SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Het betreffende topic: WKN / Wie maakt de langste ijspegel?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het topic is vrij ver weg gezakt denk ik. Maar vond dat zo leuk @:eska en ik maar klooien met gietertjes en weet ik veel wat allemaal midden in de nacht. En @:Dven die toen paarse pegels had.
DASOO kom ik heel soms wel eens bij extreem weer.
Ik heet geen @Budapestenaarquote:
Wel makkelijk als je moet bevallen.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Mijn boxspring is bijna een hoogslaper, bovenkant van het matras zit boven heuphoogte
zo danquote:Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet geen @:Budapestenaar
Ik kwam niks te kort hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik kreeg toen ik ergens rond de tien was nieuwe meubeltjes in mijn slaapkamer en een algemeen opknapbeurtje, die geur van nieuwigheidjes is de lekkerste geur ter wereld
Dat is wel echt relevant voor @LTVDK iddquote:Op woensdag 4 december 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je moet bevallen.
laatste werkdag van de week, hopelijk...quote:
In de categorie; had je bij moeten zijnquote:
Ja, daaromquote:Op woensdag 4 december 2024 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel echt relevant voor @:ltvdk idd
Wat zegt u, zeg je danquote:
quequote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef Ama het volgende:
Ik was even vergeten dat er idd ook een Rabobank wrapped is sinds vorig jaar. Erg confronterend wel. Komt over weekje uit als goed is.
Vetpoemel.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa hedde gij daor gezeet gehad?
Ja overzicht van hoeveel geld je aan onzin enz hebt uitgegeven dit jaar.quote:
haha wist niet dat er banken zijn die dat zo doenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja overzicht van hoeveel geld je aan onzin enz hebt uitgegeven dit jaar.
Gewoon niet naar kijkenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:40 schreef Ama het volgende:
En bij de supermarkt, allemaal dat soort dingen. Maar ik wil dat eigenlijk helemaal niet weten.
Oke, dat is een meevaller.quote:De maten vallen normaal.
Ja Rabobank sinds vorig jaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haha wist niet dat er banken zijn die dat zo doen
Proficiat met je 10.000e augurk en je 20.000e stiek.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Hoi je hebt honderd miljoen miljard euro aan benzine gekocht."
Ja kijk.. dat laatste wil ik altijd wel wetenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proficiat met je 10.000e augurk en je 20.000e stiek.
Ga ik niet kopen, want dan brandt dat ding continuquote:Op woensdag 4 december 2024 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag net een led-handje, kun je een op een autoraam plakken en op een knopje drukken en dan zie je een middelvinger.
Etentjes ook.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Voor boodschappen ben ik volgens mij echt een kapitaal kwijt, heb dat wel eens uitgerekend, ga dat niet meer doen [ afbeelding ]
Zeroquote:
Wel weer zin in POMA'squote:
GINTO'S !!quote:
Ben je wel meteen 2x zo langquote:Op woensdag 4 december 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.zalando.nl/ho(...)y-h1x15o007-c11.html
Hoezo is dit bijna 180 euro ?
Kan ik ook goed mee schoppenquote:
Flex flex flexquote:
ING doet dat per maand.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef Ama het volgende:
Ik was even vergeten dat er idd ook een Rabobank wrapped is sinds vorig jaar. Erg confronterend wel. Komt over weekje uit als goed is.
Moin, ajax maar een puntje gepakt in eigen huis gisteren. Wordt nog een gevecht om de tweede plaats dit seizoen.quote:
Ja, het was weer niet best gisteren. Ik zou ook liever in bed blijven liggen, maar ik moet naar kantoor vandaag.quote:Op donderdag 5 december 2024 06:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moin, ajax maar een puntje gepakt in eigen huis gisteren. Wordt nog een gevecht om de tweede plaats dit seizoen.
Gisteren wel een leuke bioscoop film gezien, waarom wettelen, aanrader als je van absurde humor houd
Verder blijf ik vandaag het liefst in bed liggen want het wordt gigantisch kloteweer
Moinquote:
Even drie kleuren schijten jn de bosjes langs de snelweg?quote:Op donderdag 5 december 2024 06:47 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben ff aan het pauzeren onderweg naar Almere.
Zompige pepernotenquote:Op donderdag 5 december 2024 06:45 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er vanavond wel wat doorweekte sint en pieten met een zak vol zompige pepernoten en schuimpjes door de stad trekken
Jij ook Karzaiquote:Op donderdag 5 december 2024 06:49 schreef Karzai het volgende:
Net even boodschappen gedaan bij picnic voor het weekend, scheelt mij weer een hoop gesjouw.
Ik draai mij nog even om en wens iedereen een productieve dag
Heyquote:
Ik moet nog aan het ontbijt beginnenquote:Op donderdag 5 december 2024 07:29 schreef bitterbal het volgende:
ik ben aan het uitbuiken van de lunch
ik heb net de eerste koffie voor me staanquote:Op donderdag 5 december 2024 07:29 schreef bitterbal het volgende:
ik ben aan het uitbuiken van de lunch
quote:Op donderdag 5 december 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Tempo kan bij jullie wel wat omhoog dus
Of bij jou iets omlaagquote:Op donderdag 5 december 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Tempo kan bij jullie wel wat omhoog dus
Groot gelijkquote:Op donderdag 5 december 2024 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En doe het nog wel zo rustig aan
ik denk niet dat mijn toekomst in Thailand ligtquote:Op donderdag 5 december 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk leef ik in jullie toekomst
Ik ben hier een Fogueville 2 aan het opzetten voor als putin europa over probeert te nemen. Kunnen jullie hierheen vluchtenquote:Op donderdag 5 december 2024 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn toekomst in Thailand ligt
Kun je al iets zeggen over mijn tripje naar Boedje?quote:Op donderdag 5 december 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk leef ik in jullie toekomst
Ja gaat doorquote:Op donderdag 5 december 2024 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je al iets zeggen over mijn tripje naar Boedje?
ik leer wel russischquote:Op donderdag 5 december 2024 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben hier een Fogueville 2 aan het opzetten voor als putin europa over probeert te nemen. Kunnen jullie hierheen vluchten
Hmm.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
al gok ik dat want leef maar 6 uur vooruit
KWEK!quote:Op donderdag 5 december 2024 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ga ik in 2025 het meest eten en welk woordje gebruik ik het allervaakst?
ook goed, dat is maar heel even warm. Thailand is gewoon altijd warmquote:Op donderdag 5 december 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zal als kannonnenvoer dienen
Ja dat weet ik pas op 31 december om 18:10quote:Op donderdag 5 december 2024 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ga ik in 2025 het meest eten en welk woordje gebruik ik het allervaakst?
We hebben aircoquote:Op donderdag 5 december 2024 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook goed, dat is maar heel even warm. Thailand is gewoon altijd warm
ja, maar buitenquote:
365 xl bifis en 365 verwenkoffietjesquote:Op woensdag 4 december 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Hoi je hebt honderd miljoen miljard euro aan benzine gekocht."
Daar wil je niet bijhoren.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog meer illegale constructies opgedoekt. Dit is met de neppe thai constructie
[ afbeelding ]
nopesquote:Op donderdag 5 december 2024 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar wil je niet bijhoren.
quote:Op donderdag 5 december 2024 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
365 xl bifis en 365 verwenkoffietjes
Thaiger dailyquote:Op donderdag 5 december 2024 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog meer illegale constructies opgedoekt. Dit is met de neppe thai constructie
[ afbeelding ]
Hetquote:
ja is thais nieuws voor buitenlanders :pquote:Op donderdag 5 december 2024 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thaiger dailyGrappige naam
ik kan wel bedenken waaromquote:Op donderdag 5 december 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
Voor phuket heeft israel een verhoogde waarschuwing afgegeven voor israeli's, ik weet niet waarom
Enlighten us (niet US de user)quote:Op donderdag 5 december 2024 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik kan wel bedenken waarom
ja maar bedoel waarom daarquote:Op donderdag 5 december 2024 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik kan wel bedenken waarom
quote:Op donderdag 5 december 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega heeft hond mee naar kantoor genomen.
Als hij een beetje aan jou denkt, kan hij ook vragen wat jij graag wil doen, toch?quote:Op donderdag 5 december 2024 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb me net soort van er ongeluk opgedrongen aan belgresser voor oud en nieuw. En dat was helemaal niet de bedoeling maar het gesprek ging opeens zo. Ik schrok er zelf ook echt van. En hij vertelde dat hij meerdere opties had en nog geen idee. Maar ik denk niet dat ik goed ben in oud en nieuw vieren zoals hij dat kan.
Ruikt het lekker naar hond nu?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega heeft hond mee naar kantoor genomen.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Komt een reusachtige regenbui aan. Denk dat ik maar zo vroeg mogelijk weg ga nu
Ja, ik heb in september moeten vernieuwenquote:Op donderdag 5 december 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn paspoort verloopt bijna, krijgen jullie dan ook een briefje door de bus?
Als het goed is wel toch? Mijnes verloopt eind maart.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, ik heb in september moeten vernieuwen
Ik had nog nooit een briefje door de brievenbus gekregen, denk ik ...quote:Op donderdag 5 december 2024 08:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als het goed is wel toch? Mijnes verloopt eind maart.
Ow dat is raar. Misschien in je berichtenbox van de overheid? volgens mij stuurt de gemeente wel een brief daarvoor.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik had nog nooit een briefje door de brievenbus gekregen, denk ik ...
Mijne in feb, dus mag idd wel eens een afspraak maken
Oh, fuck... moet ook pasfoto's
Hm, ja of ik ben het vergeten, maar ik vind het wel handig dat je een reminder krijgtquote:Op donderdag 5 december 2024 08:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dat is raar. Misschien in je berichtenbox van de overheid? volgens mij stuurt de gemeente wel een brief daarvoor.
Ik moet ook nieuwe pasfoto's, de vorige keer had ik al oude gebruikt van jaren eerderZiet/zag niemand.
O ja moet ook eens kijken wanneer de mijne verlooptquote:Op donderdag 5 december 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ruik nog niks. Dus dat is fijn. Het is geen natte hond.quote:
Zou raar zijn als je dat niet kreegquote:Op donderdag 5 december 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat en waarvoor?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregen van afgelopen zomer nog.
Bananenrepubliekquote:
Lekker! Wat voor smaak?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een chocoladereep gekregen op het werk
Goated.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregen van afgelopen zomer nog.
We konden kiezen tussen melk en puur, dus gewoon melk.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor smaak?
Inb4 chocoladesmaak
Ik zou dan ook kiezen voor melk.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We konden kiezen tussen melk en puur, dus gewoon melk.
Is weer een keer iets anders dan caramel zeezout.
Banaantje mee naar kantoorquote:
Banaantje mee naar de gymquote:
Tijdens de zomer-bbq van het werk hadden ze ook een bingo gedaan. En op het laatst waren we met z'n vijven die allemaal tegelijkertijd bingo hadden, dus eentje had de prijs gelijk gekregen en van de rest was de naam opgeschreven en dat zouden ze dan nog wat voor regelen. Maar daar vervolgens niks meer over gehoord. En zelf ook niet meer aan gedacht. Toevallig vorige week of zo dacht ik er opeens aan dat ik daar niks meer van gehoord had, maar verder ook geen actie opgenomen en zoiets van, het zal wel. En dan vandaag komt een collega met een tasje met de prijzen.quote:
De eerste paar keer vond ik het nog wel lekker en apart. Nu ondertussen al zovaak gehad dat ik denk; laat maar. De repen zijn van Tony chocoloney en die hebben betere/lekkerdere smaken dan zeezout caramel. Maar goed, snap dat ze niet zoveel keuzes kunnen aanbieden.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dan ook kiezen voor melk.
Caramel zeezout is vaak een hit of een miss en vaker een miss dan een hit
Teveel zout
Oh, dat zijn wel grappige cadeausquote:Op donderdag 5 december 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijdens de zomer-bbq van het werk hadden ze ook een bingo gedaan. En op het laatst waren we met z'n vijven die allemaal tegelijkertijd bingo hadden, dus eentje had de prijs gelijk gekregen en van de rest was de naam opgeschreven en dat zouden ze dan nog wat voor regelen. Maar daar vervolgens niks meer over gehoord. En zelf ook niet meer aan gedacht. Toevallig vorige week of zo dacht ik er opeens aan dat ik daar niks meer van gehoord had, maar verder ook geen actie opgenomen en zoiets van, het zal wel. En dan vandaag komt een collega met een tasje met de prijzen.
Een Google home mini, een tablet, een toetsenbord voor de tablet en een mini speaker.
Ik vind de repen van Tony's Chocolonely vaak niet zo bijzonderquote:Op donderdag 5 december 2024 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De eerste paar keer vond ik het nog wel lekker en apart. Nu ondertussen al zovaak gehad dat ik denk; laat maar. De repen zijn van Tony chocoloney en die hebben betere/lekkerdere smaken dan zeezout caramel. Maar goed, snap dat ze niet zoveel keuzes kunnen aanbieden.
Een tablet had ik nog niet. Dus dat is wel leuk. Maar het zal wel zo'n goedkope zijn waarop niks werkt. 😅quote:Op donderdag 5 december 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat zijn wel grappige cadeaus
Die 4EBE vindt die repen toch altijd zo lekker, nemen we er gewoon een paar voor haar mee.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de repen van Tony's Chocolonely vaak niet zo bijzondermaar ik heb er nu een stuk of 4 gekregen
Ja, zo gaat datquote:Op donderdag 5 december 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die 4EBE vindt die repen toch altijd zo lekker, nemen we er gewoon een paar voor haar mee.
Komt ook nog regen aan. Valt me nog mee dat je daar niet doorheen gegaan bent.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:01 schreef Nattekat het volgende:
Heeft @:bitterbal de zon gestolen ofzo? Het is donker.
Nee, dat heet decemberquote:Op donderdag 5 december 2024 09:01 schreef Nattekat het volgende:
Arme hondquote:Op donderdag 5 december 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De hond was onder mijn bureau gaan liggen, maar dat had ik niet door en ik strekte mijn benen net en toen gaf ik de hond een trap. 😅 Oeps.
quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, nou ligt ie met zijn hoofd op mijn schoen.
Ja, deed het ook niet expres. Ik wist niet eens dat ie daar lag.quote:
Waarschijnlijk voor eigen veiligheid dat ik niet per ongeluk weer een trap kan uitdelen.quote:
Ik welquote:Op donderdag 5 december 2024 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ook nog regen aan. Valt me nog mee dat je daar niet doorheen gegaan bent.
Ik heb gemist dat je weg bent.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Tot nu toe uitermate tevreden over het hotel hier. Zo maar eens naar het ontbijt.
Het is hier al keihard aan het regenen. Ben er niet doorheen gegaan omdat ik slim benquote:Op donderdag 5 december 2024 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ook nog regen aan. Valt me nog mee dat je daar niet doorheen gegaan bent.
Je hebt ook een boel Bitcoin; dus dan ben je slim.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is hier al keihard aan het regenen. Ben er niet doorheen gegaan omdat ik slim ben
Samequote:Op donderdag 5 december 2024 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat je weg bent.
Dus je hebt hem gemist?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe tzt zeker even een recensie!quote:Op donderdag 5 december 2024 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Tot nu toe uitermate tevreden over het hotel hier. Zo maar eens naar het ontbijt.
Nopesquote:Op donderdag 5 december 2024 09:01 schreef Nattekat het volgende:
Wat zegt een Belg als het ‘s avonds donker wordt?quote:
Is hij weleens terug dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
He bah!quote:Op donderdag 5 december 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doe ik niet
[ afbeelding ]
Nietquote:Op donderdag 5 december 2024 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt ook een boel Bitcoin; dus dan ben je slim.
Blij dat ik niet alleen benquote:Op donderdag 5 december 2024 09:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Heb het idee dat ik begin aan de nachtdienst @:nattekat
Ik zie het al, je kan net zo goed hier overwinteren.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. En ik ben er helemaal hier voor naar toe gekomen
Ja had veel gedoe gescheeldquote:Op donderdag 5 december 2024 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie het al, je kan net zo goed hier overwinteren.
Met Jan Smit?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening ben je nog de tango aan het dansen in Argentinië?
Wat vervelendquote:Op donderdag 5 december 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog een aantal verlofdagen opnemen zie ik.
Uh, ja.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dat eenden vis eten?
Dat ook. Maar daar is toch niet van te leven.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht ze waterplantjes aten![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
De verlofdagen die voor dit jaar nog heb, kan ik meenemen naar volgend jaar maar dan moet ik ze ook echt opmaken.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja daar heb ik mij nooit zo in verdiept.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ook. Maar daar is toch niet van te leven.
Ja, wat anders?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dat eenden vis eten?
Gaat dat ook nog lukken dit jaar?quote:Op donderdag 5 december 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga het jaar uit met ongeveer 2 a 3 weken aan vrije dagen.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga het jaar uit met -0.5 vrije dagen
Maar die heeft meer keuze op het land.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar heb ik mij nooit zo in verdiept.
een olifant is ook een herbivoor en die leven vrij groot en lang
eenden kunnen ook op het land plantjes etenquote:Op donderdag 5 december 2024 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die heeft meer keuze op het land.
Jij hebt iedere dag vakantie.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb geen vakantie dagen dit jaar
Je hebt alle dagen vakantie.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb geen vakantie dagen dit jaar
Dan ben je aan het rentenieren.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Stel he, als ik binnen nu en een paar maanden hier investeer en daar rendement uit haal. Vinden jullie dan ook dat ik op vakantie ben?
Ja toch? Daar hoef je geen werk voor te doen.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Stel he, als ik binnen nu en een paar maanden hier investeer en daar rendement uit haal. Vinden jullie dan ook dat ik op vakantie ben?
Nee, heb nog ongeveer 4 weken om op te nemenquote:Op donderdag 5 december 2024 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat dat ook nog lukken dit jaar?
Ik heb nog 3 dagen die gaan mee!
Kun je beter nu al mee beginnen.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als je tijdens je werkend leven weinig pensioen opbouwt kun je tegenwoordig na je pensionering nog met je blote tietjes voor de webcam gaan liggen, vul je je AOW prima mee aan.
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie vliegjes die de hele tijd bij je mond willen vliegen?
Oh, dat is wel heel erg irritant.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn formaat fruitvliegje en ze vliegen het liefst voor je gezicht en mond.
Bon.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter nu al mee beginnen.
Kom je op tijd mee.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boeit toch geen flikker wat wij daarvan vinden?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Even een doekje langs je gezicht nadat jequote:Op donderdag 5 december 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn formaat fruitvliegje en ze vliegen het liefst voor je gezicht en mond.
ja okequote:Op donderdag 5 december 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeit toch geen flikker wat wij daarvan vinden?
Gewoon lekker je leven leiden en degenen die jou cheerleaden zijn jouw mensen en als mensen dat niet doen is het ook duidelijk
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Even een doekje langs je gezicht nadat je
[ afbeelding ]
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Even een doekje langs je gezicht nadat je
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbijquote:
jawel. hier ook als mensen dan vragen van wat voor werk doe je. Ik zo van ik werk niet. Dan zie je ze wel zo kijken vanquote:Op donderdag 5 december 2024 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maak je je daar druk over? Wat wij er van vinden? Of uberhaupt andere mensen?
Es lo que esquote:Op donderdag 5 december 2024 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. hier ook als mensen dan vragen van wat voor werk doe je. Ik zo van ik werk niet. Dan zie je ze wel zo kijken vanmaar ze kennen mij dan niet goed genoeg om te vragen hoe en wat
Gr gr Vascoquote:
Ik ben een investeerderquote:Op donderdag 5 december 2024 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. hier ook als mensen dan vragen van wat voor werk doe je. Ik zo van ik werk niet. Dan zie je ze wel zo kijken vanmaar ze kennen mij dan niet goed genoeg om te vragen hoe en wat
Ik ook, maar dan in eten en ik eet het opquote:
Hmm ja dat snap ik wel. Maar alsnog, hebben ze niets mee te maken ook. Je zou inderdaad een ander antwoord kunnen geven "ik wil een eigen zaak opstarten maar ben nog aan het oriënteren" of weet ik wat. "Ik ben hier om Thais te leren".quote:Op donderdag 5 december 2024 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze kijken jaloers want zij zien dit.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, echt bedanktquote:
Precies. Lekker belangrijk wat anderen er van vinden. Iedereen heeft toch wel een mening.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze kijken jaloers want zij zien dit.
"ik werk niet"
[ afbeelding ]
Ik zou er vooral van genieten dat dit nu zo kan Bitter, boeit jou die anderen nou
Hier vanavond Chicken Tonight als avondeten.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is de bedoeling
Dat is?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is de bedoeling
voedsel denk ikquote:
Lijkt op rijstquote:
Pics?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een eeeeeeeenorme pepernoot gekregen op kantoor, bijna bang van zo groot.
Dit noem ik nou next level hoofd geven HAHAHAquote:Op donderdag 5 december 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Wat leuk mijn LEGO opberghoofd is er.
[ link | afbeelding ]
Doe dit maar niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit noem ik nou next level hoofd geven HAHAHA
😶quote:
Binnen ookquote:
Ohnee lekkagequote:Op donderdag 5 december 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Binnen ookxD
Het is hier tussen 14.00 - 16.00 eventjes droog, dan ben ik van plan om naar buiten te gaan. Spann0nddd
In het hoofd.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
Ik vind het nog steeds een mysterie waar de vermiste LEGO steentjes zijn gebleven.
Ik mag zo naar huis. Vandaag weer het Muggenhol gehad. Geen mug die met dit weer buiten is te vindenquote:Op donderdag 5 december 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Binnen ookxD
Het is hier tussen 14.00 - 16.00 eventjes droog, dan ben ik van plan om naar buiten te gaan. Spann0nddd
quote:
DAMNquote:
Trots op je.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mokernat buiten inderdaad. Gadverdamme.
Toch een wandeling gemaaktZoals een echte STRIJDER betaamt.
Die LEGO steentjes bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar zoiets kan toch niet verdwenen zijn
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag zo naar huis. Vandaag weer het Muggenhol gehad. Geen mug die met dit weer buiten is te vinden
[..]
Die van de AH vind ik beterquote:Op donderdag 5 december 2024 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier de 'lipton zero mango green ice tea' wel eens geprobeerd? En zo ja, wat vond je ervan?
Hier is het ook koud, maar de cv-ketel is net gereparareerd.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
Vond het al koud in huis maar verwarming stond nog niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |