abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215779301
Niet mijn OP

De laatste tijd is er discussie over een eventuele fusie tussen de PvdA en Groenlinks. Nou willen beide partijen er nog niet aan maar zoiets kost tijd. In het verleden zijn er ook vaak genoeg partijen gefuseerd.
https://www.volkskrant.nl(...)-van-komen~bb7b9802/

Persoonlijk denk ik dat het een slim idee is. Qua standpunten zijn de partijen nauwelijks verschillend nog van elkaar. Ook zijn ze qua grootte onderhand wel aan elkaar gewaagd. En het zou de versplintering al weer wat terugdringen. Bovendien is men samen machtiger. Niet alleen in aantal zetels maar ook in het netwerk in de samenleving dat ze hebben. Het beste kan het beginnen met gezamenlijke lijsten. En in een later stadium een fusie van de organisatie.

Al zijn er ook een paar moeilijke punten. Groenlinksers blijven toch graag maagdelijk in de oppositie waar PvdA'ers als het even kan de regering in willen. Dus de idealisten en realisten kunnen botsen. Ook zijn beide partijen lid van een verschillende Eurofractie. Dus daar zal waarschijnlijk Groenlinks aan het kortste end trekken. Met als risico dat een nieuwe "Groene" partij ontstaat.

Wat denken jullie. Gaat dit er binnen nu en een paar jaar van komen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 19:46:25 #2
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215779332
Wat een kutTT

Ik wilde "Sinterklaas bestaat" maar voor dat stukje zelfspot was ik net te laat.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 5 december 2024 @ 19:47:29 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215779350
Maar als Ronald Plasterk niet begrijpt waarom hij niet louter lovende en vriendelijke reacties krijgt van PvdA-leden op zijn schrijfsels, dan is hij nog verder van de werkelijkheid vervreemd dan ik al dacht.
pi_215779354
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:46 schreef -XOR- het volgende:
Wat een kutTT

Ik wilde "Sinterklaas bestaat" maar voor dat stukje zelfspot was ik net te laat.
Zelfspot is in 'progressieve' kring al een tijdje dood. Morsdood. Disco-als-van-muzikale-betekenis-dood.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215779393
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:47 schreef Hexagon het volgende:
Maar als Ronald Plasterk niet begrijpt waarom hij niet louter lovende en vriendelijke reacties krijgt, dan is hij nog verder van de werkelijkheid vervreemd dan ik al dacht.
Laten we het daar vooral over hebben, die wereldvreemdheid.

Jeweetwel, hoe in deze 'progressieve' bunker een beetje wordt gedacht.

"Waarom snappen al die domme Henk en Ingrids niet net als ik, hoogopgeleide goedverdiener, wiens enige kennis van diversiteit het menu van thuisbezorgd.nl betreft, die tijd en geld over heeft om zich 24/7 bezig te houden met klimaat, Sint Nikolaas, inclusie van zwarte gehandicapte non-binaire dwergen, dat het nu echt TWEE VOOR TWAALF IS, aleer dit land verwordt tot een fascistische, klimatologische, kapitalistische hel?"

Blijven roepen dat iedereen dom, xenofoob en intolerant is. Ooit leidt dat vast tot meer zetels voor wat eens links was.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 19:53:53 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215779425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Laten we het daar vooral over hebben, die wereldvreemdheid.

Jeweetwel, hoe in deze 'progressieve' bunker een beetje wordt gedacht.

"Waarom snappen al die domme Henk en Ingrids niet net als ik, hoogopgeleide goedverdiener, wiens enige kennis van diversiteit het menu van thuisbezorgd.nl betreft, die tijd en geld over heeft om zich 24/7 bezig te houden met klimaat, Sint Nikolaas, inclusie van zwarte gehandicapte non-binaire dwergen, dat het nu echt TWEE VOOR TWAALF IS, aleer dit land verwordt tot een fascistische, klimatologische, kapitalistische hel?"
Nee, dat denken jij en Ronald namens anderen.
  donderdag 5 december 2024 @ 19:53:53 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215779426
Heeft onze echte sociaaldemocraat de vruchten van zijn academische werk al gedeeld met de mitarbeiter?

Met die 30 miljoen op de bank is het natuurlijk makkelijk afgeven op de Turkse schoonmaakster.
pi_215779438
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:53 schreef -XOR- het volgende:
Heeft onze echte sociaaldemocraat de vruchten van zijn academische werk al gedeeld met de mitarbeiter?
Liefst bij de UvA?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215779453
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, dat denken jij en Ronald namens anderen.
Snap dat het zeer doet wanneer de waarheid gezegd wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 19:57:37 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215779476
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Snap dat het zeer doet wanneer de waarheid gezegd wordt.
Nou noem eens een bekende politicus/opiniemaker die teksten uitspreekt als

quote:
  donderdag 5 december 2024 @ 19:58:14 #11
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215779482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Liefst bij de UvA?
Dat zou mooi zijn voor de noeste medewerkers aldaar.
pi_215779490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou noem eens een bekende politicus/opiniemaker die teksten uitspreekt als
[..]

Oh help, de 'Hex-methode'.

Maar natuurlijk zijn die Henk en Ingrids niet écht dom, intolerant en xenofoob.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215779495
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat zou mooi zijn voor de noeste medewerkers aldaar.
De woke-fabriek?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 19:59:57 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215779500
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh help, de 'Hex-methode'.

Dat ik bronnen en onderbouwingen vraag naar alle dingen die je voor een ander invult?
  donderdag 5 december 2024 @ 20:00:30 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215779510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De woke-fabriek?
Dat valt nogal mee kan ik je uit eerste hand vertellen.
pi_215779515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat ik bronnen en onderbouwingen vraag naar alle dingen die je voor een ander invult?
Houd
toch
op
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:12:07 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215779700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Houd
toch
op
Dat kunnen we ook jou vragen met het steeds projecteren van allerlei iedere discussie doodslaande plattitudes, zoals bovenstaande, op iedereen die op een progressieve partij stemt. Daar is geen serieuze reactie meer op te geven.
pi_215779729
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat kunnen we ook jou vragen met het steeds projecteren van allerlei iedere discussie doodslaande plattitudes, zoals bovenstaande, op iedereen die op een progressieve partij stemt. Daar is geen serieuze reactie meer op te geven.
Platitude... zoals toen je me een buitenlanderhater noemde.

Gebaseerd op: nada.

Werd helemaal beschamend toen bleek dat mijn familie diverser is dan heel je postcodegebied bij elkaar.

Vertel me s.v.p. niets over 'invullen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:15:19 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215779757
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Platitude... zoals toen je me een buitenlanderhater noemde.

Gebaseerd op: nada.

Werd helemaal beschamend toen bleek dat mijn familie diverser is dan heel je postcodegebied bij elkaar.

Vertel me s.v.p. niets over 'invullen'.
Volgens mij al meerdere malen teruggenomen en uitgelegd waar die indruk vandaan kwam.

Verder kan ik je familie niet controleren en jij mijn postcodegebied ook niet.
pi_215779770
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Volgens mij al meerdere malen teruggenomen en uitgelegd waar die indruk vandaan kwam.

Verder kan ik je familie niet controleren en jij mijn postcodegebied ook niet.
Nee, het is gewoon sympomatisch voor 'progressief' Nederland.

Wijk een millimeter af van het narratief, en je bent anathema.

En maar janken over 'verrechtsing'. Dat is het niet, het is 'ontlinksing'.

'Progressief' Nederland is een enge cult geworden. Voor de ingewijden. Sektarisch, dogmatisch, intolerant tot op het bot.

En daarom kwijnt het ook weg. Nederland is te nuchter voor deze neo-religie van het grote gelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:21:32 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215779840
Ik vraag me af waarin (met name) PvdA/GL dan zo tekort zou schieten om 'echt links' te zijn. Willen ze het minimumloon verlagen? De ziektewet afschaffen? Forse belastingverlagingen voor winstuitkeringen van aandeelhouders? De erfbelasting afschaffen? Abortus verbieden? De Rutgersstichting flink korten?
pi_215779874
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:21 schreef -XOR- het volgende:
Ik vraag me af waarin (met name) PvdA/GL dan zo tekort zou schieten om 'echt links' te zijn. Willen ze het minimumloon verlagen? De ziektewet afschaffen? Forse belastingverlagingen voor winstuitkeringen van aandeelhouders? De erfbelasting afschaffen? Abortus verbieden? De Rutgersstichting flink korten?
Nee, het schiet tekort omdat ze de woke hobbyisten van GL opgenomen hebben.

Zit Modaal Nederland niet op te wachten. Terecht ook.

Wellicht lijkt het door POL erop dat hele massa's bezig zijn met inclusieklimaatglobalismediversiteit, de man in de straat - en dat zijn er veel meer - wat minder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:25:45 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215779889
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:21 schreef -XOR- het volgende:
Er is een groep die vind dat de PvdA enkel 100% van hun tijd voor hun eigen belang moet opkomen en dus niet ook nog voor dat van iemand anders.
pi_215779898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er is een groep die vind dat de PvdA enkel 100% van hun tijd voor hun eigen belang moet opkomen en dus niet ook nog voor dat van iemand anders.
Nee.

Er is een groep die vindt dat de PvdA zich niet moet lenen als doorgeefluik voor de woke hobby's van het totaal wereldvreemde GL.

Zolang de PvdA zich inlaat met radicalen van GL, zal ik er in ieder geval niet meer op stemmen. En dat geldt, niet heel gek, voor heel veel meer mensen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:28:05 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215779921
Maar, volgend jaar loopt de termijn van Esther-Mirjam Sent af als PvdA-voorzitter.

Dan kan Ronald toch niet op zijn handen blijven zitten maar moet hij zich kandideren als voorzitter om de partij eigenhandig los te scheuren van Groenlinks en weer van de arbeider te maken, toch?
pi_215779937
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Hexagon het volgende:
Maar, volgend jaar loopt de termijn van Esther-Mirjam Sent af als PvdA-voorzitter.

Dan kan Ronald toch niet op zijn handen blijven zitten maar moet hij zich kandideren als voorzitter om de partij eigenhandig los te scheuren van Groenlinks en weer van de arbeider te maken, toch?
Ik hoop het van harte.

GroenLinks moet vooral blijven wat het was: een vergaarbak van marxisten, milieu-radicalen, communisten en compleet wereldvreemde 'ideologen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:34:02 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, het schiet tekort omdat ze de woke hobbyisten van GL opgenomen hebben.

Zit Modaal Nederland niet op te wachten. Terecht ook.
Mooi zo, aan modaal Nederland heb ik sowieso een schurfthekel, maar wat maakt PvdA/GL als geheel dan zo verschrikkelijk?
pi_215780032
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mooi zo, aan modaal Nederland heb ik sowieso een schurfthekel, maar wat maakt PvdA/GL als geheel dan zo verschrikkelijk?
En vanwaar die hekel?

Teveel Sinterklaas-Mediamarkt-SBS6 onderkruipsels?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:36:39 #29
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee.

Er is een groep die vindt dat de PvdA zich niet moet lenen als doorgeefluik voor de woke hobby's van het totaal wereldvreemde GL.

Zolang de PvdA zich inlaat met radicalen van GL, zal ik er in ieder geval niet meer op stemmen. En dat geldt, niet heel gek, voor heel veel meer mensen.
`
Kun je concrete voorbeelden geven van het spelen voor doorgeefluik van wereldvreemde hobbies?
pi_215780093
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]
`
Kun je concrete voorbeelden geven van het spelen voor doorgeefluik van wereldvreemde hobbies?
Joh het rommelt al een tijdje binnen de gelederen, zeker m.b.t. de Pro-Palestina (lees: UvA-studenten postkoloniale niet-Westerse genderstudies) afdeling bij GL.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:43:43 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Joh het rommelt al een tijdje binnen de gelederen, zeker m.b.t. de Pro-Palestina (lees: UvA-studenten postkoloniale niet-Westerse genderstudies) afdeling bij GL.
Gelukkig maar, een etnische zuivering kunnen we ook niet zomaar over onze kant laten gaan. Overigens is de Palestijnse zaak altijd al een links thema geweest.
pi_215780179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Gelukkig maar, een etnische zuivering kunnen we ook niet zomaar over onze kant laten gaan. Overigens is de Palestijnse zaak altijd al een links thema geweest.
Oh please.

Het lot van de Palestijnen interesseert het gros van die gehersenspoelde wokies geen reet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:50:57 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215780249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh please.

Het lot van de Palestijnen interesseert het gros van die gehersenspoelde wokies geen reet.
Waarom steken ze er dan zoveel tijd en moeite in? Ik kan me leukere hobby's bedenken.
  donderdag 5 december 2024 @ 20:51:44 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh please.

Ook 'De modale Nederlander' interesseert het lot van de Palestijnen noch Israeliers geen reet, dus dat houdt elkaar dan mooi in evenwicht.
pi_215780273
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom steken ze er dan zoveel tijd en moeite in? Ik kan me leukere hobby's bedenken.
Omdat ze werkelijk menen op te komen voor een vooral GEKLEURD volk. Ook nog eens niet-christelijk. En ook nog eens niet in Europa.

Intersectionele bingokaart vol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215780281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ook 'De modale Nederlander' interesseert het lot van de Palestijnen noch Israeliers geen reet, dus dat houdt elkaar dan mooi in evenwicht.
Die zijn dan ook minder hypocriet en lopen geen universiteiten te slopen.

Heb ze nog niet op stations in de straten met Israëlische vlaggen zien staan in ieder geval. Jij?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:55:29 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die zijn dan ook minder hypocriet en lopen geen universiteiten te slopen.
Want het lot van de UvA gaat jou zoals we hier hebben kunnen lezen enorm aan het hart.
pi_215780327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Want het lot van de UvA gaat jou zoals we hier hebben kunnen lezen enorm aan het hart.
De UvA sloopt zichzelf van binnenuit wel, dat klopt. Binnen nu en een paar jaar is het dan ook geheel uit de lijst van serieuze universiteiten verdwenen. En terecht.

Woke hobbyhuis.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 20:57:56 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215780339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat ze werkelijk menen op te komen voor een vooral GEKLEURD volk. Ook nog eens niet-christelijk. En ook nog eens niet in Europa.

Intersectionele bingokaart vol.
Dat is dus weer voor een ander invullen. Linkse groepen komen al sinds mensenheugenis op voor de Palestijnse zaak. Ook de SP heeft er een flinke traditie in gehad.

Men kan gewoon vinden dat Palestijnen onrecht wordt aangedaan en daarvoor gaan demonstreren.
pi_215780353
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is dus weer voor een ander invullen. Linkse groepen komen al sinds mensenheugenis op voor de Palestijnse zaak. Ook de SP heeft er een flinke traditie in gehad.

Men kan gewoon vinden dat Palestijnen onrecht wordt aangedaan en daarvoor gaan demonstreren.
Zitten er vast een paar tussen.

Voor het overgrote deel? Woke en islamisten.

Waarvan het gros Palestina niet eens op een kaart kan aanwijzen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 21:00:13 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780372
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De UvA sloopt zichzelf van binnenuit wel, dat klopt. Binnen nu en een paar jaar is het dan ook geheel uit de lijst van serieuze universiteiten verdwenen. En terecht.

Woke hobbyhuis.
Joh, ik kan je vertellen: studenten die de UvA op stelten zetten en de boel slopen zijn van alle tijden, dat is een stukje cultuurgoed en gewoonterecht dat de Amsterdamse student zich niet door een groepje zich ergerende modale provincialen moet laten afnemen.
pi_215780387
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Joh, ik kan je vertellen: studenten die de UvA op stelten zetten en de boel slopen is van alle tijden, dat is een stukje cultuurgoed en gewoonterecht dat de Amsterdamse student zich niet door een groepje zich ergerende modale provincialen moet laten afnemen.
Je bedoelt de provincialen die en de studiefinanciering en de kosten van de sloop mogen ophoesten...

Gesubsidieerd protesteren :') :')

"Vieze kut VVD'ers, betaal gewoon mijn studie, mijn demonstraties en mijn activisme! Oh en lever daarnaast minstens 90% van je inkomsten in, voor de eerlijkheid."
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 21:03:18 #43
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je bedoelt de provincialen die en de studiefinanciering en de kosten van de sloop mogen ophoesten...

Gesubsidieerd protesteren :') :')
Ja. Aan de rafelranden van de samenleving moet het een beetje schuren.
pi_215780432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja. Aan de rafelranden van de samenleving moet het een beetje schuren.
Heel makkelijk als je niets te verliezen hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 21:04:35 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215780445
Als gesubsidieerd protesteren een probleem is dan kunnen we ook eens naar boerenprotesten kijken.
pi_215780448
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Als gesubsidieerd protesteren een probleem is dan kunnen we ook eens naar boerenprotesten kijken.
Doe dat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 21:09:42 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Heel makkelijk als je niets te verliezen hebt.
Dat mag je vinden.
pi_215780503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat mag je vinden.
Dat is hoe het is.

Dat leer je wanneer je zelf geld moet verdienen, rond moet komen, mee moet doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 december 2024 @ 21:11:32 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215780510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is hoe het is.

Dat leer je wanneer je zelf geld moet verdienen, rond moet komen, mee moet doen.
Want dat weet ik natuurlijk niet.
pi_215780513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Want dat weet ik natuurlijk niet.
Nee, dat weten die 'bevlogen' studenten niet.

Die op dit moment grotendeels weer gesubsidieerd liggen te netflixen dan wel via klarna wat essentiële benodigheden bij de primark aan het inslaan zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')