abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2024 @ 21:56:17 #31
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215780941
Uva :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 5 december 2024 @ 21:57:55 #32
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_215780965
Die FnV tokkies er gelijk ook bovenop maar jan met de pet helpen die niet in het nieuws komt doen ze niks mee
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_215780982
Op staande voet ontslag vanwege onevenwichtig gedrag, ga maar in Gaza wonen met je drama.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215781045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:03 schreef egayalS het volgende:
De Israëlische dr Maya wind heeft het boek "Towers of Ivory and Steel: How Israeli Universities Deny Palestinian Freedom" geschreven mocht je geïnteresseerd in dit onderwerp ;)

"Israëlische universiteiten zijn medeplichtig aan genocide. En onze eigen universiteiten – inclusief hier in Rotterdam en elders in Nederland – die hen steunen, legitimeren, financieren en studenten daar naartoe sturen voor semesters, zijn allemaal betrokken. En dat geldt ook voor ons allemaal. Maar dit opent ook de deur voor ons om effectief in te grijpen. We hebben macht. Alle studenten hier en de docenten die hen steunen: bedankt dat jullie ons laten zien hoeveel macht we hebben. Omdat we enorme macht hebben, kunnen we onze eigen universiteiten verantwoordelijk houden voor de waarden die ze beweren te handhaven."

https://www.eur.nl/nieuws(...)erasmus-universiteit

Interview met over haar book

Bekijk deze YouTube-video
Ach wat schattig, je hebt een Israelische wappie gevonden die de 'weg met ons' beweging een warm hart toe draagt. :')
pi_215781053
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:10 schreef Aberkullie het volgende:
Echt irritant als er weer eens een land genocide pleegt. Het verstoort helemaal mijn vibe
Genocide is ook niet meer wat het ooit geweest is vind je niet?
pi_215781078
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ander werk gaan zoeken
Mwoa. Er zijn niet genoeg PVV hoogleraren om de vacatures op te vullen, en te weinig studenten die in die sferen willen studeren.

Academische wereld is veeleisend. Bestuur is aan zet. Studenten mogen zich gaan uitspreken over deze actiedreiging. Recht op onderwijs? Hoe zit dat? Stakingsrecht is een middel.

De vorige keer lieten er een stel buitenlandse trollen de rellen uit de hand lopen. Dus aan agent-provocateurs geen gebrek daar.
  donderdag 5 december 2024 @ 22:11:07 #37
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215781088
Ik heb niks met of tegen Israël. Maar dat was is/was wel een democratisch land met een werkende rechtsstaat. In tegenstelling tot Gaza.

Ik snap de extreme focus van (een deel van) de universitaire wereld op dit conflict gewoon niet. Van de zomer was ik nog in Freiburg (ook een universiteitsstad) op een universiteitsgebouw daar een enorm Palestijnse vlag gekalkt echt 15m hoog ofzo. Dus daar moet een hoogwerker of abseilers aan te pas zijn gekomen en dat moet dus gesanctioneerd zijn door de universiteit. Dan denk ik vanwaar die selectieve verontwaardiging? In de Gazastrook staan ze voor alles waar de gemiddelde linkse uni-kut niet voor staat. Ga als mannen eens hand in hand lopen in Ramallah of als vrouw in een rokje. Deze mensen hebben een diepe diepe haat aan alles wat wij als normale en vrije samenleving beschouwen. Of is dit de reden dat men niet protesteert tegen de verschrikkelijke omstandigheden waarin Afgaanse vrouwen zich bevinden of de walgelijk theocratische dictatuur SA vrijwel geen tegengeluid krijgt. Men vind het eigenlijk fijn dat vrouwen en anders seksueel geaarden als vuil behandeld worden?

Die idiote spagaat van knuffelen van walgelijke aartsconservatieven en tegelijk voor vrouwenrechten zijn heb ik nooit begrepen maar het verbaast mij toch elke keer weer. De ene groep is zieliger dan de ander ofzo?

Als je je dan toch (misschien terecht) druk maakt over de burgers van gaza, waarom je dan niet druk maken om de vrouwen in Afghanistan en SA?

Ik begin bijna te denken dat dit vooral aangewakkerd wordt door een bevolkingsgroep van hetzelfde geloof die op 1 of andere manier een deel van links blind achter zich aan krijgt bij alles waartegen ze ageren. :')

Kortom: vind ik de reactie van Israël overdreven? Ja.

Vind ik de verhouding aandacht voor Gaza itt andere oorden met weinig tot geen mensenrechten overdreven? Ja zeer zeker.

Aan alle studenten die zich mee laten slepen zeg ik. Ga wat doen met je fucking leven en maak jezelf echt nuttig! :r
  donderdag 5 december 2024 @ 22:11:09 #38
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_215781089
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat is het ooit geweest dan volgens jou
pi_215781097
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:10 schreef Aether het volgende:
Geen propagandacolleges meer? :o
Goed nieuws. Laat ze maar staken dus.
pi_215781122
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:11 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Wat is het ooit geweest dan volgens jou
Nou dat er bv echt aan de lopende band mensen werden vermoord, met de specifieke bedoeling het hele ras weg te vagen. Wil je echt met droge ogen beweren dat Israel dat nu aan het doen is?
pi_215781169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou dat er bv echt aan de lopende band mensen werden vermoord, met de specifieke bedoeling het hele ras weg te vagen. Wil je echt met droge ogen beweren dat Israel dat nu aan het doen is?
Merk die castratie-actie daarbij aan als tevens zo'n poging, en tsja...
pi_215781211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:21 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Merk die castratie-actie daarbij aan als tevens zo'n poging, en tsja...
Dat was een actie gericht tegen Hezbollah en kan ik alleen maar van harte toejuichen. Wat is er mis met het uitschakelen/castreren van terroristen?
  donderdag 5 december 2024 @ 22:24:23 #43
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215781228
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:09 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oei, verschrikkelijk. Sterkte in deze moeilijke tijden
Wauw, je houdt mij echt een spiegel voor met je spitsvondige opmerkingen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 5 december 2024 @ 22:27:04 #44
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215781256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
De term lijkt inderdaad wat verwaterd te zijn, sinds een jaartje ofzo.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215781536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat was een actie gericht tegen Hezbollah en kan ik alleen maar van harte toejuichen. Wat is er mis met het uitschakelen/castreren van terroristen?
CIA was het er niet mee eens.
pi_215781576
Rot nou eens op met dat palestina gezeik. :r
  donderdag 5 december 2024 @ 23:12:12 #47
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215781699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:11 schreef RealistAtheist het volgende:

Ik begin bijna te denken dat dit vooral aangewakkerd wordt door een bevolkingsgroep van hetzelfde geloof die op 1 of andere manier een deel van links blind achter zich aan krijgt bij alles waartegen ze ageren. :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215781723
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:54 schreef yessie234 het volgende:

[..]
CIA was het er niet mee eens.
Die waren gewoon jaloers.
pi_215781745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 23:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die waren gewoon jaloers.
Nee, is ook gelekt. Waren tegen. Wellicht in belang van Israel zelf, maar vooral de veiligheid van de VS zelf.
  donderdag 5 december 2024 @ 23:19:30 #50
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215781754
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 21:03 schreef egayalS het volgende:
De Israëlische dr Maya wind heeft het boek "Towers of Ivory and Steel: How Israeli Universities Deny Palestinian Freedom" geschreven mocht je geïnteresseerd in dit onderwerp ;)

"Israëlische universiteiten zijn medeplichtig aan genocide. En onze eigen universiteiten – inclusief hier in Rotterdam en elders in Nederland – die hen steunen, legitimeren, financieren en studenten daar naartoe sturen voor semesters, zijn allemaal betrokken. En dat geldt ook voor ons allemaal. Maar dit opent ook de deur voor ons om effectief in te grijpen. We hebben macht. Alle studenten hier en de docenten die hen steunen: bedankt dat jullie ons laten zien hoeveel macht we hebben. Omdat we enorme macht hebben, kunnen we onze eigen universiteiten verantwoordelijk houden voor de waarden die ze beweren te handhaven."

https://www.eur.nl/nieuws(...)erasmus-universiteit

Interview met over haar book

Bekijk deze YouTube-video
Hey, daar hebben we de op Erdogan en Denk stemmende antisemiet weer die de slachting op Koerden in Syrië steunt en de bezetting van Noord-Syrië door Turkije legitimeert.

Ontopic: het wordt steeds duidelijker dat woke links niks op heeft met een vrije samenleving. Dreigen, drammen, platleggen en staken voor hun nobele strijd. Bieden ze echter een mooi tegenmodel ? Niets van dat al. Weg met Israël, weg met Shell, weg met witte mannen.
pi_215781765
quote:
Rébecca Franco is promovenda aan de VU, waar ze onderzoek doet naar koloniale continuïteiten in regelgeving van migratie
Jeetje de wereld stopt wel met draaien als zij gaat staken :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 5 december 2024 @ 23:23:23 #52
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215781774
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 23:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Het is echt een schande dat dit wetenschap wordt genoemd. Dat is gewoon activisme en mentale instabiliteit onder de noemer van wetenschap.
pi_215781807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 23:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Matthijs van Nieuwkerk heeft ons kikkerlandje toch nog in de aanbieding, met zijn outcast-look waarmee hij in de Telegraaf stond?
  vrijdag 6 december 2024 @ 11:14:34 #54
3542 Gia
User under construction
pi_215784537
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Goed nieuws. Laat ze maar staken dus.
Ja, precies wat ik dacht. Woke docenten die even stoppen met studenten indoctrineren. Dat is toch prima!!
pi_215784545
quote:
15s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flikker die docenten er maar uit
Dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215784558
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 23:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hey, daar hebben we de op Erdogan en Denk stemmende antisemiet weer die de slachting op Koerden in Syrië steunt en de bezetting van Noord-Syrië door Turkije legitimeert.

Ontopic: het wordt steeds duidelijker dat woke links niks op heeft met een vrije samenleving. Dreigen, drammen, platleggen en staken voor hun nobele strijd. Bieden ze echter een mooi tegenmodel ? Niets van dat al. Weg met Israël, weg met Shell, weg met witte mannen.
Nog steeds geen antwoord gegeven op deze vraag....

Cuendillar en ik wachten nog steeds.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
@:Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: De manier van bizarre moord-. Verkrachtings- en levendverbrandingspartij op nova festival (speciaal voor miss_sly in spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het.
Gewoon een heel naar mannetje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215784636
Ik hoop van harte dat ze flink gaan staken. Daar zijn de studenten die aan de lopende band demonstreren de dupe van, want hun studievoortgang komt onder druk te staan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 6 december 2024 @ 14:13:41 #58
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215786323
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 22:11 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik heb niks met of tegen Israël. Maar dat was is/was wel een democratisch land met een werkende rechtsstaat. In tegenstelling tot Gaza.

Ik snap de extreme focus van (een deel van) de universitaire wereld op dit conflict gewoon niet. Van de zomer was ik nog in Freiburg (ook een universiteitsstad) op een universiteitsgebouw daar een enorm Palestijnse vlag gekalkt echt 15m hoog ofzo. Dus daar moet een hoogwerker of abseilers aan te pas zijn gekomen en dat moet dus gesanctioneerd zijn door de universiteit. Dan denk ik vanwaar die selectieve verontwaardiging? In de Gazastrook staan ze voor alles waar de gemiddelde linkse uni-kut niet voor staat. Ga als mannen eens hand in hand lopen in Ramallah of als vrouw in een rokje. Deze mensen hebben een diepe diepe haat aan alles wat wij als normale en vrije samenleving beschouwen. Of is dit de reden dat men niet protesteert tegen de verschrikkelijke omstandigheden waarin Afgaanse vrouwen zich bevinden of de walgelijk theocratische dictatuur SA vrijwel geen tegengeluid krijgt. Men vind het eigenlijk fijn dat vrouwen en anders seksueel geaarden als vuil behandeld worden?

Die idiote spagaat van knuffelen van walgelijke aartsconservatieven en tegelijk voor vrouwenrechten zijn heb ik nooit begrepen maar het verbaast mij toch elke keer weer. De ene groep is zieliger dan de ander ofzo?

Als je je dan toch (misschien terecht) druk maakt over de burgers van gaza, waarom je dan niet druk maken om de vrouwen in Afghanistan en SA?

Kortom: vind ik de reactie van Israël overdreven? Ja.

Vind ik de verhouding aandacht voor Gaza itt andere oorden met weinig tot geen mensenrechten overdreven? Ja zeer zeker.

Aan alle studenten die zich mee laten slepen zeg ik. Ga wat doen met je fucking leven en maak jezelf echt nuttig! :r
En over de Oekraïne oorlog hoor je ze niet terwijl dat 'onze' buren zijn. Sterker nog, de meeste van die marxistische engnekjes steunen Poetin.
pi_215786334
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2024 14:13 schreef MadMaster het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)rs-staking-gaat-door

Prima, je hebt als UVA medewerker niks te eisen...
FNV :')
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')