SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
Kijk, hier kon ik toen geen genoeg van krijgen!
REM - Losing my religion
Absoluut. Religie zorgt voor veel ellende in de wereld.quote:
Ja, daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Absoluut. Religie zorgt voor veel ellende in de wereld.
Het vervelende is wel dat als er geen religie meer is, er wel iets anders komt waar men ruzie over wil maken.quote:
Waarom steeds elkaar elkaars geloof op willen dwingen. Leven en laten leven, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het vervelende is wel dat als er geen religie meer is, er wel iets anders komt waar men ruzie over wil maken.
Kon ook maar op de helft komen, maar de stem is wel erg bekend.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
Tja, ik moet dit natuurlijk gewoon weten, maar ik weet het toch niet.
Zeker. Een erg herkenbare stem.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Kon ook maar op de helft komen, maar de stem is wel erg bekend.
Ja, precies. Vandaar dat ik ook zei dat ik het moest weten.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Kon ook maar op de helft komen, maar de stem is wel erg bekend.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:19 schreef livelink het volgende:
Ah, dit ken ik dan weer echt niet. Ik durf te zeggen dat ik het voor het eerst hoor.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
En dit zegt me dan echt helemaal niks
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
Vaya con Dios - Man without a woman of woman without a man
Beide blijkbaar nietquote:Op donderdag 5 december 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
Vaya con Dios - Man without a woman of woman without a man
Ach ja, nu is het wel een hele generieke vraag geworden.quote:
Heb je eigenlijk nog iets leuks gekregen van Sinterklaas, livelink?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, nu is het wel een hele generieke vraag geworden.
Vogeltjes voor in de kerstboom en een geurkaars van mijn zoon. Een wildcamera van mijn man. Ik wil eindelijk wel eens zien wat er 's nachts in onze tuin gebeurt en of het nu egels of katten of ratten zijn die mijn egelvoer opeten.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog iets leuks gekregen van Sinterklaas, livelink?
Oh, maar dat zijn leuke cadeautjes.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Vogeltjes voor in de kerstboom en een geurkaars van mijn zoon. Een wildcamera van mijn man. Ik wil eindelijk wel eens zien wat er 's nachts in onze tuin gebeurt en of het nu egels of katten of ratten zijn die mijn egelvoer opeten.
Mijn dochter is op vakantie, dus we waren maar met z'n drieën.
Gezelligheid is toch het belangrijkste.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
Het was verder niet echt een grote viering hoor. Gewoon wat lekkers eten en wat cadeautjes uitpakken. Mijn zoon had een spelletje gekregen en dat hebben we ook nog even gespeeld.
Welk spel?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
Het was verder niet echt een grote viering hoor. Gewoon wat lekkers eten en wat cadeautjes uitpakken. Mijn zoon had een spelletje gekregen en dat hebben we ook nog even gespeeld.
Shit Happens. Een vrij raar kaartspel, waarbij je ellende moet rangschikken. Perfect cadeau voor mijn zoon, want die ging bij elk item uitgebreid in discussie.quote:
Nee, door wat "gedoe" zijn dit soort feestdagen nogal beladen (net zo als kerst)quote:Op donderdag 5 december 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
De Sint rijdt hier elk jaar mijn huisje voorbij.
Heb jij iets van Sinterklaas gekregen, aRd?
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Shit Happens. Een vrij raar kaartspel, waarbij je ellende moet rangschikken. Perfect cadeau voor mijn zoon, want die ging bij elk item uitgebreid in discussie.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nee, door wat "gedoe" zijn dit soort feestdagen nogal beladen (net zo als kerst)
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nee, door wat "gedoe" zijn dit soort feestdagen nogal beladen (net zo als kerst)
Ah klinkt wel als een bijzonder kaartspel, in elk geval weer is wat anders.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Shit Happens. Een vrij raar kaartspel, waarbij je ellende moet rangschikken. Perfect cadeau voor mijn zoon, want die ging bij elk item uitgebreid in discussie.
Beetje wel jaquote:Op donderdag 5 december 2024 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zonde wel. Vervelende maand voor je dan.
Zeker. Zoals het Oranje betaamt: erg wisselvallig maar wel gewonnen.quote:
Is het vat leeg dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker. Zoals het Oranje betaamt: erg wisselvallig maar wel gewonnen.
Tegen Noorwegen zullen ze uit een ander vaatje moeten tappen.
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien Melting,
Fijne avond nog allemaal.
Ik ga nu toch maar slapen
Welterusten aRdquote:Op donderdag 5 december 2024 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 december 2024 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
Volgende nummer is: ik ben toch zeker Sinterklaas niet?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:50 schreef Melting het volgende:
Ik ben er volgende week donderdag niet. Dan hebben we een top 2000 quiz van onze pv.
En ik ben weer kerstman.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgende nummer is: ik ben toch zeker Sinterklaas niet?
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Mijn suggestie was toch beter.
Niet te verstaan dit. Ben niet zo’n fan van the Scene
Leuk! Ik ga niet naar het kerstfeest van mijn werk. Ze pakken het nogal groots aan dit jaar met partners en kinderen erbij en met de bus ernaar toe. Maar ik heb er echt totaal geen zin in. In plaats daarvan ga ik naar het kerstdiner dat wordt georganiseerd in het huis van mijn ouders. Dat vind ik dan toch belangrijker.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:50 schreef Melting het volgende:
Ik ben er volgende week donderdag niet. Dan hebben we een top 2000 quiz van onze pv.
En ik ben weer kerstman.
Je hebt groot gelijk. Daar zou ik dan ook voor kiezen.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga niet naar het kerstfeest van mijn werk. Ze pakken het nogal groots aan dit jaar met partners en kinderen erbij en met de bus ernaar toe. Maar ik heb er echt totaal geen zin in. In plaats daarvan ga ik naar het kerstdiner dat wordt georganiseerd in het huis van mijn ouders. Dat vind ik dan toch belangrijker.
Dat snap ik helemaal.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga niet naar het kerstfeest van mijn werk. Ze pakken het nogal groots aan dit jaar met partners en kinderen erbij en met de bus ernaar toe. Maar ik heb er echt totaal geen zin in. In plaats daarvan ga ik naar het kerstdiner dat wordt georganiseerd in het huis van mijn ouders. Dat vind ik dan toch belangrijker.
Ach, dat is helemaal net niks. Een kerstlunch of kerstborrel op mijn werk had ik dan wel leuk gevonden. Van mij hoeft het allemaal niet zo groots. Maar goed, mijn ouders mochten twee mensen uitnodigen en hadden mij en mijn man gevraagd. En ik vind het zo goed dat dat soort dingen ook georganiseerd worden daar.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal.
Onze kerstborrel is gesneuveld in de loop der jaren.
Verplaatst naar maandag 6 januari. Joechei.
Dat is ook heel goed. Voor mij zou de keuze dan ook niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is helemaal net niks. Een kerstlunch of kerstborrel op mijn werk had ik dan wel leuk gevonden. Van mij hoeft het allemaal niet zo groots. Maar goed, mijn ouders mochten twee mensen uitnodigen en hadden mij en mijn man gevraagd. En ik vind het zo goed dat dat soort dingen ook georganiseerd worden daar.
Zullen je ouders zeker ook leuk vinden dat jullie komen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, dat is helemaal net niks. Een kerstlunch of kerstborrel op mijn werk had ik dan wel leuk gevonden. Van mij hoeft het allemaal niet zo groots. Maar goed, mijn ouders mochten twee mensen uitnodigen en hadden mij en mijn man gevraagd. En ik vind het zo goed dat dat soort dingen ook georganiseerd worden daar.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Over and over again Robbie Valentine
En heb je ook al wat theaterbezoeken gepland voor 2025?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook heel goed. Voor mij zou de keuze dan ook niet moeilijk zijn.
Ik heb deze maand ook nog een optreden van Daniel Lohues met het Barok orkest in de planning staan.
Daar heb ik echt heel veel zin in.
Oh? Wist ik niet. Heb al lang niets meer over hem gehoord.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe zou het met de gezondheid van Robbie gaan eigenlijk? Hij werd blind ofzo
Jazeker, Yorick van Norden, en nog een keer naar Ludique, met hun andere programma.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En heb je ook al wat theaterbezoeken gepland voor 2025?
Dus nog ruimte genoeg voor extra boekingen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jazeker, Yorick van Norden, en nog een keer naar Ludique, met hun andere programma.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Michael Bolton How am I supposed to live without you
Het was dit seizoen wat ongelukkig verdeeld. Veel in oktober.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus nog ruimte genoeg voor extra boekingen.
Niet alleen daar. Hier ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was dit seizoen wat ongelukkig verdeeld. Veel in oktober.
Heb nog wel wat wensen. Ik hoop nog steeds een keer een kaartje te scoren voor Christel de Laat, maar die optredens in onze provincie zijn direct uitverkocht door abonnementhouders.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
The Beautiful South A little time
Ik heb haar alleen ooit op tv gezien.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen ooit op tv gezien.
Nog nooit de kans gehad om haar live te zien.
Straks eens kijken.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Geweldig dit
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
The wild wild west Will Smith met hoe heten ze ook alweer? Kool mo dee en nog eentje
quote:
Beide waardeloos?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:27 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje past perfect bij de film
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:29 schreef brother52 het volgende:
Rembrandts - I'll be there for you
Dat denk ik ook wel. Kun je een stuk eerder stoppen met werken.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
Friends zal hen een hoop geld op hebben geleverd.
Heb het net opgezocht. Zo'n 5 miljoen dollar en ze ontvangen natuurlijk nog steeds royalties.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Kun je een stuk eerder stoppen met werken.
Oh.,... dat valt me dan wel weer wat tegen.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb het net opgezocht. Zo'n 5 miljoen dollar en ze ontvangen natuurlijk nog steeds royalties.
Wow, dat is niet mis.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb het net opgezocht. Zo'n 5 miljoen dollar en ze ontvangen natuurlijk nog steeds royalties.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:37 schreef brother52 het volgende:
Ik ken dit wel maar kan er geen naam en rugnummer bij plakken.
Oh ja, deze versie natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:40 schreef brother52 het volgende:
Heavy D & the Boyz - Now that we found love
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:40 schreef brother52 het volgende:
Heavy D & the Boyz - Now that we found love
Third world was jaren '80 volgens mij.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
Third World - Now that we found love
1978quote:Op donderdag 5 december 2024 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Third world was jaren '80 volgens mij.
Ja, begin jaren '80. Was even vergeten dat het nineties is nu bij Melting.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Third world was jaren '80 volgens mij.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Hier kun je kabouter Plop mooi doorheen mixen
En alle andere nummers van Ace of Base. Ze hebben het woord slipstream ongeveer uitgevonden.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Hier kun je kabouter Plop mooi doorheen mixen
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:49 schreef brother52 het volgende:
Sting - If i ever lose my faith in you
Net als Modern Talking, die waren daar ook goed in.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En alle andere nummers van Ace of Base. Ze hebben het woord slipstream ongeveer uitgevonden.
Ja, zij inderdaad ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Net als Modern Talking, die waren daar ook goed in.
Leuke woordspeling.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Heerlijk avondje zo in de juiste zin van het woord.
Die naam zegt me echt helemaal niets. Heeft je zoon of man stiekem op je account gezeten?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:00 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg net mijn Spotify-wrap overzicht. Mijn meest beluisterde artiest was Matthew Perryman Jones. Komt die van jou @:dj11?
Mijn meest beluisterde nummer was Break my hart again van Finneas. Blijft ook gewoon een mooi nummer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die naam zegt me echt helemaal niets. Heeft je zoon of man stiekem op je account gezeten?![]()
Over mijn Spotify Wrapped zeg ik nog niet zo veel, maar van de top-5 meest beluisterde nummers staan er vier ook daadwerkelijk in de top-4 van mijn jaarlijst als ik die vandaag zou publiceren. Dus in dat opzicht is het helemaal spot-on.
Mijn meest beluisterde nummer was .... - vertel ik lekker nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn meest beluisterde nummer was Break my hart again van Finneas. Blijft ook gewoon een mooi nummer.
Tijdstip vooraf-track: 18:25 uurquote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - 150 Minutes
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Verstandige wezens, die wortelknagersquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:28 schreef ToT het volgende:
Een wortelknager liet weten dat er weer een show gaande is!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verstandige wezens, die wortelknagers
Welkom
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:32 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 schuift Suus even in de playlist...
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:44 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in Noordelijke gebieden zijn, gaan we meteen maar even naar Noorwegen...
Niks moet hoor, laat je verrassenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:48 schreef Shii het volgende:
Qua verzoekjes ga ik even nadenken, ik ben nogal blanco de laatste tijd wat muziek betreft.
Dat laat ik graag aan jou over. Ik weet dat we ook wel regelmatig dezelfde muzieksmaak hebben.quote:
Ik vind Adam Lambert vaak wel echt lekker klinken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Daar is -ie weer, de rubriek die zich pas achteraf aankondigt: Same Title, Different SongAdam Lambert - Ghost Town
Jatwerk van mijn "3 from 1"quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Daar is -ie weer, de rubriek die zich pas achteraf aankondigt: Same Title, Different SongAdam Lambert - Ghost Town
Ik ook. Het is per saldo gewoon een fantastische zanger. Niet voor niets stond hij met Queen op de planken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Adam Lambert vaak wel echt lekker klinken.
Ach ja, bezigheden buitenshuis zo te zien. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Wegens andere verplichtingen ben ik voorlopig afwezig...
[ afbeelding ]
Hij is dol op Pink Floyd!quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
Hoe is het met de muzikale opvoeding van jouw zoon ToT?
Geniet er van!quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn slechtere omstandigheden waarom je afwezig kunt zijn. Ziet er prachtig uit. Veel plezier daarquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:05 schreef DJ11 het volgende:
De Ierse eenmansband Villagers komt met een opvolger van het fantastische "Mountain Out Of A Molehill" en die opnieuw prima. Hoewel dat natuurlijk een kwestie van smaak is.Villagers - A Matter Of Taste
(Sluit ook mooi aan op de Top 2000-stemlijstjes en -voorkeuren)
Ik hoorde laatst een Pink Floyd-nummer dat ik binnenkort ook eens wil draaien. Zal ik volgende week of de week erop eens doen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is dol op Pink Floyd!
Verder heb ik hier niet vaak muziek op staan; de tv staat continu aan. Vindt-ie fijn tijdens het spelen; hij zit eigenlijk nooit passief voor de buis.
Pink Floyd kun je niet vroeg genoeg aan wennen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is dol op Pink Floyd!
Verder heb ik hier niet vaak muziek op staan; de tv staat continu aan. Vindt-ie fijn tijdens het spelen; hij zit eigenlijk nooit passief voor de buis.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een Pink Floyd-nummer dat ik binnenkort ook eens wil draaien. Zal ik volgende week of de week erop eens doen.
Hij vindt het Delicate sound of thunder-album echt super!quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Pink Floyd kun je niet vroeg genoeg aan wennen.
Toch niet een avondvullend nummer van hen toch? Ik begin Pink Floyd langzaam aan te waarderen, maar dat nummer van 20 minuten lukt me nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een Pink Floyd-nummer dat ik binnenkort ook eens wil draaien. Zal ik volgende week of de week erop eens doen.
Shine on you crazy diamond?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch niet een avondvullend nummer van hen toch? Ik begin Pink Floyd langzaam aan te waarderen, maar dat nummer van 20 minuten lukt me nog niet helemaal.
Dat is wel een echt vader- en zoonuitje inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
Maar sowieso vindt hij echt alles mooi wat ik mooi vind.Zo wil hij komende zomer met me mee naar monstertruck- en tractorpulling shows!
![]()
![]()
Momenten om te koesteren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
Maar sowieso vindt hij echt alles mooi wat ik mooi vind.Zo wil hij komende zomer met me mee naar monstertruck- en tractorpulling shows!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:10 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 weerstaat de verleiding om "Lekker Op De Trekker" van Mannenkoor Karrespoor klaar te zetten.
Lekker nummer. Kende het volgens mij niet, maar typisch ELO wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Nu het toch over muzikale opvoeding van kleine jochies gaat.... Deze ging ik later vanavond draaien, maar doe ik nu vast:Jeff Lynne's ELO - When I Was A Boy
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een echt vader- en zoonuitje inderdaad.
Hij zei het vanmiddag nog letterlijk: "Papa? Alles wat jij mooi vind, vind ik ook mooi!"quote:
De cover van A Great Big World (dat is een bandnaam) is ook een aanrader. Die hebben dat nummer met veel respect voor het origineel gecoverd en nét even wat fijner geproduceerdquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer. Kende het volgens mij niet, maar typisch ELO wel.
Is dat echt officieel een vervolg op Vogue?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Vorige week "Vogue", dus moest deel 2 ook maar weer eens:Madonna - Deeper And Deeper
Niet strikt, maar er zit wel een tekstuele knipoog in. Let straks op het einde maar eens op.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat echt officieel een vervolg op Vogue?
Driving home for christmas?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:16 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kijkt eens op de kalender...
Ja, hij kan weer...
Ah, nooit eerder opgevallen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet strikt, maar er zit wel een tekstuele knipoog in. Let straks op het einde maar eens op.
Ja, maar was me nooit opgevallen in dit nummer.quote:
Gegarandeerde inkomsten 2x per jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Earth, Wind & Fire - December (Based On 'September')
Die schijnen behoorlijk goed te zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb zelfs kaartjes voor zo'n Pink Floyd tribute band https://pinkfloydproject.nl/ . Wel meer omdat mijn man zo'n fan is, maar ik zie er niet tegenop zeg maar.
Dit heeft wel echt iets bekends ja, maar ik kan er de vinger niet op leggen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Even een wat minder bekend nummer van een aantal jaren geleden. Een soort mengeling van Duran Duran en een bepaald ander duo, dat ik toevalligerwijze () hierna ga draaien.
East India Youth - Beaming White
Straks ook een verzoekje van Theo Thee.
Ik ken het wel. Geen idee waarvan dan. Misschien heb je het vaker gedraaid?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Even een wat minder bekend nummer van een aantal jaren geleden. Een soort mengeling van Duran Duran en een bepaald ander duo, dat ik toevalligerwijze () hierna ga draaien.
East India Youth - Beaming White
Straks ook een verzoekje van Theo Thee.
Ik heb het zeker al vaker gedraaidquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Geen idee waarvan dan. Misschien heb je het vaker gedraaid?
Het was een bijzonder productief en geslaagd muzikaal voor ze. En dat 40 jaar na hun debuutsingle. Ze staan trouwens maar liefst zes keer in de top-1000 van de Top 4000 van Radio 10.quote:
Dat is dan mooi, want er komt straks een bijzonder nummer met Sparks-betrokkenheid voorbij. En ik heb mezelf voor vanavond twee PSB-nummers gepermitteerd (quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:28 schreef Shii het volgende:
Sowieso al 2 bands waarom ik hier ooit terecht ben gekomen voor DJ11: Pet Shop Boys en Sparks.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is dan mooi, want er komt straks een bijzonder nummer met Sparks-betrokkenheid voorbij. En ik heb mezelf voor vanavond twee PSB-nummers gepermitteerd () dus tegen het eind komt er nog eentje.
Ik ben wel een Don Quichotte, ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klinkt alsof iemand de regen in de fik wil steken.
Klinkt prima hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
Geheel niet mijn gebruikelijke stijl, dit verzoekje!
Tegenwoordig Dropout toch?quote:
Geen idee!quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tegenwoordig Dropout toch?
Richten zich nu veel meer op Dimension20 geloof ik.
Ik ken ze vooral van Dimension20. De rest van wat ze doen/deden vind ik niet zo interessant.quote:
Er komt straks nog een nummer over de toestand in de wereld voorbij. Wat meer richting het einde van de uitzendingquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
Zoveel vuurtjes tegenwoordig in de wereld. Niet meer te blussen. Daarom nogmaals: Stop this flame!
Een land van verwarring?quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt straks nog een nummer over de toestand in de wereld voorbij. Wat meer richting het einde van de uitzending
Ik vind beide versies vervelend.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
In tegenstelling tot wat sommigen schijnen te denken, is dit geen cover, maar juist het origineel:The Zutons - Valerie
Oei, nog een klein minuutje afzien danquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind beide versies vervelend.
Mja ik kan naar beiden luisteren, maar die van Amy vind ik net iets prettiger.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind beide versies vervelend.
Het is wel echt een zeiknummer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik kan naar beiden luisteren, maar die van Amy vind ik net iets prettiger.
Toch staat ook die me wel redelijk snel tegen.
Ik heb een hele map, dus ik kan nog een tijdje voortquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
Toen ik dit in mijn shows deed, zei ik ook een keer dat men ook inzendingen mocht doen wat betreft zelfde titel maar ander nummer.
Duidelijk bij gezegd dat het geen covers moesten zijn, en dat de titels identiek moesten zijn.
Ehhhh......dat ging niet goed!
Ik had ook een hele voorraad, maar wilde de luisteraars er een beetje bij betrekken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een hele map, dus ik kan nog een tijdje voort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |