SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lovely op 05-12-2024 15:09:06 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die Mariobolk mag wel weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sow danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Universitairquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Wie doet dat elke keer?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja,hoe zij ooit haar doctoraat heeft behaald is zelfs de mensen daar een raadsel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bizar ja...quote:Op donderdag 5 december 2024 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,hoe zij ooit haar doctoraat heeft behaald is zelfs de mensen daar een raadsel.
![]()
SchattigI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
bålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
@Lovely doe dan de goeie sinterklaas niet die nepperd .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En nu is ze slachtoffer van de democratie.Net even ON gekeken,wat een complete BS.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb al veranderdquote:Op donderdag 5 december 2024 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:lovely doe dan de goeie sinterklaas niet die nepperd .
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De "echte" sint?quote:Op donderdag 5 december 2024 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:lovely doe dan de goeie sinterklaas niet die nepperd .I'm surrounded by morons!
Bram
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ON? Soort van OnlyFans?quote:Op donderdag 5 december 2024 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu is ze slachtoffer van de democratie.Net even ON gekeken,wat een complete BS.I'm surrounded by morons!
De enige ekte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ongehoord Nieuws.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De echte sintacteurquote:
I'm surrounded by morons!
Echt ongehoord dat ik daar nog nooit van gehoord heb.quote:I'm surrounded by morons!
Thanks Lovy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou dat zo.Het is niet om aan te horen.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Echt ongehoord dat ik daar nog nooit van gehoord heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk he na het overlijden van Bram hadden ze wel mogen stoppen was een goed moment geweest.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook meteen met kerstquote:Op donderdag 5 december 2024 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk he na het overlijden van Bram hadden ze wel mogen stoppen was een goed moment geweest.![]()
Ja kan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie doet het nu dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk he na het overlijden van Bram hadden ze wel mogen stoppen was een goed moment geweest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: