SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATAT![]()
Haha nee ik leg de cadeaus zo in z'n oude slaapkamer en als ik hem straks van school ophaal, moet ik zogenaamd even naar boven om me om te kleden of zo en doe dan de deur naar het dakterras open.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat je de buurvrouw vanavond op het raam bonzen, voor het echte effect?
Als ik dan weer naar beneden kom, ga ik klagen over een koude tocht van boven en dat we even moeten gaan kijken waar dat vandaan komt!![]()
![]()
Hey Assie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MogguhhAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ik deed dat vaak zelf, moest altijd zgn naar het toilet.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat je de buurvrouw vanavond op het raam bonzen, voor het echte effect?
En dan snel terug komen voor de deur open gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had deze TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Top TT
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op donderdag 5 december 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deed dat vaak zelf, moest altijd zgn naar het toilet.
En dan snel terug komen voor de deur open ging
Ik vond het bijzonder dat mijn moeder op pakjesavond ineens de gordijnen zo vroeg dicht had... Wat raar, want zo konden we ze toch niet zien aankomen?![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 05-12-2024 08:13:42 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
The BolkmanAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bolk hardAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
O, die is leukquote:Op donderdag 5 december 2024 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ik leg de cadeaus zo in z'n oude slaapkamer en als ik hem straks van school ophaal, moet ik zogenaamd even naar boven om me om te kleden of zo en doe dan de deur naar het dakterras open.
Als ik dan weer naar beneden kom, ga ik klagen over een koude tocht van boven en dat we even moeten gaan kijken waar dat vandaan komt!![]()
Dat zwarte piet inderdaad via de daken de kadootjes bij jullie heeft afgeleverd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hard daysAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En toch waren het leuke tijden.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vond het bijzonder dat mijn moeder op pakjesavond ineens de gordijnen zo vroeg dicht had... Wat raar, want zo konden we toch niet zien aankomen?![]()
Ook in de winkels, alles was vrolijk en gezellig. Alles leuk versierd met knikkende sinterklazen en zwarte pieten poppen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas zie je dat bijna niet meerquote:Op donderdag 5 december 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch waren het leuke tijden.
Ook in de winkels, alles was vrolijk en gezellig. Alles leuk versierd met knikkende sinterklazen en zwarte pieten poppen.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
gtstAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee, ik heb (gelukkig) ook weinig sinterklaasliedjes gehoord in de winkel.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helaas zie je dat bijna niet meerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan dat wel waarderenquote:Op donderdag 5 december 2024 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb (gelukkig) ook weinig sinterklaasliedjes gehoord in de winkel.![]()
Dat het stil is in de winkel? Ik ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neequote:Op donderdag 5 december 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat het stil is in de winkel? Ik ook.nummers ipv
nummers
![]()
![]()
HohoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hoe stiller, hoe beter...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Mogguhhquote:
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Amy, goedemorgen
Thee, was het toch? Of heb ik het weer verkeerd staan in mijn schriftje?
* gebrokenglas maakt een heerlijk kopje thee voor Amy.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koffie
![]()
Turn it upAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
UpAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BackAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
To blackAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lekkerquote:Op donderdag 5 december 2024 08:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik neem vanochtend vrij![]()
![]()
Is dit een hint?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik neem vanochtend vrij![]()
Jaah! Thee! Eindelijk heb je het onthouden!quote:Op donderdag 5 december 2024 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Amy, goedemorgen
Thee, was het toch? Of heb ik het weer verkeerd staan in mijn schriftje?
* gebrokenglas maakt een heerlijk kopje thee voor Amy.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan dat ?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik neem vanochtend vrijAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Breakfast in bedAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Met
UB40Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
Ik snap deze hint nietquote:Op donderdag 5 december 2024 08:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zekers, ik lig zelfs nog in bed![]()
Truer words haven't been spoken todayquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snap ikquote:Op donderdag 5 december 2024 08:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag maar bij mn afspraken ben
Tot vanmiddagquote:Op donderdag 5 december 2024 08:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag maar bij mn afspraken ben![]()
![]()
![]()
Free fallingAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
ASo!
Ze liggen al klaar!quote:Op donderdag 5 december 2024 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, die is leuk![]()
Dat zwarte piet inderdaad via de daken de kadootjes bij jullie heeft afgeleverd.Vanmiddag die deur daar stiekem open zien te maken.
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 08:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah! Thee! Eindelijk heb je het onthouden!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
HopsaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er is geen kans dat hij vanmiddag per ongeluk op die slaapkamer komt en de boel ziet liggen?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:45 schreef ToT het volgende:
ASo!
[..]
Ze liggen al klaar!Vanmiddag die deur daar stiekem open zien te maken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie kent hem niet?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Koters waren net op school helemaal hyper, en de Sinterklaasliedjes galmden door zo'n party-speaker richting het schoolplein waar ze vandaag mogen spelen!![]()
![]()
Sinterklaas Sinterklaas...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
Koters waren net op school helemaal hyper, en de Sinterklaasliedjes galmden door zo'n party-speaker richting het schoolplein waar ze vandaag mogen spelen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: