Heb je hem weerquote:Op maandag 16 december 2024 10:38 schreef RamboDirk het volgende:
Eindelijk een aantal dagen waarvan je zegt. Hehe het is herfst hoor. Mag het een keer, werd tijd.
Oprecht een prima najaar geweest afgezien van de laatste dagen. Ik lees hier ook continu dat mensen nog in de zomer kleren naar buiten gaan. Dat zegt alles.quote:Op maandag 16 december 2024 11:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je hem weer![]()
![]()
Op vakantie geweest zeker
Kerel, het is al dagenlang koud k*t weer.quote:Op maandag 16 december 2024 11:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oprecht een prima najaar geweest afgezien van de laatste dagen. Ik lees hier ook continu dat mensen nog in de zomer kleren naar buiten gaan. Dat zegt alles.
Dat zeg ik, afgezien van de laatste dagen.quote:Op maandag 16 december 2024 11:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kerel, het is al dagenlang koud k*t weer.
Kijk dan hoe sneu dit
[ x ]
Ja, en de weken daarvoor.quote:Op maandag 16 december 2024 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zeg ik, afgezien van de laatste dagen.
Het ging natuurlijk veel te goed in novemberquote:Op maandag 16 december 2024 11:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kijk dan hoe sneu dit
[ x ]
Afgelopen 8 dagen waren wel koud.quote:Op maandag 16 december 2024 11:39 schreef Evangelion het volgende:
Geen zon is kut maar koud valt wel mee. Oftewel not too bad (things are clearly bad but they are not as bad as we thought they were going to be).
Bekijk deze YouTube-video
"Mensen" ? Dat is alleen de lokale iceman Wim Hof @Geschiedkundige volgens mij. Die is niet echt representatief natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 11:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oprecht een prima najaar geweest afgezien van de laatste dagen. Ik lees hier ook continu dat mensen nog in de zomer kleren naar buiten gaan. Dat zegt alles.
Ik ben echt geen "pieperd" qua kleding en kou, ik wandel ook als het flink koud is hele stukken. Maar gisteren... qua temperatuur was het niet eens echt koud, maar het was z kil en guur en winderig en grijs, dat we in plaats van de natuur in te lopen, na amper een km rechtsomkeert hebben gemaakt, naar het centrum van het stadje zijn gelopen waar we onze auto hadden geparkeerd en ons hebben volgestouwd op de kerstmarktquote:Op maandag 16 december 2024 12:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Mensen" ? Dat is alleen de lokale iceman Wim Hof @:Geschiedkundige volgens mij. Die is niet echt representatief natuurlijk.
Gisteren in het dorp naar een activiteit geweest. Was de enige in korte broek en t-shirtquote:Op maandag 16 december 2024 12:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Mensen" ? Dat is alleen de lokale iceman Wim Hof @:Geschiedkundige volgens mij. Die is niet echt representatief natuurlijk.
De zonsondergang is alweer een halve minuut later dan 4 dagen geledenquote:Op maandag 16 december 2024 14:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben die vieze grijze treurnis nu al zat. Dan te bedenken dat we nog 2-3 maanden te gaan hebben...
Het is hier de hele dag schemerig geweestquote:Op maandag 16 december 2024 15:38 schreef INViCTuS het volgende:
Het begint alweer schemerig te worden
Ik vind dit vrij optimistisch.quote:Op maandag 16 december 2024 14:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben die vieze grijze treurnis nu al zat. Dan te bedenken dat we nog 2-3 maanden te gaan hebben...
Laat het eerst maar even koud worden, voordat we straks alweer elke dag boven de 10 zitten.quote:Op maandag 16 december 2024 14:52 schreef PzKpfw het volgende:
Even een weekje geen zon en iedereen in de rats, jeetjequote:Op maandag 16 december 2024 11:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kijk dan hoe sneu dit
[ x ]
Kan iemand bovenstaande even terugkoppen als hij weer in de zomer loopt te janken dat ie het zo heet heeft?quote:Op maandag 16 december 2024 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even een weekje geen zon 30+ graden en iedereen in de rats, jeetje
Moet zeggen dat ik het niet echt door had, tijd vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |