SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Moet je stemmen op wie je wil houden of wie je wil zien vertrekken.quote:Op woensdag 4 december 2024 00:42 schreef mario390 het volgende:
de 2 nominierten, het kann nog 13 minutt gestemt werden
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn dat je blij bent Mario.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En die linkse is nu weg?quote:Op woensdag 4 december 2024 01:24 schreef mario390 het volgende:
ze hadden in laatste minuten nog ruzie
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat haalt ze wel.quote:Op woensdag 4 december 2024 01:30 schreef mario390 het volgende:
nu laatste nomination ,
en de wat niet nominiert zijn, zijn in finale“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is al bijna.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
InmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe gaat het met je buurman Mikey? Las er nogal wat berichten over.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daar is nog en andere ding wat me niet zo blij makt,dat heb iik je nog niet gezegd, je ahnt het denk ikquote:![]()
Denk het wel.Maar maak je niet zo druk.quote:Op woensdag 4 december 2024 01:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar is nog en andere ding wat me niet zo blij makt,dat heb iik je nog niet gezegd, je ahnt het denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij is 34, en zij heeft op raten vanhem laatste weekquote:Op woensdag 4 december 2024 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het wel.Maar maak je niet zo druk.
en schwanger.test gemakt, om dat zij 10 dagen over was
3 tot 4 keer hadden ze sex in 2 maanden
hij heeft buiten en kind![]()
Ze waren er beide bij.quote:Op woensdag 4 december 2024 01:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is 34, en zij heeft op raten vanhem laatste week
en schwanger.test gemakt, om dat zij 10 dagen over was
3 tot 4 keer hadden ze sex in 2 maanden
hij heeft buiten en kind“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent echt blij.quote:Op woensdag 4 december 2024 01:59 schreef mario390 het volgende:
zo straks gaat dat van bijna weg,
nu is zij finalistin![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:
Minder ziek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zeg ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jägermeister helpt.quote:Op woensdag 4 december 2024 02:15 schreef mario390 het volgende:
betje , maar gisteren vormiddag heb ik erge hoesten gehaad ik
hoop niet dat ook vandaag weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook koorts?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat klinkt niet best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kopfsmerzen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel lief dat Rob het even vraagt.quote:Op woensdag 4 december 2024 02:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij elke hoesten en stich in hoofd,hoopelijk is dat weg
quote:Op woensdag 4 december 2024 02:22 schreef Rob het volgende:
morgen weer zware werkdag dus![]()
Fijne nacht Fresh..
en mario
Hoofdpijn is iets dat vrouwen zeggen te hebben als ze niet willen neuken!quote:Op woensdag 4 december 2024 02:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij elke hoesten en stich in hoofd,hoopelijk is dat wegProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 353 / +173 / +0 / 3216 / 3267
2. FreshFruit / 349 / +182 / +43 / 669 / 776
3. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
4. mario390 / 80 / +13 / +9 / 142 / 205
5. KillemWieft / 49 / +22 / +0 / 79 / 109
6. Dr.Mikey / 45 / +16 / +4 / 195 / 234
7. greysbones / 39 / +2 / +11 / 553 / 570
8. MizzezAmy / 32 / +19 / +0 / 307 / 334
9. Pinnenmutske / 32 / +7 / +0 / 449 / 483
10. mascara-klodder / 31 / +4 / +0 / 108 / 120
11. sp3c / 30 / +23 / +0 / 35 / 46
12. hemarookworst / 28 / +13 / +15 / 279 / 312
13. gebrokenglas / 25 / +4 / +4 / 448 / 489
14. Soury / 22 / +0 / +0 / 91 / 111
15. AardappelSchotel / 22 / +1 / +0 / 373 / 390
16. ToT / 20 / +2 / +0 / 426 / 442
17. Puzzie / 18 / +0 / +0 / 56 / 69
18. HappyCharly / 17 / +8 / +8 / 160 / 178
19. 444 / 13 / +2 / +0 / 1743 / 1775
20. Lovely / 11 / +4 / +0 / 630 / 661SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heer Killem.quote:
Ik heb idd nooit hoofdpijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Post #52 dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Minder hoesten dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weet.quote:![]()
![]()
Een orgasme is echt goed tegen hoofdpijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat heb ik al vaker gehoordquote:Op woensdag 4 december 2024 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een orgasme is echt goed tegen hoofdpijn.
Misschien zit ik in een vicieuze cirkel
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Satisfyers zijn in de aanbieding bij Kruidvat.quote:Op woensdag 4 december 2024 02:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al vaker gehoord
Misschien zit ik in een vicieuze cirkel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank voor deze tip, zal eens kijken of er eentje bij zit die ik nog niet in de verzameling hebquote:Op woensdag 4 december 2024 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Satisfyers zijn in de aanbieding bij Kruidvat.
Kontneuken maakt de sinussen vrij.quote:Op woensdag 4 december 2024 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een orgasme is echt goed tegen hoofdpijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ontvangen?quote:Op woensdag 4 december 2024 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kontneuken maakt de sinussen vrij.
Geven of nemen?quote:Op woensdag 4 december 2024 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kontneuken maakt de sinussen vrij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klaarwakker nu?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje wel, maar was al misselijk.quote:
Heb wel een vermoeden wat daar tegen helpt volgens Killem
Baby ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kontneuken maakt de sinussen vrij.![]()
![]()
Dokter Killem.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje wel, maar was al misselijk.
Heb wel een vermoeden wat daar tegen helpt volgens Killem![]()
Even slikken en weer doorgaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon weer opstaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kleedt u zich maar even helemaal uit.
Maar ik ben alleen een beetje misselijk.
Ja en?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
meeste meiden schreeuwen bij kontneuken
en foutje gezien bij en clip, de had er om dat en keer in
foute gaat ging, erg pijn![]()
Dirty sanchez.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beetje wel, maar was al misselijk.
Heb wel een vermoeden wat daar tegen helpt volgens KillemProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Na het kontneuken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet dat ook voorzichtig doen.Eerst wat oprekken.Wat wel helpt is hoesten dan ontspant de kringspier.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:06 schreef mario390 het volgende:
foute gaat ging, erg pijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of schreeuwen van genot?quote:Op woensdag 4 december 2024 03:06 schreef mario390 het volgende:
foute gaat ging, erg pijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 03:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet dat ook voorzichtig doen.Eerst wat oprekken.Wat wel helpt is hoesten dan ontspant de kringspier.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik wist dat je deze ging posten.quote:
Ass to mouth.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog beter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan weet je wel gelijk dat het goed zit.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah ja ik dacht ook aan een activiteit waarbij je toch al moet kokhalzen, dat kan ook prima de dirty sanchez zijn jaquote:
En weer schoon.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan weet je wel gelijk dat het goed zit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook datquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is trouwens de afgezwakte versie voor millennials.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist dat je deze ging posten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dan is het nat zat heb je die poppers niet nodig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoorde laatst een verhaal van DJ Jean dat ze het via de rookmachines de IT inbliezen.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is trouwens de afgezwakte versie voor millennials.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft dat überhaupt zin met zulke vluchtige stoffen?quote:Op woensdag 4 december 2024 03:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een verhaal van DJ Jean dat ze het via de rookmachines de IT inbliezen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vond het ook een vaag verhaal hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heeft dat überhaupt zin met zulke vluchtige stoffen?
Amylnitriet,hier kreeg ik trouwens wel hoofdpijn van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je meer moeten kontneuken.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vaag verhaal hoor.
Amylnitriet,hier kreeg ik trouwens wel hoofdpijn van.
Was in een podcast dat hij dat vertelde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goh, we hebben het over kontneuken en kijk wie we daar hebben….quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ToevalligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkah ding kiwiquote:Op woensdag 4 december 2024 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Goh, we hebben het over kontneuken en kijk wie we daar hebben….
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo speciaal vond ik het niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had je meer moeten kontneuken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poppers ooit tijdens een feest werd me aangeboden.Voor een keertje wel grappig.quote:
Kontneuken is wel een keertje leuk maar geen pré.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als in overrated.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ted?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Effect houdt niet lang genoeg aan om het echt leuk te maken.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Poppers ooit tijdens een feest werd me aangeboden.Voor een keertje wel grappig.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 december 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effect houdt niet lang genoeg aan om het echt leuk te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfde met lachgas.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Effect houdt niet lang genoeg aan om het echt leuk te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik liep in Amsterdam wel eens een leuke tent binnen met 20-30 pillen op zak en 2-3 gram coke.quote:
En zo is de cirkel weer rond.quote:
Ik ben gelukkig nooit gepakt maar dit was vrij normaal om mee te nemen. Helemaal op kleine feestjes dan was je die pillen zo kwijt.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik liep in Amsterdam wel eens een leuke tent binnen met 20-30 pillen op zak en 2-3 gram coke.
Ja hangt er vanaf met wie.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario wil wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met ze Spaanse bb chickquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet ze wel gillen.quote:
Ik gaf wel eens wat weg (aan vreemden want ik ging het liefst alleen op stap), maar voor elke pil die ik weggaf gingen er 4 door mn strot.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nooit gepakt maar dit was vrij normaal om mee te nemen. Helemaal op kleine feestjes dan was je die pillen zo kwijt.
Dat deed ik toch net even anders.Eerst de boel verkopen en dan feesten.Daar was de coke voor.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik gaf wel eens wat weg (aan vreemden want ik ging het liefst alleen op stap), maar voor elke pil die ik weggaf gingen er 4 door mn strot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BoefjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 03:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat deed ik toch net even anders.Eerst de boel verkopen en dan feesten.Daar was de coke voor.
Welke pil was je het meest waus van?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben wel op tijd gestopt,ook met verkopen.Maar wel een leuke tijd gehad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roze rolexjes heb ik goede herinneringen aan. De rest kan ik me niet echt herinneren. Maar goed, vorm, kleur, opdruk zei niet zoveel.quote:Op woensdag 4 december 2024 03:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke pil was je het meest waus van?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Weet ik,er waren ooit MDA pillen daar ging ik nogal goed op.quote:Op woensdag 4 december 2024 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Roze rolexjes heb ik goede herinneringen aan. De rest kan ik me niet echt herinneren. Maar goed, vorm, kleur, opdruk zei niet zoveel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij deelde ze uit.quote:Op woensdag 4 december 2024 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb nooit drugs verkocht hè!
Snap ik,daar hoort een pilletje bij.quote:
Goedemorgen Saar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vtoege vogel.Lekker geslapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sweet dreams.quote:Op woensdag 4 december 2024 05:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja
Ik ga nog terug liggen want lekker warm in bed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:
Roos.
Morguh Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh alleen 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MogguhhAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Lekker bakkie
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Fok is traagAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Bolk die AssieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MIjn dochter was heel blij met haar service en was verbaasd dat ik zoveel boodschappen had gedaanquote:![]()
IK zeg nee joh, lieve mensen op FOK! hebben helpen sparen.
Heb jou ook genoemd, ze moest wel lachen om de namen
Maar namens haar moest ik je hartelijk danken voor het meesparen, vond ze heel liefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graag gedaan Dottiequote:Op woensdag 4 december 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn dochter was heel blij met haar service en was verbaasd dat ik zoveel boodschappen had gedaan![]()
IK zeg nee joh, lieve mensen op FOK! hebben helpen sparen.
Heb jou ook genoemd, ze moest wel lachen om de namen
Maar namens haar moest ik je hartelijk danken voor het meesparen, vond ze heel lief![]()
Heb jij even geluk. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 december 2024 06:53 schreef mario390 het volgende:
zij moest niet naar huis , en is nu finalistin![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:
Interesseert me niet
Dat van Big Brother dan he
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2024 06:54:38 ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The day before you cameAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Hete koffie...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Fris buiten zeg
![]()
Best wel koud ja..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
SowheeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Hier worden puntjes gepakt...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Bol.kAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 508 / +182 / +202 / 699 / 819
2. JustinK / 353 / +173 / +0 / 3216 / 3267
3. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
4. mario390 / 80 / +13 / +9 / 150 / 213
5. KillemWieft / 68 / +22 / +19 / 100 / 140
6. Dr.Mikey / 50 / +16 / +9 / 205 / 246
7. greysbones / 39 / +2 / +11 / 560 / 579
8. MizzezAmy / 35 / +19 / +3 / 311 / 342
9. Pinnenmutske / 32 / +7 / +0 / 450 / 486
10. AardappelSchotel / 31 / +1 / +9 / 375 / 397
11. mascara-klodder / 31 / +4 / +0 / 108 / 120
12. sp3c / 30 / +23 / +0 / 35 / 46
13. 444 / 30 / +2 / +17 / 1748 / 1790
14. hemarookworst / 28 / +13 / +15 / 279 / 312
15. gebrokenglas / 25 / +4 / +4 / 448 / 489
16. Soury / 22 / +0 / +0 / 91 / 111
17. ToT / 20 / +2 / +0 / 426 / 442
18. Puzzie / 18 / +0 / +0 / 56 / 69
19. HappyCharly / 17 / +8 / +8 / 160 / 178
20. Lovely / 11 / +4 / +0 / 630 / 661SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
13e
![]()
Mooi plekjeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Morguh ToT
ToT
Beetje geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoihoiquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mooi zo,quote:
Hier......
Meer dan kudt
Wist ik dat maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nee hoor, daar lig ik niet om wakkerquote:
Ben niet eens hier geweest vannachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow!quote:Op woensdag 4 december 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee hoor, daar lig ik niet om wakker
Ben niet eens hier geweest vannacht![]()
![]()
Is niet best als je wakker ligt van Fok!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er in het verleden wel eens over gedroomd!quote:Op woensdag 4 december 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet best als je wakker ligt van Fok!![]()
![]()
![]()
O echt. Kan mij daar dus niets bij voorstellen.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er in het verleden wel eens over gedroomd!
Deze man hequote:
![]()
![]()
quote:
![]()
....jesAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
OkeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mogguh Aardappel, 444, en anderen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hy glas
quote:Op woensdag 4 december 2024 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo, andere!
Alles fijn?![]()
![]()
Heb je al sinterklaas gevierd met MIni ToT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scherfquote:Op woensdag 4 december 2024 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Ik mis koffie..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
De enige echtequote:Op woensdag 4 december 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:JustinK de bolkking eerste klas![]()
Hij zal zo wel komen![]()
Gewoon zonder een bot![]()
![]()
Come fly awayAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Follow meAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
Echt hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
@:Greysbones dit al gelezen?
https://www.nu.nl/formule(...)mule-1-kalender.html![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
O nee, dat is raar. Alhoewel die prijzen schijnen niet mis te zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whut?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jawel. Het eerste kopje koffie staat hier naast me en ik ben alweer druk aan het werk.
Geen tijd helaas om te bolken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit wordt een mooie dag.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Althans...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
We zien wel..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Geen idee of het een mooie dag wordt. Wel van alles te doen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je weet nooit wat er gebeurd..quote:Op woensdag 4 december 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen idee of het een mooie dag wordt. Wel van alles te doen...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
We gaan het zien.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Toch..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En anders maar niet.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik doe mee een lekker bakkie gaat er altijd wel inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:Op woensdag 4 december 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen idee of het een mooie dag wordt. Wel van alles te doen...
Boeiend ook...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bijna vol.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Another worldAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: