees: UvA-studenten postkoloniale niet-Westerse genderstudies) afdeling bij GL.
Oh please.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, een etnische zuivering kunnen we ook niet zomaar over onze kant laten gaan. Overigens is de Palestijnse zaak altijd al een links thema geweest.
Waarom steken ze er dan zoveel tijd en moeite in? Ik kan me leukere hobby's bedenken.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh please.
Het lot van de Palestijnen interesseert het gros van die gehersenspoelde wokies geen reet.
Ook 'De modale Nederlander' interesseert het lot van de Palestijnen noch Israeliers geen reet, dus dat houdt elkaar dan mooi in evenwicht.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh please.
Het lot van de Palestijnen interesseert het gros van die gehersenspoelde wokies geen reet.
Omdat ze werkelijk menen op te komen voor een vooral GEKLEURD volk. Ook nog eens niet-christelijk. En ook nog eens niet in Europa.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom steken ze er dan zoveel tijd en moeite in? Ik kan me leukere hobby's bedenken.
Die zijn dan ook minder hypocriet en lopen geen universiteiten te slopen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook 'De modale Nederlander' interesseert het lot van de Palestijnen noch Israeliers geen reet, dus dat houdt elkaar dan mooi in evenwicht.
Want het lot van de UvA gaat jou zoals we hier hebben kunnen lezen enorm aan het hart.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zijn dan ook minder hypocriet en lopen geen universiteiten te slopen.
De UvA sloopt zichzelf van binnenuit wel, dat klopt. Binnen nu en een paar jaar is het dan ook geheel uit de lijst van serieuze universiteiten verdwenen. En terecht.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Want het lot van de UvA gaat jou zoals we hier hebben kunnen lezen enorm aan het hart.
Dat is dus weer voor een ander invullen. Linkse groepen komen al sinds mensenheugenis op voor de Palestijnse zaak. Ook de SP heeft er een flinke traditie in gehad.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ze werkelijk menen op te komen voor een vooral GEKLEURD volk. Ook nog eens niet-christelijk. En ook nog eens niet in Europa.
Intersectionele bingokaart vol.
Zitten er vast een paar tussen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is dus weer voor een ander invullen. Linkse groepen komen al sinds mensenheugenis op voor de Palestijnse zaak. Ook de SP heeft er een flinke traditie in gehad.
Men kan gewoon vinden dat Palestijnen onrecht wordt aangedaan en daarvoor gaan demonstreren.
Joh, ik kan je vertellen: studenten die de UvA op stelten zetten en de boel slopen zijn van alle tijden, dat is een stukje cultuurgoed en gewoonterecht dat de Amsterdamse student zich niet door een groepje zich ergerende modale provincialen moet laten afnemen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De UvA sloopt zichzelf van binnenuit wel, dat klopt. Binnen nu en een paar jaar is het dan ook geheel uit de lijst van serieuze universiteiten verdwenen. En terecht.
Woke hobbyhuis.
Je bedoelt de provincialen die en de studiefinanciering en de kosten van de sloop mogen ophoesten...quote:Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Joh, ik kan je vertellen: studenten die de UvA op stelten zetten en de boel slopen is van alle tijden, dat is een stukje cultuurgoed en gewoonterecht dat de Amsterdamse student zich niet door een groepje zich ergerende modale provincialen moet laten afnemen.
Ja. Aan de rafelranden van de samenleving moet het een beetje schuren.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt de provincialen die en de studiefinanciering en de kosten van de sloop mogen ophoesten...
Gesubsidieerd protesteren![]()
![]()
Heel makkelijk als je niets te verliezen hebt.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja. Aan de rafelranden van de samenleving moet het een beetje schuren.
Doe dat.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Als gesubsidieerd protesteren een probleem is dan kunnen we ook eens naar boerenprotesten kijken.
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel makkelijk als je niets te verliezen hebt.
Dat is hoe het is.quote:
Want dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is hoe het is.
Dat leer je wanneer je zelf geld moet verdienen, rond moet komen, mee moet doen.
Nee, dat weten die 'bevlogen' studenten niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |