Ja over copycatgedrag omdat Kate bijen houdtquote:
Als ik haar was zou ik niks in m'n eigen huis opnemen, zelfs niet om echt over te komen. Privacy van kinderen op 1. Nul beelden van thuis voor het publiek.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Wees dan ook echt, neem het op in je eigen huis als je die illusie wil opwekken.
Voor Harry in beeld was, had ze een foodblog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:50 schreef totebel het volgende:
[..]
Ach, na producer, schrijfster, podcastpresentator meent ze nu ook een professionele kok te zijn?
Dit inderdaad. Heb ook helemaal niks tegen Meghan (of Harry) maar dit is wel zo’n typische Amerikaanse show, denk ik,quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen idee. Het ziet er in de trailer nogal Amerikaans en fake uit. Overigens heb ik niks tegen Meghan, maar dat is mijn observatie
Meghan op Only Fans, ik pak de popcorn alvastquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:08 schreef loveli het volgende:
Als mensen willen betalen om ernaar te kijken, prima toch? Beter een foodblog dan OnlyFans.
Without a suitquote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meghan op Only Fans, ik pak de popcorn alvast
Hallo captain obvious...en dat maakt haar meteen ook geschikt als televisiekok?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 05:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor Harry in beeld was, had ze een foodblog.
Dat zegt toch helemaal niemand,quote:Op zondag 5 januari 2025 13:16 schreef totebel het volgende:
[..]
Hallo captain obvious...en dat maakt haar meteen ook geschikt als televisiekok?
De zus van Doutzen Kroes had een ook een foodblog, die adviseerde mensen om klei te gaan eten.
Naakt met alleen zo'n colbertje aan kan ze ook grof geld verdienenquote:
Ik krijg hier Laguna Beach vibes vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meghan Markle laat zich ook weer zien op Netflix in een nieuwe ... ja, geen idee wat het precies is![]()
Hier de trailer
Bekijk deze YouTube-video
Emotionele Paris Hilton deelt beelden van afgebrande villa; Harry en Meghan stellen huis beschikbaarquote:Harry en Meghan stellen huis beschikbaar voor slachtoffers
Prins Harry en zijn vrouw Meghan wonen dichtbij het getroffen gebied, namelijk in de wijk Montecito. Het huis stond eerst in een ‘hoog risicogebied’, maar gelukkig hebben de hertog en hertogin van Sussex uiteindelijk nergens last van gehad. Om hun steentje bij te dragen stelden ze hun huis beschikbaar voor vrienden en geliefden die hun eigen huis moesten ontvluchten vanwege de verwoestende branden in LA. Dat bevestigt het Amerikaanse tijdschrift People.
Die worden gewoon ook in het huis van de buren opgevangen. Kunnen ze meteen helpen met aardbeien plukken en bijen houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Emotionele Paris Hilton deelt beelden van afgebrande villa; Harry en Meghan stellen huis beschikbaar
Als ze toch elders aan het koken is
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:29 schreef Burdie het volgende:
Prima Carl Philip van Zweden en zijn vrouw Prinses Sofia hebben een dochtertje gekregen. Na drie jongens eindelijk een prinsesje erbij.
https://www.vorsten.nl/vo(...)ip-en-prinses-sofia/
"gezond"quote:De Zweedse prinses Sofia is bevallen van haar eerste dochter. Dat heeft het Zweedse hof vrijdag bekendgemaakt.
Het kindje van Sofia en prins Carl Philip is om 13.10 uur “gezond” geboren in het Danderyd-ziekenhuis. Haar naam is nog niet bekendgemaakt.
Het paar maakte in september bekend dat Sofia in verwachting was van haar vierde kindje. Zij en Carl Philip hebben al drie zoons: Alexander, Gabriel en Julian.
Alleen in dit artikel staat het tussen aanhalingstekens (ik denk omdat ze uit de originele publicatie citeren).quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alleen in dit artikel staat het tussen aanhalingstekens (ik denk omdat ze uit de originele publicatie citeren).
"Een gezonde en welvarende dochter", volgens het originele bericht.
https://www.instagram.com(...)MWZsb3k1MjEweGh3ag==
Het leest inderdaad een beetje vreemd zo. In de media worden uitspraken vaak tussen aanhalingstekens gezet als het een citatie is, of als iets nog niet door een tweede bron bevestigd is. Maar ze hadden het ook anders kunnen aanpakken, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan nog vind ik het raarrrrrrrrrrr dat ze dat tussen aanhalingstekens zetten.
Zal wel aan mij liggen
Wat een schatjequote:De Zweedse koning Carl Gustaf (78) heeft maandag een ongemakkelijke fout gemaakt. Toen hij de naam van zijn nieuwste kleinkind, het dochtertje van Carl Philip (44) en Sofia (40), bekend wilde maken, vergiste hij zich van naam.
In Zweden is het de gewoonte dat de prinsen en prinsessen niet zelf de naam van hun kleine spruit bekendmaken. Het is aan de regerende vorst om dat te doen, tijdens een ministerraad waarop de geboorte officieel gemaakt wordt. Zo kwam het dat prins Carl Philip en zijn echtgenote Sofia op 7 februari aankondigden een vierde kindje te hebben verwelkomd, maar haar naam niet meedeelden.
Maandag was het dan aan koning Carl Gustaf om de geboorte van het meisje officieel te maken. In aanwezigheid van onder meer eerste minister Ulf Kristersson en kroonprinses Victoria kondigde hij de komst aan van ‘Inse Silvia Marie Lilian’. Een mooi moment, al bleek later dat de koning zich vergist had. Het meisje bleek niet Inse te heten, maar wel Ines. Bovendien was ook de volgorde van haar andere namen fout: zo heet ze officieel Ines Marie Lilian Silvia.
Excuses
,,Het spijt de koning erg dat hij de foute naam gezegd heeft”, laat het paleis weten in een mededeling. ,,De reden daarvoor was dat de namen geheim gehouden werden tot vlak voor de vergadering, zelfs voor de koning. Hij had niet het idee dat hij een foute naam zei toen hij hem aflas, maar begreep later zijn fout.”
De naam van het prinsesje is een eerbetoon aan familieleden van het koppel. Silvia verwijst naar koningin Silvia, de echtgenote van Carl Gustaf. Marie is de voornaam van Sofia’s moeder. En Lilian is een eerbetoon aan de echtgenote van Carl Philips grootoom Bertil. Het prinsesje heeft de titel hertogin van Västerbotten gekregen.
Carl Philip en Sofia hadden al drie oudere kinderen: Alexander (2016), Gabriel (2017) en Julian (2023).
Op Instagram deelde de Zweedse koninklijke familie de eerste foto van Ines. Het kiekje werd gemaakt door haar eigen moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit niet gewoon codetaal voor: heeft een bril nodig?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een prinses met zichtproblemen, misschien maar weer een gebedsgenezeres inhuren?
Ja. Maar snap je de grap niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon codetaal voor: heeft een bril nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |