Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.quote:Een vrouw hoeft niet onderdanig te zijn, maar wel vrouwelijk.
Ik vind dat Nederlandse vrouwen vaak niet vrouwelijk zijn.
Ook al vind ik dat de autochtone Nederlandse vrouw tot de mooiste vrouwen van de wereld behoren, maar dat is uiteraard een voorkeur omdat ik dat ook ben een autochtone Nederlander.
Je merkt dat vrouwen steeds vrouwelijker worden als je met de auto naar het Oosten rijdt.
Deelt u deze mening?
Uit pure wanhoop kreeg dit topic een tweede leven in GC en nu mogen we weer hier verder, te gekquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.
nieuw deel geopend omdat ik berichten kreeg dat het blijkbaar niet helemaal werkte om een nieuw deel te openen.
wil je een zakdoekje?quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Uit pure wanhoop kreeg dit topic een tweede leven in GC en nu mogen we weer hier verder, te gek
Geen huwelijkse voorwaarden?!quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ver wegblijven bij sterk geëmancipeerde Westerse vrouwen. En nooit trouwen onder huwelijkse voorwaarden.
Menig man wordt lekker gemaakt met een lieve aantrekkelijke dame, veel en goede seks en je eindigt als een geest in je eigen huis en een scheiding.
Het kan wel toch? het is alleen niet standaard.quote:Op woensdag 4 december 2024 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen huwelijkse voorwaarden?!
GEEN (volledige) gemeenschap van goederen bedoel je?
Dat kan ook al even niet meer in NL...
Van elkaar samen, wil je zelf wat groots kopen, dan is de helft van jou. Natuurlijk wel in overleg, want het moet ook in haar straatje passen.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:16 schreef verbijstering het volgende:
maar daardoor raak je dat spaargeld niet aan, blijft dat dan?
Dat mag een hond zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 06:35 schreef Moass het volgende:
Waarom hoeven vrouwen niet onderdanig te zijn?
Een succes zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een onverwacht succesvol controversieel topic over de vrouwelijkheid van Nederlandse vrouwen.
nieuw deel geopend omdat ik berichten kreeg dat het blijkbaar niet helemaal werkte om een nieuw deel te openen.
Je doet er zelf ook aan meequote:Op woensdag 4 december 2024 09:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Deel 6 alweer. Nieuwe ronden, nieuwe kansen?
Ja koste wel wat moeite maar ik heb vandaag gekookt voor mijn man en heb boodschappen gedaan en om het helemaal super vrouwelijk te maken had ik mijn auto dubbel geparkeerd bij de winkel zoals alleen vrouwen dat kunnen. Op en top was ik....nagels gedaan, licht make-upje en haren netjes in model, rokje, hakken. Ik zag de waarderende blikken van veel mannen ook wel hoor. Nou, ik ben om en geinspireerd door dit topic. Ik weet mn plek weer. Wat haalde ik ook in mn hoofd om mn leven te willen leven op mijn manier.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
Deel 6 alweer. Zijn vrouwen in de tussentijd alweer vrouwelijker geworden?
De mannen iig wel.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
Een niet onaanzienlijk deel loopt ook al met een handtasje…quote:Op donderdag 5 december 2024 06:22 schreef Noek het volgende:
[..]
De mannen iig wel.
Testosteron is ook bedroevend laag. Nog even en de mannen voelen zich onveilig op straat.
Stealing our thunder.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een niet onaanzienlijk deel loopt ook al met een handtasje…
Ingeschreven voor de eerstvolgende cursus 'Dienstbaarheid'.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2024 06:22 schreef Noek het volgende:
[..]
De mannen iig wel.
Testosteron is ook bedroevend laag. Nog even en de mannen voelen zich onveilig op straat.
Ook ontslag genomen op je werk?quote:Op woensdag 4 december 2024 23:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja koste wel wat moeite maar ik heb vandaag gekookt voor mijn man en heb boodschappen gedaan en om het helemaal super vrouwelijk te maken had ik mijn auto dubbel geparkeerd bij de winkel zoals alleen vrouwen dat kunnen. Op en top was ik....nagels gedaan, licht make-upje en haren netjes in model, rokje, hakken. Ik zag de waarderende blikken van veel mannen ook wel hoor. Nou, ik ben om en geinspireerd door dit topic. Ik weet mn plek weer. Wat haalde ik ook in mn hoofd om mn leven te willen leven op mijn manier.
Nee nog niet. Ik verdien ook ongeveer 3000 euro meer elke maand dan mijn man dus zou best wel wat impact hebben.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ook ontslag genomen op je werk?
Want ja.. het is hutéénofhutander he
Ja dat kan niet hè, je moet bij je man zijn omdat ie meer verdientquote:Op donderdag 5 december 2024 15:59 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik verdien ook ongeveer 3000 euro meer elke maand dan mijn man
En dan niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven?quote:Op donderdag 5 december 2024 15:59 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik verdien ook ongeveer 3000 euro meer elke maand dan mijn man dus zou best wel wat impact hebben.
En mijn man vind het ook helemaal niet leuk, die wil helemaal geen 'dienstbare en supervrouwelijke' vrouw. Hij vind het ook zo leuk om samen klusjes met mij te doen die ik dan niet meer zou hoeven doen want het zijn niet bepaald vrouwelijke klusjes. Of motorrijden is dan wss ook not done. Krachttraining is toch nog wel ok? En boogschieten?
Moah, wat zou mijn wereld veranderen zeg als ik me aan het ideaalbeeld van een bepaalde user zou houden. Onvoorstelbaar.
Als je het niet erg vind blijf ik lekker hier in Italië skiën. Ergens komend jaar kom ik terug en dan nog zal het mij werkelijk jeuken wie female model of the year is geworden.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Stealing our thunder.
Female Model of the year is trouwens een man.
Ter info. Dus mannen. Daar moeten jullie wezen.
Ik ken wel een beroep waar je goed geld mee kan verdienen zonder fatsoenlijk Nederlandste kunnen schrijven…quote:Op donderdag 5 december 2024 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Daar heb ik geen enkel gevoel voor.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven?
Lekker passief agressief mop.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:59 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik verdien ook ongeveer 3000 euro meer elke maand dan mijn man dus zou best wel wat impact hebben.
En mijn man vind het ook helemaal niet leuk, die wil helemaal geen 'dienstbare en supervrouwelijke' vrouw. Hij vind het ook zo leuk om samen klusjes met mij te doen die ik dan niet meer zou hoeven doen want het zijn niet bepaald vrouwelijke klusjes. Of motorrijden is dan wss ook not done. Krachttraining is toch nog wel ok? En boogschieten?
Moah, wat zou mijn wereld veranderen zeg als ik me aan het ideaalbeeld van een bepaalde user zou houden. Onvoorstelbaar.
We missen alleen nog jouw gezeurquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Dit is dus gewoon een SC geworden met gezever over niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |