geniet ervan. Het is je gegund.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 17:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
geniet ervan. Het is je gegund.
@:sharuun01 dit is jouw pakket![]()
Ik heb alleen gewinkeld en het even langsgebracht!
Cadeau voor cadeau.quote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef laziness het volgende:
Lieve ontvanger,
Het is 16 kilo verdeeld over twee dozen. Hoe krijgen we dat naar boven?![]()
![]()
Liefs,
Lazi
Dit is al het tweede pakket wat ik hier zie waar ik niet bij betrokken ben geweest, maar waar ik wel het inpakpapier herken dat ik ook heb gebruiktquote:Op maandag 16 december 2024 12:06 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist mijn pakket opengemaakt. Ik weet niet of de gulle gever zich hier bekend wil maken, maar ik sta perplex. Heel heel heel heel heel erg bedankt
Wow!quote:Op zondag 15 december 2024 19:54 schreef laziness het volgende:
Lieve ontvanger,
Het is 16 kilo verdeeld over twee dozen. Hoe krijgen we dat naar boven?![]()
![]()
Liefs,
Lazi
Cool dat briefje!quote:Op zondag 15 december 2024 15:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
Pakket 1 weegt 10,3kg en pakket 2 weegt 11,2kg. Ik heb op beiden een briefje geplakt voor de DHL-bezorger:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 16 december 2024 15:41 schreef Ynske het volgende:
Dat zou leuk en lief zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Staat nu op bezorging morgen tussen 10 en 18 voor nu.quote:Op maandag 16 december 2024 12:02 schreef Peejtur het volgende:
Mijne staat nog op sorteren. Gok dus op zijn vroegst morgen.
Verzonden!quote:Op maandag 16 december 2024 17:26 schreef Sally het volgende:
Next, en laatste!!
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Edit: sorry voor de rommeltjes op de voordeurmatIk heb een boom voor de deur, lol!
En mijn thuishulp had vrij de afgelopen week...![]()
![]()
Ik zal vast verklappen... Die zit er niet in....quote:Op maandag 16 december 2024 19:29 schreef Radobe het volgende:
Wiiiiii, vanavond komt er een pakket en een Fokker!
quote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Radobe het volgende:
Dat was leuk! Fokker! ontmoet en pakket ontvangen. Morgen pak ik uit en zet ik alles bij mijn boom,die ik toch maar heb opgezet.
Er draait zelfs kerstmuziek voor de gelegenheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |