SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATAT![]()
Oh dat klinkt beterquote:Op woensdag 4 december 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik niet normaal kan hoesten als ik niet moet hoesten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feestje bij Lovely het weekend![]()
![]()
Pas als ik nummer 1 wordquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feestje bij Lovely het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas als ik nummer 1 word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Pas als ik nummer 1 word
Lylt doneert alle punten to Lovely in de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lylt doneert alle punten to Lovely in de toekomst![]()
![]()
![]()
[..]
Pas als ik nummer 1 word
Laat ons maar inloggen in je accountSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat een lief gebaarquote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lylt doneert alle punten to Lovely in de toekomst
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je weet niet dat je dan een voucher krijgt voor 8 dagen trip vakantie?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit win ik maar wat kan mij dat schelen hahahaLach met een schone bips![]()
Elke dag een andere user of twee een overdag en een in de nachtquote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat ons maar inloggen in je account![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar iemand tips? Laatste tijd beetje erg druk geweest. Denk in Januari moet ik er ff uit. Dus zit te denken aan ff weekje weg. De eisen zijn, niet langer dan 4u vliegen, warm en goed eten en drinken.Lach met een schone bips![]()
Serieus?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet niet dat je dan een voucher krijgt voor 8 dagen trip vakantie?
Die hoef ik niet maar dat winnen ook niet zo.
Ik sta niet graag in de belangstelling. Bibber al bij de gedachte.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Geen dankquote:Op woensdag 4 december 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, neem ik mee in de evaluatie![]()
![]()
Ik keek ff, valt iig wel binnen de 4u vliegen. Is het warm daar in Januari? Hebben ze op dat deel van de wereld zomer dan?quote:Lach met een schone bips![]()
ploegendienstquote:Op woensdag 4 december 2024 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Elke dag een andere user of twee een overdag en een in de nacht![]()
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 512 / +182 / +206 / 881 / 1022
2. JustinK / 483 / +173 / +130 / 4096 / 4164
3. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
4. mario390 / 80 / +13 / +9 / 163 / 228
5. KillemWieft / 68 / +22 / +19 / 127 / 169
6. Dr.Mikey / 53 / +16 / +12 / 256 / 300
7. 444 / 43 / +2 / +30 / 2081 / 2136
8. greysbones / 39 / +2 / +11 / 629 / 648
9. MizzezAmy / 36 / +19 / +4 / 363 / 399
10. AardappelSchotel / 35 / +1 / +13 / 441 / 471
11. hemarookworst / 34 / +13 / +21 / 369 / 408
12. Pinnenmutske / 32 / +7 / +0 / 480 / 517
13. mascara-klodder / 31 / +4 / +0 / 108 / 120
14. sp3c / 30 / +23 / +0 / 35 / 46
15. gebrokenglas / 29 / +4 / +8 / 513 / 561
16. ToT / 25 / +2 / +5 / 523 / 546
17. Lovely / 24 / +4 / +13 / 840 / 882
18. Soury / 22 / +0 / +0 / 91 / 111
19. Puzzie / 18 / +0 / +0 / 56 / 69
20. HappyCharly / 17 / +8 / +8 / 160 / 178SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Amai zeg word er hier nog een beetje gepoept of wa
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Warm is een relatief begrip.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik keek ff, valt iig wel binnen de 4u vliegen. Is het warm daar in Januari? Hebben ze op dat deel van de wereld zomer dan?
Denk voor jou te koud![]()
![]()
Hoop snel wel in warm landquote:Op woensdag 4 december 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
Amai zeg word er hier nog een beetje gepoept of wa
Heerlijk!quote:Op woensdag 4 december 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoop snel wel in warm landOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alleen ander gepoepquote:Op woensdag 4 december 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
Amai zeg word er hier nog een beetje gepoept of wa![]()
![]()
Blij maken met dode mus dus, waar ligt dat IJsland eigenlijk? Bij Afrika voor de kust ofsow?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Warm is een relatief begrip.
Denk voor jou te koudLach met een schone bips![]()
Ja en dan nog 2 keer linksquote:Op woensdag 4 december 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blij maken met dode mus dus, waar ligt dat IJsland eigenlijk? Bij Afrika voor de kust ofsow?![]()
ben ff aan googlen, want nog nooit van Ijsland gehoord uiteraard. Maar de gevangenissen daar zien er wel uit als een hotel. Niet verkeerd paar pakketjes van vreemden mee te nemen voor wat extra spending money.quote:
Maar geen betere ideeën? Ja Corsica en shit weet ik wel, wil wat nieuws.Lach met een schone bips![]()
wil je ook?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:27 schreef mario390 het volgende:
belgische tv kerstserie waar en meid op elke dag van 12
en date heeft
12 Dates til ChristmasUw ADH vitamine Worst
Als je de transformation machine gebruikt, dan is alles mogelijk. Nog even en Katwijk ligt in Australie.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blij maken met dode mus dus, waar ligt dat IJsland eigenlijk? Bij Afrika voor de kust ofsow?![]()
![]()
Maar wat versta je onder warm? Want voor echt warm moet je denk ik langer dan 4 uur vliegenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ben ff aan googlen, want nog nooit van Ijsland gehoord uiteraard. Maar de gevangenissen daar zien er wel uit als een hotel. Niet verkeerd paar pakketjes van vreemden mee te nemen voor wat extra spending money.
Maar geen betere ideeën? Ja Corsica en shit weet ik wel, wil wat nieuws.![]()
Ja op dit moment ben ik hem aan het datenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario kan ieder moment 12 dates hebben. Tegelijkertijd.Uw ADH vitamine Worst
Ik ookquote:Op woensdag 4 december 2024 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja op dit moment ben ik hem aan het daten![]()
![]()
20+ graden overdag is prima, maar in 4u ongeveer ben je ook in Marokko al wil ik daar niet heen. Misschien 5 uur vliegen dan. Gewoon ff naar een wat warmere bestemming voor een weekje. Azië is me voor een weekje weer wat te lang vliegenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wat versta je onder warm? Want voor echt warm moet je denk ik langer dan 4 uur vliegen
Of Canarische Eilandenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ben ff aan googlen, want nog nooit van Ijsland gehoord uiteraard. Maar de gevangenissen daar zien er wel uit als een hotel. Niet verkeerd paar pakketjes van vreemden mee te nemen voor wat extra spending money.
Maar geen betere ideeën? Ja Corsica en shit weet ik wel, wil wat nieuws.![]()
She goes na na naa na na naa flowers will keep on turning....quote:Op woensdag 4 december 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
nee in bleiburg, zijn meeste vergeven
de allein zijn hebbben nana-gezichtLach met een schone bips![]()
Ben ik nog niet geweest, dat is wel doable me thinks. En ook gewoon niet aan gedachtquote:
kom naar nederlandquote:Op woensdag 4 december 2024 21:37 schreef mario390 het volgende:
nee in bleiburg, zijn meeste vergeven
de allein zijn hebbben nana-gezichtUw ADH vitamine Worst
nee niet zo en na na naquote:Op woensdag 4 december 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
She goes na na naa na na naa flowers will keep on turning....![]()
Anders nananana?quote:
Ow vroegah als Lylt van jaar of 17 had hij een vriendinnetje half Kroatisch die Nana heette.... Denk trouwens dat ze nog steeds wel zo heet. Maar over nananana gesproken dan. Had wel mooi nana gezicht hoor.Lach met een schone bips![]()
Killjoy make some noisequote:Op woensdag 4 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Anders nananana?
Ow vroegah als Lylt van jaar of 17 had hij een vriendinnetje half Kroatisch die Nana heette.... Denk trouwens dat ze nog steeds wel zo heet. Maar over nananana gesproken dan. Had wel mooi nana gezicht hoor.![]()
![]()
![]()
Heb zelfs toen ik 20 was en in Kroatië werkte als reisleider een poosje gedate daar met meisje die Dada heette. Rare namen wel daar.quote:Lach met een schone bips![]()
Megaravequote:Op woensdag 4 december 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maassilo heeft best wel wat![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Shut up and sleep with me, come on shut up en sleep with mequote:![]()
Nee dit is geen uitnodiging.Lach met een schone bips![]()
Lekker koeseAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jammer weerquote:Op woensdag 4 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Shut up and sleep with me, come on shut up en sleep with me![]()
Nee dit is geen uitnodiging.![]()
SHUT UPAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Tering, de Like-meldingen blijven maar binnen komen voor een reactie onder dat Sunneklaas Frontpage item!![]()
![]()
Hoeveel al?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
Tering, de Like-meldingen blijven maar binnen komen voor een reactie onder dat Sunneklaas Frontpage item!![]()
![]()
Linkjeeeeeequote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
Tering, de Like-meldingen blijven maar binnen komen voor een reactie onder dat Sunneklaas Frontpage item!Lach met een schone bips![]()
Frontpage?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
Tering, de Like-meldingen blijven maar binnen komen voor een reactie onder dat Sunneklaas Frontpage item!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen om Justin te plagen, heb nu nieuw soft foam kussen dus bijten daarin zal de tanden niet beschadigen.quote:Lach met een schone bips![]()
Bo.lkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen om Justin te plagen, heb nu nieuw soft foam kussen dus bijten daarin zal de tanden niet beschadigen.![]()
![]()
![]()
And 21 has been set.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Sunneklaas: waarom je er gewoon bij weg moet blijvenLach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen om Justin te plagen, heb nu nieuw soft foam kussen dus bijten daarin zal de tanden niet beschadigen.![]()
![]()
Ff pissenquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Heyquote:
![]()
🕶
Je vraagt er ook wel om dat ik me laat vernederen om jou te pesten met je suggestie voor IJsland. Eigen schuld dusquote:
Die had je nog tegoed voor het afzeiken van al m'n TT'squote:Op woensdag 4 december 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je vraagt er ook wel om dat ik me laat vernederen om jou te pesten met je suggestie voor IJsland. Eigen schuld dus![]()
![]()
Ja maar ik deed het net een keer niet. Ik dacht de kerstgedachte alvast. Maar vanaf nu pure blood!!!quote:Op woensdag 4 december 2024 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die had je nog tegoed voor het afzeiken van al m'n TT's
Maar de Canarische Eilanden ga ik wel ff checken, denk wel lekker daar voor een weekje weg
Toch wel een goede tip van mij dus. Staan we weer kietquote:Op woensdag 4 december 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar ik deed het net een keer niet. Ik dacht de kerstgedachte alvast. Maar vanaf nu pure blood!!!
Maar de Canarische Eilanden ga ik wel ff checken, denk wel lekker daar voor een weekje weg![]()
![]()
Origineel ook. Zou niet in mn opkomen om daar heen te gaanquote:Op woensdag 4 december 2024 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch wel een goede tip van mij dus. Staan we weer kiet
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wij staan kiet. Eerlijk is eerlijkquote:Op woensdag 4 december 2024 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch wel een goede tip van mij dus. Staan we weer kiet
Maar we hebben het over lylt hequote:Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Origineel ook. Zou niet in mn opkomen om daar heen te gaan![]()
![]()
Kiet?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wij staan kiet. Eerlijk is eerlijk♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wij staan kiet. Eerlijk is eerlijk![]()
![]()
Serieus moet ik zeggen, had er compleet niet aan gedacht. En Noord Afrika op dezelfde vliegafstand trekt me dan weer niet zo (als in Marokko, of Moldavië en Colombia)quote:Op woensdag 4 december 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Origineel ook. Zou niet in mn opkomen om daar heen te gaanLach met een schone bips![]()
#22quote:Op woensdag 4 december 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Sunneklaas: waarom je er gewoon bij weg moet blijven![]()
![]()
![]()
Oh ok.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus moet ik zeggen, had er compleet niet aan gedacht. En Noord Afrika op dezelfde vliegafstand trekt me dan weer niet zo (als in Marokko, of Moldavië en Colombia)
Ik heb vorige week ofzo een vliegticket Tenerife gekocht, dus had er wel aan gedacht
Moldavië - Colombia was wel een mooie topper op de Afrika Cup!quote:Op woensdag 4 december 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus moet ik zeggen, had er compleet niet aan gedacht. En Noord Afrika op dezelfde vliegafstand trekt me dan weer niet zo (als in Marokko, of Moldavië en Colombia)![]()
![]()
Crisisdienst Frankrijk?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch 1 van de Griekse Eilanden? Hoe lang vliegen is dat?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik heb vorige week ofzo een vliegticket Tenerife gekocht, dus had er wel aan gedachtLach met een schone bips![]()
Of heel zuidelijk Europa een optie? Malta, Sicilië, Kreta enzo?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus moet ik zeggen, had er compleet niet aan gedacht. En Noord Afrika op dezelfde vliegafstand trekt me dan weer niet zo (als in Marokko, of Moldavië en Colombia)Uw ADH vitamine Worst
Ligt eraan welke kant je op vliegtquote:Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is toch 1 van de Griekse Eilanden? Hoe lang vliegen is dat?![]()
![]()
Zag een topic van mikeytt maar niet geklikt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al is het daar minder warm dan op Canarische eilandenUw ADH vitamine Worst
Verstandig!quote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zag een topic van mikeytt maar niet geklikt.![]()
![]()
Altijd verstandigquote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch altijd hetzelfdequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is het een Spaans eilandquote:Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is toch 1 van de Griekse Eilanden? Hoe lang vliegen is dat?
Geen idee hoe lang vliegen, 5 uur ofzo denk ikCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
hahahahahahaaha mikeyttquote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje naar 4 max 5 uur vliegen eigenlijk, wil wel nog wat warme zon dus 20+ graden maar omdat ik maar weekje weg wil is Azië geen optie. Ben echt fakking druk geweest de laatste maanden en merk echt aan mezelf dat ik even weg moet van alles. En dan is weekje ook genoeg.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of heel zuidelijk Europa een optie? Malta, Sicilië, Kreta enzo?Lach met een schone bips![]()
Praktisch Zuid-Marokko maar dan onder Spaans bestuurquote:Op woensdag 4 december 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Spaans eiland
Geen idee hoe lang vliegen, 5 uur ofzo denk ikUw ADH vitamine Worst
Owwww, weer wat geleerd. Ja tuurlijk wist ik dat. Loop ook te kloten. Maar mijn idee ff weg te gaan is wel echt.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Spaans eiland
Geen idee hoe lang vliegen, 5 uur ofzo denk ikLach met een schone bips![]()
Ik wil ookquote:Op woensdag 4 december 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje naar 4 max 5 uur vliegen eigenlijk, wil wel nog wat warme zon dus 20+ graden maar omdat ik maar weekje weg wil is Azië geen optie. Ben echt fakking druk geweest de laatste maanden en merk echt aan mezelf dat ik even weg moet van alles. En dan is weekje ook genoeg.♡♡♡♡![]()
deze maand? of januari?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje naar 4 max 5 uur vliegen eigenlijk, wil wel nog wat warme zon dus 20+ graden maar omdat ik maar weekje weg wil is Azië geen optie. Ben echt fakking druk geweest de laatste maanden en merk echt aan mezelf dat ik even weg moet van alles. En dan is weekje ook genoeg.
heb ook zin om weekje weg te gaan naar een zonnig land eerlijk gezegd maar heb niemand om mee te reizenUw ADH vitamine Worst
Gaan jullie gezellig samenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze maand? of januari?
heb ook zin om weekje weg te gaan naar een zonnig land eerlijk gezegd maar heb niemand om mee te reizen♡♡♡♡![]()
Dat heb je ook wel verdiendquote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwww, weer wat geleerd. Ja tuurlijk wist ik dat. Loop ook te kloten. Maar mijn idee ff weg te gaan is wel echt.![]()
![]()
Ah heen is het ongeveer 3,5 uur vliegen en terug 5,5 uurquote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwww, weer wat geleerd. Ja tuurlijk wist ik dat. Loop ook te kloten. Maar mijn idee ff weg te gaan is wel echt.
![]()
Heen snijdt ie afquote:Op woensdag 4 december 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah heen is het ongeveer 3,5 uur vliegen en terug 5,5 uur![]()
![]()
Dat is best een verschil.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah heen is het ongeveer 3,5 uur vliegen en terug 5,5 uurAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gewoon met euri betalenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Praktisch Zuid-Marokko maar dan onder Spaans bestuur
Januari, deze maand gaat me niet lukken. Is nog fakking druk met 2 ontslagen bij ons op kantoorquote:Op woensdag 4 december 2024 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze maand? of januari?
heb ook zin om weekje weg te gaan naar een zonnig land eerlijk gezegd maar heb niemand om mee te reizenEn drukste periode van jaar.
ik haat dat woord, euriquote:net als mensen die het uitspreken als uuro
Uw ADH vitamine Worst
Ja, dat zal het wel zijn.quote:
Komend weekend die trein naar Londen doet dat ook al
Mutti auch.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We kenne elkaar de hand shaken daaroverquote:Op woensdag 4 december 2024 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik haat dat woord, eurinet als mensen die het uitspreken als uuro
De trein heeft natuurlijk gewoon wind meequote:Op woensdag 4 december 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn.
Komend weekend die trein naar Londen doet dat ook al![]()
![]()
Eurootjesquote:Op woensdag 4 december 2024 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is jouw standpunt tov het woord pozza?
* gebrokenglas zit klaar met het notitieblok.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is jouw standpunt tov het woord pozza?
Uw ADH vitamine Worst
Sorryquote:Op woensdag 4 december 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sabai sabai zou beter zijn te horen♡♡♡♡![]()
mensen die het ooto noemen ipv auto en puuzol ipv puzzel zijn ook
Uw ADH vitamine Worst
Deze man snapt het gewoon, niks uit hoeven leggen. Gewoon een snaps persoonquote:
Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord anyway.
blabla heel verhaal, "maar ennieweee"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of vanielje vlaquote:Op woensdag 4 december 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
mensen die het ooto noemen ipv auto en puuzol ipv puzzel zijn ook![]()
![]()
Geen woorden kunnen uitspreken.... Ja dat is welquote:Op woensdag 4 december 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
mensen die het ooto noemen ipv auto en puuzol ipv puzzel zijn ook
Nee, vertel!quote:Op woensdag 4 december 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ken je de geschiedenis van pozza niet?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, vertel?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ken je de geschiedenis van pozza niet?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die heb ik gewoon op de basisschool geleerd? Omdat het anders te veel op negen zou lijken aan de telefoon.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is dat niet gewoon een regionaal iets?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
mensen die het ooto noemen ipv auto en puuzol ipv puzzel zijn ook♡♡♡♡![]()
typfoutje van dacht ik @Schakeltopia die eet elke woensdag pizza en is daardoor een meme geworden hier, woensdag pozzadagquote:Uw ADH vitamine Worst
Notitiebolk?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit klaar met het notitieblok.![]()
![]()
Neugenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon op de basisschool geleerd? Omdat het anders te veel op negen zou lijken aan de telefoon.![]()
Ootoquote:Op woensdag 4 december 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen woorden kunnen uitspreken.... Ja dat is wel
♡♡♡♡![]()
ja ik ben al uren aan het wachtenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:13 schreef mario390 het volgende:
ik zeigen julie nu wat en nana-gezicht isUw ADH vitamine Worst
Oh ik dacht dat er nog een ander verhaal wasquote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
typfoutje van dacht ik @:schakeltopia die eet elke woensdag pizza en is daardoor een meme geworden hier, woensdag pozzadag
stomquote:Op woensdag 4 december 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen woorden kunnen uitspreken.... Ja dat is wel![]()
![]()
vertelquote:Op woensdag 4 december 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er nog een ander verhaal was
Uw ADH vitamine Worst
Ja, dat mocht niet, want dat zou weer teveel op neuken lijkenquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat mocht niet, want dat zou weer teveel op neuken lijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, dat mocht niet, want dat zou weer teveel op neuken lijken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik ben als kind van Brabant naar Noord Limburg gegaan, daarna naar de achterhoek in Gelderland, daarna de Liemers in Gelderland, daarna weer de achterhoek in in Gelderland. Overal spreken sommige mensen dat soort woorden echt gewoon op die manier uit. Is niet dialect gebonden lijkt me dus.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een regionaal iets?Lach met een schone bips![]()
Ouwe besjesquote:Op woensdag 4 december 2024 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
Sigretten
Mellek
Jurruk
The Granberries
♡♡♡♡![]()
Volgens mij is puuuuuzel iets zuidelijksquote:Op woensdag 4 december 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik ben als kind van Brabant naar Noord Limburg gegaan, daarna naar de achterhoek in Gelderland, daarna de Liemers in Gelderland, daarna weer de achterhoek in in Gelderland. Overal spreken sommige mensen dat soort woorden echt gewoon op die manier uit. Is niet dialect gebonden lijkt me dus.♡♡♡♡![]()
ken geen alternatief verhaalquote:Op woensdag 4 december 2024 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nee ik dacht dat jij dat ging vertellen!
Uw ADH vitamine Worst
en hier hoor ik het allebeiquote:Op woensdag 4 december 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik ben als kind van Brabant naar Noord Limburg gegaan, daarna naar de achterhoek in Gelderland, daarna de Liemers in Gelderland, daarna weer de achterhoek in in Gelderland. Overal spreken sommige mensen dat soort woorden echt gewoon op die manier uit. Is niet dialect gebonden lijkt me dus.Uw ADH vitamine Worst
Dan houden we het maar op de waarheid!quote:Op woensdag 4 december 2024 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ken geen alternatief verhaal
Klopt, want jij spreekt negen normaal uitquote:Op woensdag 4 december 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, geen ervaring mee![]()
![]()
Echt ergerlijk soms, maar probeer het maar te laten gaan. Maar ook "hun" en "zij" niet op de juiste manier kunnen gebruiken in een zin. "ja maar hun zeiden"quote:Op woensdag 4 december 2024 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en hier hoor ik het allebei![]()
![]()
![]()
Zellufquote:Op woensdag 4 december 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
Accenten en dialecten zijn vaak ook lief![]()
Het is toch 'hullie zeiden' ?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt ergerlijk soms, maar probeer het maar te laten gaan. Maar ook "hun" en "zij" niet op de juiste manier kunnen gebruiken in een zin. "ja maar hun zeiden"![]()
![]()
![]()
![]()
Nee alleen OOOOOOOO dat gaat bij haar prima.....quote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, want jij spreekt negen normaal uit
dat is oma gezicht, of freddie krügerquote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee toch, ik had meer dit verwacht bij nana gezicht
[ afbeelding ]![]()
![]()
nana gezicht is geen oma gezicht? nu weet ik het niet meer hoor?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is oma gezicht, of freddie krügerUw ADH vitamine Worst
Zekers!quote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, want jij spreekt negen normaal uit
Alleen de naam Paul vind ik lastig, dat wordt snel Poal. Terwijl ik Paula wel gewoon kan zeggen
Paul is ook een kutnaam, die moet je ook helemaal niet uitsprekenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zekers!
Alleen de naam Paul vind ik lastig, dat wordt snel Poal. Terwijl ik Paula wel gewoon kan zeggen![]()
![]()
Oh en het verkeerd gebruik van mits en tenzij.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt ergerlijk soms, maar probeer het maar te laten gaan. Maar ook "hun" en "zij" niet op de juiste manier kunnen gebruiken in een zin. "ja maar hun zeiden"![]()
![]()
![]()
En van kennen en kunnen
Komt er een 9 bij dan is het feestje compleetquote:Op woensdag 4 december 2024 22:24 schreef mario390 het volgende:
nu heeft de belgsee meid haar 6te date til christmas
nr.6 is en Vrouw
sowiesoquote:Op woensdag 4 december 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh en het verkeerd gebruik van mits en tenzij.
En van kennen en kunnen
zo ie zoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een neugen?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt er een 9 bij dan is het feestje compleetCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Paul is ook een kutnaam, die moet je ook helemaal niet uitspreken![]()
Dat ken ik helemaal niet, mits ik erop oefen natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En van kennen en kunnen![]()
![]()
maar ik snap het niet hoor @mario390
je wilt niet daten omdat ze in jouw dorp of niet meer vrijgezel zijn of een "nana gezicht" hebben en dan kom je met een foto van een gewoon iemand waar niks mis mee is?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 4 december 2024 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
maar ik snap het niet hoor @:mario390
je wilt niet daten omdat ze in jouw dorp of niet meer vrijgezel zijn of een "nana gezicht" hebben en dan kom je met een foto van een gewoon iemand waar niks mis mee is?
je heeft erge fantasiequote:Op woensdag 4 december 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt er een 9 bij dan is het feestje compleet
en vrouw met vrouw is 69 wat moeilijk![]()
![]()
Vind t stom om te horen maar ook wel schattig..quote:
Dat iemand dan denkt: *Ja want je rijdt rond.. dus..*
Aww
♡♡♡♡![]()
* gebrokenglas zegt even niets.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat vind ik gewoon domquote:Op woensdag 4 december 2024 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind t stom om te horen maar ook wel schattig..
Dat iemand dan denkt: *Ja want je rijdt rond.. dus..*
Aww![]()
![]()
Ja nou inderdaad wel... Kijk de voorzetwoorden als "de" en "het" en "die" bij voornamelijk mensen met een Arabische achtergrond snap ik wel. Die praten thuis vaak Arabisch en dan is het voor die gasten moeilijk te leren aangezien ze in de Arabische taal die voorzetwoorden niet gebruiken. Wij zeggen bijvoorbeeld, "ik ga even naar het toilet" Zij zeggen "ik ga toilet" dus daar val ik ook niet over. Maar als autochtoon Nederlander zou je juist de beginselen van de Nederlandse taal toch moeten kennen? En dan geen gezeik over "d" "t" of "dt". Maar heel simpele dingen. En het lijkt ieder jaar erger te worden.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En van kennen en kunnenLach met een schone bips![]()
dat is katharina truppe, en zo en zort gezicht gefällt me nietquote:Op woensdag 4 december 2024 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
maar ik snap het niet hoor @:mario390
je wilt niet daten omdat ze in jouw dorp of niet meer vrijgezel zijn of een "nana gezicht" hebben en dan kom je met een foto van een gewoon iemand waar niks mis mee is?![]()
Waarom is dat moeilijk?quote:Op woensdag 4 december 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft erge fantasie
en vrouw met vrouw is 69 wat moeilijk
echt niet maar kan geen foto zeigenquote:Op woensdag 4 december 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft erge fantasie
en vrouw met vrouw is 69 wat moeilijkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: