SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Sinds vandaagquote:Op woensdag 4 december 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer is jam nu weer iets voor bejaarden?
Voor extra smaak.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Jam maakt de boterhammen wel lekker zompig, hoeven de oudjes niet zoveel te kauwen.
En waarom zou je jam in de yoghurt doen?
Omdat lekker?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Jam maakt de boterhammen wel lekker zompig, hoeven de oudjes niet zoveel te kauwen.
Aardbeienjam FTW dat weet toch iedereenquote:Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Kersenjam is ook mijn absolute favoriet.
'quote:Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liever bejaard genoemd worden dan dat ik geen jam op mijn boterham eet in de ochtend.
Echt zo'n smaak die in het bejaardentehuis op nr 1 staatquote:Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef UitStraling het volgende:
Kersenjam is ook mijn absolute favoriet.
Nu wil ik een pita met kaas, ZONDER jam.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
'
Ik zie jou wel zo'n pita met kaas en jam in de rooster doen.
Andere dingen dan fok bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom?
Waarvoor?
Ik ga vandaag maar Redbull halen
Gewoon een pita kaas en een pita jam. Meer pita = beter.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu wil ik een pita met kaas, ZONDER jam.
Voor het lichte zoetje tegenover het lichte zuurtje van de jochie.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Ik weet het niet meer, wat was de vraag?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere dingen dan fok bedoel je?
Net als je denkt dat het niet viezer kan.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor het lichte zoetje tegenover het lichte zuurtje van de jochie.
Ja verhip, vandaar ook die rode rimpelmondjes die ik daar altijd zie als ik er ben om te dansen.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt zo'n smaak die in het bejaardentehuis op nr 1 staat
Moeten we dan ook meer stapjes?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een pita kaas en een pita jam. Meer pita = beter.
Ik teer nog op die van zaterdag.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we dan ook meer stapjes?
Lemphengenquote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja verhip, vandaar ook die rode rimpelmondjes die ik daar altijd zie als ik er ben om te dansen.
Ik op die van vrijdag en zondag, maar dat was niet buitensporig veelquote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik teer nog op die van zaterdag.
ik maak al genoeg stapjesquote:Op woensdag 4 december 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we dan ook meer stapjes?
27k uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik op die van vrijdag en zondag, maar dat was niet buitensporig veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |