quote:Op woensdag 4 december 2024 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Descotte is er niet bij vanwege een blessure, Paulus.
Nou ja, bij twijfel is het niet verkeerd om het voordeel te geven aan de aanvallende partijquote:
Eredivisietopperquote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Waarom in hemelsnaam een apart topic?
Dat was zondag ook al een unaniem belachelijk succes.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Waarom stel jij altijd kutvragen en doe je onnozel ? Verder zien we je zelden in VBL. Waarom ben je eigenlijk mod ?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Stomme username ook nog.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom stel jij altijd kutvragen en doe je onnozel ? Verder zien we je zelden in VBL. Waarom ben je eigenlijk mod ?
Ik ken hem alleen maar omdat ie nooit positief post en altijd topics van me komt verzieken. Verder lijkt ie me onbeduidend.quote:
Dan kan Paul hier posten.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Ook. En omdat Utrecht - PSV ook een topic had. En omdat er wel meer activiteit op VBL mag komen.quote:
Dit is echt totale onzin Tong. Ik post hier al 13 jaar met enige regelmaat. En ik ben nooit uit op het verzieken van je topics.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom stel jij altijd kutvragen en doe je onnozel ? Verder zien we je zelden in VBL. Waarom ben je eigenlijk mod ?
Mijn geheugen was selectief, was ik zelf al achter gekomen toen ik gisteren even checkte. Had de post kunnen verwijderen maar bied liever m'n excuses aan.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is echt totale onzin Tong. Ik post hier al 13 jaar met enige regelmaat. En ik ben nooit uit op het verzieken van je topics.
Er zit tegenwoordig voor iedere tegenstander van Ajax meer in.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |