SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 04-12-2024 13:21:23 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Is bij ons ook wel een gebeurt. En dan hele discussies omdat ze niet eens weten wie wie isquote:Op woensdag 4 december 2024 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn tantes hebben oude foto's gevonden en die zijn ze aan het delen via WhatsApp.
Wel leuk om die oude foto's te zien en bedenken of je de persoon kan herkennen.
Schijnbaar belangrijk genoeg voor je om er aandacht aan te bestedenquote:Op woensdag 4 december 2024 13:14 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Lekker erg belangrijk om te weten ook "wat luistert je het vaakst?"
Ik geloof dat ze dat wel al weten. Ik herken niet iedereen. Ook trouwfoto van mijn opa en oma. Oma herken ik wel op de foto. Die is weinig veranderd, maar opa herken ik er niet op.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is bij ons ook wel een gebeurt. En dan hele discussies omdat ze niet eens weten wie wie is![]()
Zwart-wit foto's maken het er ook niet makkelijker op.
Oh, leukquote:Op woensdag 4 december 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat bij mij Black Stone Cherry op 1 staat. Die heb ik vooral de laatste maanden heel veel geluisterd
Radio 5? Dat ken ik niet echt, wat draaien ze daar?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh
Ik heb eigenlijk standaard radio 5 aan staan.
Rare afwijking, onschuldig weliswaar maar veelzeggend.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schijnbaar belangrijk genoeg voor je om er aandacht aan te besteden
muziekquote:Op woensdag 4 december 2024 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Radio 5? Dat ken ik niet echt, wat draaien ze daar?
Geinig om te weten toch?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:14 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Lekker erg belangrijk om te weten ook "wat luistert je het vaakst?"
Wat voor merk?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:21 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen wandelingetje maken met de hond van de buren
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 december 2024 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
muziek
nostalgie evergreens
dat soort
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leukquote:Op woensdag 4 december 2024 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd welk lied ik het vaakst heb beluisterd
Ik denk dat in de top 5 artiesten zeker Roxy Dekker staat.
Beerquote:
Laatst was de evergreen top 1000quote:Op woensdag 4 december 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoord
[..]
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leuk
Eens. Dat is het leuke aan de informatiemaatschappij, dat soort feitjes kan tegenwoordig eenvoudig worden opgehaald.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ik had hier nog nooit van gehoord
[..]
ik vind die weetjes over je luistergedrag altijd heel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |