Russell kan gelijk door naar de nieuwe Batman filmquote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Hallucinant verhaal van Two Face Russell.
Dit hoort bij Formule 1 en de Engelse pers.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou wel willen zeggen over George en Max: stop met die bitchfight en praat dit gewoon uit. Want dit oogt allemaal vrij onprofessioneel. En ze laten zich nu lijken als twee wijven.
Zeker nu die pers dit allemaal volledig aan het opblazen is.
Que?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
2014 3x andere constructeur gewonnen
2015 was ook behoorlijk dominant bijvoorbeeld, 3x andere constructeur gewonnen
2016 ook, 2x andere constructeur gewonnen, waarvan 1x Max omdat Rosberg en Hamilton elkaar geen ruimte gunden.
Ja, 2023 was dominant, ook deels Max zelf, maar dat hij al 2.5 jaar meest dominante auto ooit heeft is echt onzin.
2021, vooral laatste deel was echt niet sterk
2022, was niet dominant
2023, dominant
2025, behalve eerste paar races niet eens de tweede snelste auto op de grid bij de meeste races
Edit: Hey, en RB heeft in ieder geval niet al 5 jaar aan de auto/motor kunnen werken om zo'n dominantie af te kunnen dwingen door alleen mee te willen doen als regel X of Y toegepast zou worden.
De bekende partymode van ze hoort daar ook bij. Poll na poll na poll.. Sandbaggen op de vrijdag, opbouwen en iedereen de moeder op 0,5-1.0 schroeien in Q3.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In die jaren na 2014 hebben ze bij Mercedes de motor geknepen omdat ze anders een paar seconden per ronde sneller waren dan de rest, als je het over dominantie hebt dan was dat het wel.
In feite gek dat toen niet alle records uit de boeken gereden zijn.
Spoiler het nou niet, ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
2025, behalve eerste paar races niet eens de tweede snelste auto op de grid bij de meeste races
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Spoiler het nou niet, ik moet het nog zien.
Wel een beetje vertekend beeld door het falen van Ferrari. Die auto was in de eerste helft gelijkwaardig aan RBquote:Op donderdag 5 december 2024 18:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Que?
15 van de 22 races winnen was een record (toen) van de meeste races in 1 seizoen. 146 punten meer dan de nummer 2 wat bijna 50% is van diens punten aantal.
Qua polls was het niet dominant nee, maar qua racepace, fucking hell.
Even de replies in gedoken. 🍿🍿quote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Hallucinant verhaal van Two Face Russell.
Qua punten en wins ja, maar de auto was echt niet zo domimant als in 2023 hoor. Ferrar was behoorlijk aan het kutten en hadden het veel en veel beter kunnen doen, vooral de eerste derde tot de eerste helft van dat seizoen.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Que?
15 van de 22 races winnen was een record (toen) van de meeste races in 1 seizoen. 146 punten meer dan de nummer 2 wat bijna 50% is van diens punten aantal.
Qua polls was het niet dominant nee, maar qua racepace, fucking hell.
Ik doel ook een beetje hierop:
[..]
De bekende partymode van ze hoort daar ook bij. Poll na poll na poll.. Sandbaggen op de vrijdag, opbouwen en iedereen de moeder op 0,5-1.0 schroeien in Q3.
Dat MER niet al lang die records uit de boeken had gereden, kwam door hun auto die gewoon niet de beste was. Die motor, dat was het geheim toen en dat wist het hele paddock.
In de quali waren ze toen gewaagd. In de race eigenlijk niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wel een beetje vertekend beeld door het falen van Ferrari. Die auto was in de eerste helft gelijkwaardig aan RB
Dat was wel een typische Leclerc crash, onder druk ergens de muur of banden in gaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In de quali waren ze toen gewaagd. In de race eigenlijk niet.
Toegegeven, tot aan de crash van Leclerc op Paul Ricard was het spannend. Vrij vroeg was het klaar in dat seizoen. Ook een factor van dominantie.
Dat kan ook niet. Zo dominant was immers nog nooit iemand geweest.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Qua punten en wins ja, maar de auto was echt niet zo domimant als in 2023 hoor.
Klopt ook wel. Wat ik me kan herinneren was er toen behoorlijk wat druk 'omdat het misschien kon'. Leclerc zat immers in het relatieve kielzog.quote:Ferrar was behoorlijk aan het kutten en hadden het veel en veel beter kunnen doen, vooral de eerste derde tot de eerste helft van dat seizoen.
Jesus...quote:Op donderdag 5 december 2024 18:18 schreef Rnie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even wat beeld erbij.
George verremt zich zondag bij de start denk ik. Die heeft Max in z'n hoofd.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jesus...
Zit een hoop marketingtruckjes achter.
what the hell man.
McLaren 1988?quote:Op donderdag 5 december 2024 18:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Zo dominant was immers nog nooit iemand geweest.
[..]
Klopt ook wel. Wat ik me kan herinneren was er toen behoorlijk wat druk 'omdat het misschien kon'. Leclerc zat immers in het relatieve kielzog.
Tot Frankrijk.
2de helft was een bizarre streak ook van RBR. Ze zette in dat seizoen ook al het record 'meeste overwinningen van 1 team en '... achter elkaar' neer. Zelfs een verbetering tov Mclaren Senna/Prost.
Mijn conclusie: achter 2022 kan je ook 'dominant' zetten.
Lewis-Max '21 verbleekt bij een eventuele titelstrijd tussen Max-George '25.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goed om te zien dat Max en George het goed hebben gemaakt.
Ferrari had de pech dat de regels aangepast worden en de auto's dus hoger afgesteld moesten worden.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Qua punten en wins ja, maar de auto was echt niet zo domimant als in 2023 hoor. Ferrar was behoorlijk aan het kutten en hadden het veel en veel beter kunnen doen, vooral de eerste derde tot de eerste helft van dat seizoen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En wat zullen een hoop dagjesmensen op wekelijkse basis hun weg naar dit topic weten te vinden.
Ik wacht op de rel tussen modsquote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rel tussen users![]()
*Gaat popcorn pakken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |