abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215767017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja of een andere situatie op een andere kruising. Onverwachte dingen gebeuren altijd, dat heeft niks te maken met een specifieke kruising.

[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Ik heb er inmiddels al meer dan 3000 euro in zitten, dat geef je natuurlijk niet zomaar op.
pi_215767020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:54 schreef r_one het volgende:

[..]
:') of 8)7 , kies maar (moet niet, mag)
[..]
Maar de premie moet jij wel betalen.
Ja dus
  Moderator woensdag 4 december 2024 @ 14:56:01 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215767023
quote:

[..]
Blijf je zo bezig?
Ja, want dat is onderdeel van de act. Het is gewoon reacties harken. Ik hou ook serieus rekening met de mogelijkheid dat het allemaal gelul is, en TS gewoon in januari zijn rijbewijs haalt, omdat het stiekem wel allemaal meevalt met hoe lastig hij het vindt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215767027
quote:

[..]
Anders nog iets te melden?
Nou ja er wordt telkens hetzelfde gezegd 'stop met rijles', dan krijg je dus ook telkens hetzelfde antwoord terug. Dus kom met wat anders en dan kunnen we weer verder on topic discussiéren over hoe ik kan zorgen dat ik beter kan rijden.
pi_215767033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, want dat is onderdeel van de act. Het is gewoon reacties harken. Ik hou ook serieus rekening met de mogelijkheid dat het allemaal gelul is, en TS gewoon in januari zijn rijbewijs haalt, omdat het stiekem wel allemaal meevalt met hoe lastig hij het vindt.
Laten we het hopen ! Maar het blijft lastig hoor.
  Moderator woensdag 4 december 2024 @ 14:58:22 #81
16180 crew  CoolGuy
pi_215767041
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:57 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Laten we het hopen ! Maar het blijft lastig hoor.
Mja, maar terug naar Nederland verhuizen was ook vrijwel onmogelijk want je op alles wel een een excuus en ineens woon je toch in Zuid Holland.

Nu is het weer het rijbewijs wat heel erg lastig is.
pi_215767042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Vandaag ging het linksafslaan ook weer falikant mis. Ik denk eigenlijk dat het gewoon te gevaarlijk is en dat je beter rechtsaf kan slaan en keren tenzij dat het rustig is.

Even een paint gemaakt om te illustreren. Ik wilde dus linksafslaan. De auto die van rechts kwam ging ook linksafslaan (betekent dus dat ik kan). Maar toen kwam er een golfje achter hem zo rechtsomheen slalommen knalde bijna op me. :')
Welke feedback gaf je instructeur?
pi_215767048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:56 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Nou ja er wordt telkens hetzelfde gezegd 'stop met rijles', dan krijg je dus ook telkens hetzelfde antwoord terug. Dus kom met wat anders en dan kunnen we weer verder on topic discussiéren over hoe ik kan zorgen dat ik beter kan rijden.
Vraag dan ook niet wat ik zelf dacht. Dat vroeg ik ook niet aan jou.

Ondertussen lekker bezig je eigen topic om zeep te helpen o|O
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215767067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, want dat is onderdeel van de act. Het is gewoon reacties harken.
Hier gestopt met lezen. TS gaat in januari egnie slagen :N (als deze act op waarheid berust en zo niet, is het gewoon een troll).
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_215767076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ja dus
Mooi. Succes daarmee ^O^
.
pi_215767087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:58 schreef yessie234 het volgende:

Even een paint gemaakt om te illustreren. Ik wilde dus linksafslaan. De auto die van rechts kwam ging ook linksafslaan (betekent dus dat ik kan). Maar toen kwam er een golfje achter hem zo rechtsomheen slalommen knalde bijna op me.
Welke feedback gaf je instructeur?
Hij zei je had gewoon meteen heel snel moeten gaan dan had die slalom golfje minder hard moeten remmen maar ja hij mag daar ook niet inhalen is aso.
  Moderator woensdag 4 december 2024 @ 15:06:13 #87
16180 crew  CoolGuy
pi_215767095
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Hij zei je had gewoon meteen heel snel moeten gaan dan had die slalom golfje minder hard moeten remmen maar ja hij mag daar ook niet inhalen is aso.
Dit is dus exact wat anticiperen is. Inschatten wat de situatie is en daar direct op reageren door te handelen. Dat kun jij dus niet, of nou ja, je doet in ieder geval alsof.
  Moderator woensdag 4 december 2024 @ 15:06:40 #88
16180 crew  CoolGuy
pi_215767100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:02 schreef r_one het volgende:

[..]
Hier gestopt met lezen. TS gaat in januari egnie slagen :N (als deze act op waarheid berust en zo niet, is het gewoon een troll).
Ja, daar zeg je 't.
pi_215767101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Vraag dan ook niet wat ik zelf dacht. Dat vroeg ik ook niet aan jou.

Ondertussen lekker bezig je eigen topic om zeep te helpen o|O
Je zei : ' Heb je een autistische stoornis ofzo?'

Dan krijg je als antwoord 'wat denk je zelf' natuurlijk. Houd het gewoon netjes.
pi_215767111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ik heb er inmiddels al meer dan 3000 euro in zitten, dat geef je natuurlijk niet zomaar op.
sunk-cost fallacy

the phenomenon whereby a person is reluctant to abandon a strategy or course of action because they have invested heavily in it, even when it is clear that abandonment would be more beneficial.
"the sunk-cost fallacy creeps into a lot of major financial decisions"
pi_215767125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:53 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat geld heb je al uitgegeven aan dit avontuur.
Valt valt er nou op te geven?
pi_215767134
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Je zei : ' Heb je een autistische stoornis ofzo?'

Dan krijg je als antwoord 'wat denk je zelf' natuurlijk. Houd het gewoon netjes.
Wees dan duidelijker in je wedervraag (waar die op slaat).

De vraag was overigens netjes want ik vraag me dat serieus af, gezien je repeterende reacties.

Het is niet dat ik je voor 'achterlijke mongool' uitmaakte ofzo :{w
.
pi_215767150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
sunk-cost fallacy

the phenomenon whereby a person is reluctant to abandon a strategy or course of action because they have invested heavily in it, even when it is clear that abandonment would be more beneficial.
"the sunk-cost fallacy creeps into a lot of major financial decisions"

Ach ik heb nog niet eens één keer rijexamen gedaan dus dat valt wel mee.

Al kost het 10k joh.
pi_215767152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:09 schreef yessie234 het volgende:
tuur.
Valt valt er nou op te geven?
Wat bedoel je met die tweede zin?
  woensdag 4 december 2024 @ 15:12:21 #95
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_215767161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:25 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat is het geld niet waard. Alles wat je op de brommer kan doen, doe ik op de elektrische fiets.

Bovendien heb ik al door heel zuid oost azië gereden op een lichte motor , zonder rijbewijs, dat ging prima qua verkeer. Ik kan in een ontwikkelingsland beter rijden dan in NL. Je kijkt voor je stop is ho. Zelfs door Saigon (Ho Chi Minhstad) gereden op de motor, geen probleem.
Als je al ervaring hebt met een lichte motor dan zou ik zeker voor de bromfiets gaan om stapsgewijs verkeersinzicht en zelfvertrouwen op te bouwen. Eigenlijk is de Nederlandse situatie makkelijker dan menig ontwikkelingsland. Het verschil is dat je sneller besluiten moet nemen door de veelheid van verkeersdeelnemers.

Een elektrische fiets is sneller dan een fiets maar nog altijd langzamer dan een brommer. Juist die snelheid in combinatie met snel besluiten nemen moet je jezelf eigen maken. De auto kan een te grote stap zijn.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 4 december 2024 @ 15:12:28 #96
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_215767165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Huh? wie haalt hij in?

Of begrijp ik die hele paint verkeerd.

Er stond toch iemand voorgesorteerd om af te slaan? dan mag je daarachter toch gewoon rechtdoor er langs?
En al helemaal omdat hij van jou gezien van rechts komt.

Ik weet niet met welke afstand hij speelde, maar dan moet jij sneller zijn of wachten.
Kortom instructeur had waarschijnlijk gelijk als hij dit ook als feedback gaf :P ik ga niet steeds alle reactie lezen.
pi_215767166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Wees dan duidelijker in je wedervraag (waar die op slaat).

De vraag was overigens netjes want ik vraag me dat serieus af, gezien je repeterende reacties.

Het is niet dat ik je voor 'achterlijke mongool' uitmaakte ofzo :{w
Nou mijn antwoord is dus wat denk je zelf?

Jij vraagt het je af, ok prima toch. Verder over het beter autorijden aub.
pi_215767170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Al kost het 10k joh.
Wie betaalt dat? Je pa?
.
pi_215767177
quote:
3s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:12 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Als je al ervaring hebt met een lichte motor dan zou ik zeker voor de bromfiets gaan om stapsgewijs verkeersinzicht en zelfvertrouwen op te bouwen. Eigenlijk is de Nederlandse situatie makkelijker dan menig ontwikkelingsland. Het verschil is dat je sneller besluiten moet nemen door de veelheid van verkeersdeelnemers.

Een elektrische fiets is sneller dan een fiets maar nog altijd langzamer dan een brommer. Juist die snelheid in combinatie met snel besluiten nemen moet je jezelf eigen maken. De auto kan een te grote stap zijn.
Als ik oneindig veel geld had zou ik dat misschien wel doen, maar het voorziet voor mij niet in een vervoersvraag. Ik ga geen brommer kopen om ergens heen te gaan. Daarom ga ik dit dus niet doen, het is echt het geld niet waard dat brommerrijbewijs.

Een brommertje kopen zonder rijbewijs kan maar als je gepakt wordt ben je de sjaak. Ga ik dus ook niet doen.
pi_215767183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Verder over het beter autorijden aub.
Daar is alles al over gezegd.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')