SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATATUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is katharina truppe, en zo en zort gezicht gefällt me nietUw ADH vitamine Worst
Of 'verast' schrijven ipv 'verrast'.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja nou inderdaad wel... Kijk de voorzetwoorden als "de" en "het" en "die" bij voornamelijk mensen met een Arabische achtergrond snap ik wel. Die praten thuis vaak Arabisch en dan is het voor die gasten moeilijk te leren aangezien ze in de Arabische taal die voorzetwoorden niet gebruiken. Wij zeggen bijvoorbeeld, "ik ga even naar het toilet" Zij zeggen "ik ga toilet" dus daar val ik ook niet over. Maar als autochtoon Nederlander zou je juist de beginselen van de Nederlandse taal toch moeten kennen? En dan geen gezeik over "d" "t" of "dt". Maar heel simpele dingen. En het lijkt ieder jaar erger te worden.
Kom op. Check even wat je schrijft.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja. Ik had Rontonde als TT. Maar deze is een stuk beterquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alles beter dan vergastquote:Op woensdag 4 december 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of 'verast' schrijven ipv 'verrast'.
Kom op. Check even wat je schrijft.
Lach met een schone bips![]()
het is wel möglich ik heb met de hondchen-stelling verwisselt
maar bij 2 meiden zallte en van 2 kuts niet nach fisch roken, sonst is de sfeer in arsch![]()
mario's erotische avonturenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:33 schreef mario390 het volgende:
het is wel möglich ik heb met de honchen-stelling verwisselt
maar bij 2 meiden zallte en van 2 kuts niet nach fisch roken, sonst is de sfeer in arsch![]()
ik vind dat hij een column moet schrijven in een landelijk dagblad zonder eindredactiequote:Uw ADH vitamine Worst
Ow dat brengt me weer tot een herinneringquote:Op woensdag 4 december 2024 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik had Rontonde als TT. Maar deze is een stuk beterMijn Duits was toen echt nog crap. Gewoon praten ging wel, maar sommige termen
Nou ja, ik in Duitse taxi terug naar huis vanuit club in Duitsland. Bijna bij huis een rotonde, dus is zeg. Hier bei die runtumtunde links bitte. Die gast keek me aan van, wat de fuck zeg je nou allemaal.
Lach met een schone bips![]()
De Kärntische Zeitungquote:Op woensdag 4 december 2024 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind dat hij een column moet schrijven in een landelijk dagblad zonder eindredactie![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dat brengt me weer tot een herinneringMijn Duits was toen echt nog crap. Gewoon praten ging wel, maar sommige termen
Nou ja, ik in Duitse taxi terug naar huis vanuit club in Duitsland. Bijna bij huis een rotonde, dus is zeg. Hier bei die runtumtunde links bitte. Die gast keek me aan van, wat de fuck zeg je nou allemaal.
![]()
![]()
Voor de avonturen van mario
Daarvoor is blijkbaar best animo.
Hele pagina's zijn volgeschreven
wat Mario allemaal ging beleven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
wat Mario allemaal ging beleven.![]()
![]()
binnenkort deze harde teksten spitten bij 101barzquote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
wat Mario allemaal ging beleven.Uw ADH vitamine Worst
Ja die ging niet helemaal goed. Tijdsdruk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Huh? Ik heb het nooit over honden gehad toch?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:39 schreef mario390 het volgende:
dat zijn niet mijn avontuuren, zo heeft dat nur lovemelongtime gezegdLach met een schone bips![]()
Wat zeg jequote:Op woensdag 4 december 2024 22:33 schreef mario390 het volgende:
het is wel möglich ik heb met de hondchen-stelling verwisselt
maar bij 2 meiden zallte en van 2 kuts niet nach fisch roken, sonst is de sfeer in arsch♡♡♡♡![]()
Als er staat wat ik denk dat er staat wil je het eigenlijk niet weten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben niet verastquote:Op woensdag 4 december 2024 22:40 schreef JustinK het volgende:
Ik beleef de meeste avonturen in de avonduren
@gebrokenglasLach met een schone bips![]()
Dan zal ik niet googlenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als er staat wat ik denk dat er staat wil je het eigenlijk niet weten.♡♡♡♡![]()
Oh, mijn ogen.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben niet verast
@:gebrokenglas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Avnd
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Al dat Duits hier - en intussen knalt 'Sonne' van Rammstein uit de speakers hier
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar staat kut niet nach fisch rooken zoll ,van worst heb ik niks gezegdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
So dein worst mag wel nach fisch rooken?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar staat kut niet nach fisch rooken zoll ,van worst heb ik niks gezegd
Vies mannetje wel.Lach met een schone bips![]()
KutworstAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Honden, worst, kut, vis, rooken...
Ik snap er allemaal geen klote meer van.Lach met een schone bips![]()
Wat zal AI daarvan maken?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Honden, worst, kut, vis, rooken...
Ik snap er allemaal geen klote meer van.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee preciesquote:Op woensdag 4 december 2024 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker niet met youtube aan
40+ / [40+ SC #5442] Voorzichtig zijn met Youtube gebruik
Ik pas wel op♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: