abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215757291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:06 schreef Elan het volgende:

Denk niet dat de meeste mannen zo kieskeurig zijn. Een lekker wijf is absoluut meegenomen maar verder verlangen ze toch blijkbaar vooral naar die klassieke rol. Voor dat deze of gene die rol weer gaat ridiculiseren, ik bedoel daarmee niet een tradwife ofzo die je lekker kan opsluiten in de keuken en op commando met haar benen openligt maar wel eentje waarvoor hij voor kan zorgen en die hem respecteert.

En hier zit dus jouw denkfout. Jij denkt nog steeds dat een 'echte' vrouw alleen respect kan opbrengen voor een man die voor haar zorgt.
We hebben het hier dus over een volwassen vrouw, ze heeft gestudeerd, ze verdient haar eigen geld, maar toch moet ze 'gekoesterd en vertroeteld' worden door een 'echte' man.

Zo'n vrouw zit echt niet te wachten op een soort daddy, die haar op zijn schoot trekt en haar traantjes droogt omdat ze een rotdag had.
Ze wil een gelijkwaardige partner die haar lik op stuk geeft, indien nodig, maar ook iemand die haar emoties begrijpt.
pi_215757319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Denk niet dat de meeste mannen zo kieskeurig zijn. Een lekker wijf is absoluut meegenomen maar verder verlangen ze toch blijkbaar vooral naar die klassieke rol. Voor dat deze of gene die rol weer gaat ridiculiseren, ik bedoel daarmee niet een tradwife ofzo die je lekker kan opsluiten in de keuken en op commando met haar benen openligt maar wel eentje waarvoor hij voor kan zorgen en die hem respecteert.

Tijdens het daten een mooie vrouw met een heel laag inkomen maar een beetje volgzaam zal geen enkele moeite hebben om een man te vinden. Andersom is ondanks alle vermeende emancipatie en financiële onafhankelijkheid nog steeds compleet ondenkbaar. Dat is de dubbele moraal die veel westerse vrouwen hanteren.
quote:
Bijna 40 procent van de huwelijken strandde de afgelopen jaren in een echtscheiding, terwijl dat percentage in de jaren 70 nog op zo'n 15 procent lag.
Daarom moet je op lange termijn denken, en niet voor de kosten van een alimentatie ofzo, maar voor je eigen levensgeluk en als je eventueel kinderen krijgt.
Want daar schort het nogal wel eens aan.

Kan een relatie dan alsnog klappen zeker wel, maar ik zie te vaak relaties waarvan het een treinramp in slowmotion is.

Elan, kijk eens buiten je bubbel.
Die informatie fuik waar je nu in zit is ver van de echte wereld.

Zijn er tegenwoordig meer vrouwen die gewoon kut en verwend zijn dan vroeger, ongetwijfeld. Zijn er momenteel meer mannen van zachter en softer dan vroeger, gelukkig maar van wel.

Daar ga je niets meer aan veranderen in de nederlandse cultuur.

Ik wens je veel succes met zoektocht naar een vrouw die in jouw wereldje past.
Hell To The Liars
pi_215757393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Dus vrouwen zijn bitches omdat ze niet aan het achterhaalde beeld van mannen voldoen? Uit een tijd waarin een vrouw geen bankrekening of huis mocht hebben?
[..]
Mannen zijn nodig in hun rol als mens, gelijkwaardig partner etc. Niet als hun rol die jij beschrijft als beschermer van het gezin en vrouw.
[..]

Veel mannen kunnen blijkbaar niks met die nieuwe rol. Dat is deels hun probleem natuurlijk maar in een breder kader zie je dat de seksen letterlijk uit elkaar groeien. Ook omdat vrouwen heel sterk de andere kant op bewegen.

quote:
Vrouwen willen een gelijkwaardig partner. Dat verhaal van loonstrookje en zaaddonor, dat is dus het oude beeld.
Driekwart van de initiatieven voor een scheiding komt bij de vrouw vandaan, eigenlijk altijd nadat er een paar kinderen op de wereld gezet zijn. Na de scheiding verdelen we de bezittingen en moet de man alimentatie betalen. Vrouwen werken gemiddeld gezien aanzienlijk minder en verdienen minder dus als de helft van alle spullen en geld naar de vrouw gaat is voor de man zo'n relatie eigenlijk een waardeloze investering geweest.

Niet alleen financieel maar nu moet hij op zoek naar een nieuwe (seks)partner. Iets dat in de huidige datingomgeving nagenoeg onmogelijk is. Terwijl zijn ex de bloemetjes lekker buitenzet want haar kost het in diezelfde omgeving nul moeite om wat losse scharrels te vinden.

Seems a bit unfair?
blablablabla
pi_215757418
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Praat voor jezelf. Dit geldt misschien voor jou maar beslist niet voor andere mannen.
Mannen die er heel bewust en met hun volle verstand voor kiezen om huisman te zijn, voor de kinderen te zorgen, maakt hun opeens niet minder mans.

En als jij niet weet wat de hedendaagse westerse vrouw van een man verwacht, zou je beter eens je mond kunnen houden en luisteren naar wat die vrouw te melden heeft.
Uit geen enkele statistiek blijkt er een toegenomen behoefte vanuit mannen om huisman te worden. Sterker nog het CBS heeft dit onderzocht en zelfs een gelijkwaardige taakverdeling blijkt al nagenoeg onmogelijk _O- .

https://nos.nl/artikel/23(...)oudens-is-hardnekkig
blablablabla
pi_215757434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:19 schreef Droopie het volgende:

[..]
[..]
Daarom moet je op lange termijn denken, en niet voor de kosten van een alimentatie ofzo, maar voor je eigen levensgeluk en als je eventueel kinderen krijgt.
Want daar schort het nogal wel eens aan.

Kan een relatie dan alsnog klappen zeker wel, maar ik zie te vaak relaties waarvan het een treinramp in slowmotion is.

Elan, kijk eens buiten je bubbel.
Die informatie fuik waar je nu in zit is ver van de echte wereld.

Zijn er tegenwoordig meer vrouwen die gewoon kut en verwend zijn dan vroeger, ongetwijfeld. Zijn er momenteel meer mannen van zachter en softer dan vroeger, gelukkig maar van wel.

Daar ga je niets meer aan veranderen in de nederlandse cultuur.

Ik wens je veel succes met zoektocht naar een vrouw die in jouw wereldje past.
Je spreekt jezelf in twee zinnen compleet tegen. Bijzonder.
blablablabla
pi_215757455
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 01:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Je verwart evolutie met sociaal maatschappelijke normen.
Die laatste wisselen inderdaad nogal eens en zijn aan trends, religie en tijdsbeelden onderhevig.

Evolutie is iets veel meer fundamenteels en heeft te maken met door hormonen aangedreven oerdriften binnen een bepaalde diersoort. Gedrag afkomstig uit evolutie kun je niet zomaar wegcijferen of veranderen. Het zit letterlijk in ons DNA.

Als je als samenleving jongens leert constant alert te zijn rondom vrouwen krijg je mannen die constant in hun hoofd zitten. Een man die in zijn hoofd zit in plaats van zijn lichaam is seksueel totaal niet aantrekkelijk voor een vrouw. Andersom ook niet trouwens. Om een seksuele connectie te leggen moeten beide partners in hun lichaam in het hier en nu aanwezig zijn.

Geweld valt onder geen enkel beding goed te praten. Seksuele uitingen afdoen als intimidatie is echter een brug te ver. Dat is censuur. En dat is helaas wat de westerse samenleving vraagt van zijn mannen. Om meer behoudend en vrouwelijk te worden.
Nog even dit: wat jij hier beweert over mannen en hun oerdrift, geldt dan ook voor vrouwen.
Het zijn toch wel vooral de vrouwen die aan allerlei maatschappelijke modes en mores moesten voldoen.
Een man hoefde alleen maar zichzelf te zijn. Vechtlustig, hardwerkend, kon drinken als een kameel in een hittegolf, kon elke vrouw neuken die hij tegenkwam, afijn, je kent die lulverhalen wel.

En juist omdat vrouwen al eeuwenlang in een soort mal werden gegoten, de mal van de ideale vrouw voor de man, is het echt niet zo gek dat vrouwen van vandaag zo losgeslagen lijken te zijn.

Seksuele uitingen afdoen als intimidatie is volkomen gerechtvaardigd vanuit het perspectief van de vrouw.
Zolang de vrouw het spelletje meespeelt is er niks aan de hand, maar als de vrouw zegt 'Ho knul, stop right there!!!' , dan moet de man gewoon ophouden. Al staat zijn lul op ontploffen. De man heeft nog steeds zijn hersens en zijn vrije wil. Dus teruggrijpen op primitieve instincten maken je geen man, integendeel, je doet wat elke hond, elke aap en elk zwijn dan zou doen.
pi_215757467
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Uit geen enkele statistiek blijkt er een toegenomen behoefte vanuit mannen om huisman te worden. Sterker nog het CBS heeft dit onderzocht en zelfs een gelijkwaardige taakverdeling blijkt al nagenoeg onmogelijk _O- .

https://nos.nl/artikel/23(...)oudens-is-hardnekkig
Tja, als jij zo laf bent om je te verstoppen achter statistieken van het CBS, dan ben je echt niet meer te helpen.
  dinsdag 3 december 2024 @ 16:36:54 #233
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215757469
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Veel mannen kunnen blijkbaar niks met die nieuwe rol. Dat is deels hun probleem natuurlijk maar in een breder kader zie je dat de seksen letterlijk uit elkaar groeien. Ook omdat vrouwen heel sterk de andere kant op bewegen.
[..]
Driekwart van de initiatieven voor een scheiding komt bij de vrouw vandaan, eigenlijk altijd nadat er een paar kinderen op de wereld gezet zijn. Na de scheiding verdelen we de bezittingen en moet de man alimentatie betalen. Vrouwen werken gemiddeld gezien aanzienlijk minder en verdienen minder dus als de helft van alle spullen en geld naar de vrouw gaat is voor de man zo'n relatie eigenlijk een waardeloze investering geweest.

Niet alleen financieel maar nu moet hij op zoek naar een nieuwe (seks)partner. Iets dat in de huidige datingomgeving nagenoeg onmogelijk is. Terwijl zijn ex de bloemetjes lekker buitenzet want haar kost het in diezelfde omgeving nul moeite om wat losse scharrels te vinden.

Seems a bit unfair?
Jij zit echt zo vast in je beeld over vrouwen dat je het gewoon niet snapt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_215757471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf in twee zinnen compleet tegen. Bijzonder.
De meeste vrouwen zijn, in mijn beleving, gewoon normaal.
De meeste mannen zijn gewoon normaal.

Maar je leest wat je erin wilt lezen :)

Fijne middag
Hell To The Liars
pi_215757514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En hier zit dus jouw denkfout. Jij denkt nog steeds dat een 'echte' vrouw alleen respect kan opbrengen voor een man die voor haar zorgt.
We hebben het hier dus over een volwassen vrouw, ze heeft gestudeerd, ze verdient haar eigen geld, maar toch moet ze 'gekoesterd en vertroeteld' worden door een 'echte' man.

Zo'n vrouw zit echt niet te wachten op een soort daddy, die haar op zijn schoot trekt en haar traantjes droogt omdat ze een rotdag had.
Ze wil een gelijkwaardige partner die haar lik op stuk geeft, indien nodig, maar ook iemand die haar emoties begrijpt.
Nee dat zeg ik dus precies niet. Ik zeg dat de meeste mannen die rol juist wel zien zitten. Alleen dat vrouwen dat niet meer willen.

Onder het mom van schijnzelfstandigheid, terwijl de meeste Nederlandse vrouwen niet eens fulltime werken en dus wel degelijk een man nodig hebben om überhaupt financieel stappen te kunnen maken.

Wel de lusten, niet de lasten.
blablablabla
pi_215757538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
De meeste vrouwen zijn, in mijn beleving, gewoon normaal.
De meeste mannen zijn gewoon normaal.

Maar je leest wat je erin wilt lezen :)

Fijne middag
Valt te bezien. Er zijn toch wel wat zorgwekkende statistieken en trends waaruit blijkt dat mannen en vrouwen wel degelijk uit elkaar aan het groeien zijn:

blablablabla
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 16:44:45 #237
236264 crew  capricia
pi_215757539
Ik denk dat vrouwen wel makkelijker zonder partner door leven kunnen dan mannen, bijv na een scheiding of een overlijden.
Zeker als de kinderen al wat groter zijn, je verdient je eigen geld, en je weet prima hoe je een huishouden moet draaien. En vrouwen hebben ook vaak wel een behoorlijk sociaal netwerk om zich heen.
Ze zijn vaak wel gewend om meerdere bordjes hoog te houden.

Bij mannen zie ik dit vaak toch wel anders, als de partner wegvalt.

Is dat iets wat jullie herkennen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 16:47:39 #238
236264 crew  capricia
pi_215757564
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Valt te bezien. Er zijn toch wel wat zorgwekkende statistieken en trends waaruit blijkt dat mannen en vrouwen wel degelijk uit elkaar aan het groeien zijn:

[ afbeelding ]
Jij ziet dit als een zorgwekkende trend, heb je enig idee waarin jij de oplossing zou zoeken? Hoe zou dit beter kunnen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215757607
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij ziet dit als een zorgwekkende trend, heb je enig idee waarin jij de oplossing zou zoeken? Hoe zou dit minder zorgwekkend kunnen zijn?
Ver wegblijven bij sterk geëmancipeerde Westerse vrouwen. En nooit trouwen onder huwelijkse voorwaarden.
Menig man wordt lekker gemaakt met een lieve aantrekkelijke dame, veel en goede seks en je eindigt als een geest in je eigen huis en een scheiding.
blablablabla
pi_215757641
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:44 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat vrouwen wel makkelijker zonder partner door leven kunnen dan mannen, bijv na een scheiding of een overlijden.
Zeker als de kinderen al wat groter zijn, je verdient je eigen geld, en je weet prima hoe je een huishouden moet draaien. En vrouwen hebben ook vaak wel een behoorlijk sociaal netwerk om zich heen.

Ja dat klopt. denk ik wel. Veel mannen hebben überhaupt weinig vrienden buiten hun partner om. Dus de emotionele afhankelijkheid is sowieso enorm.

Kom er maar in hoe inferieur we zijn.
blablablabla
pi_215757647
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:44 schreef capricia het volgende:

In mijn oudere omgeving zag je wel eens als vrouwlief weekendje weg ging dat een man niet eens een eitje kon koken.

Maar als ik kijk naar mijn vader, die kon altijd al koken, dus na een rouwproces vind hij zijn weg wel.

Meehelpen in het huishouden is iets wat op de lange termijn de mannen wel helpt ;)

Nu heeft die tijd voor zijn hobbies (moeder was lang ziek) en het sociale aspect is ook goed gekomen.
Hell To The Liars
pi_215757741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee dat zeg ik dus precies niet. Ik zeg dat de meeste mannen die rol juist wel zien zitten. Alleen dat vrouwen dat niet meer willen.

Onder het mom van schijnzelfstandigheid, terwijl de meeste Nederlandse vrouwen niet eens fulltime werken en dus wel degelijk een man nodig hebben om überhaupt financieel stappen te kunnen maken.

Wel de lusten, niet de lasten.
Ik niet. En ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat ik hierin helemaal alleen sta.
Ik hou van mannen. En ik hou van vrouwen. Maar ik kan niks met een partner die voor mij gaat bepalen waar ik sta en hoe ik me moet gedragen volgens de maatschappij.

Ik ben niet slim. Ik zal dus nooit een astronaut worden. Maar ik was wel slim genoeg om een onafhankelijke vrouw te worden. Ik heb altijd gewerkt voor mijn geld, nooit mijn handje opgehouden.
En daar haalde ik mijn eigenwaarde uit. Voor jezelf zorgen. Wat vrouwen die getrouwd zijn met een man zoals jij bent, ook in feite moeten doen.
Maar jij denkt daar blijkbaar anders over. Jouw vrouw moet blij zijn dat ze bij jou 'gratis kost en inwoning' krijgt.
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 17:05:33 #243
236264 crew  capricia
pi_215757781
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:55 schreef Droopie het volgende:

[..]
In mijn oudere omgeving zag je wel eens als vrouwlief weekendje weg ging dat een man niet eens een eitje kon koken.

Maar als ik kijk naar mijn vader, die kon altijd al koken, dus na een rouwproces vind hij zijn weg wel.

Meehelpen in het huishouden is iets wat op de lange termijn de mannen wel helpt ;)
Puur voor het huishouden kun je ook gewoon iemand inhuren een ochtendje in de week natuurlijk.

Het is ook wel wat @Elan schrijft: die sociale contacten, dat netwerk om je heen, lijkt minder te zijn bij mannen. Maar dat is natuurlijk ook waarin je als persoon investeert. En als je veel op pad bent voor werk, geeft dat toch ook wel een beperking.
En als er nog kinderen thuis wonen, komen er opeens wel heel veel taken extra op je af als man. Die een vrouw er eigenlijk gewoon bij doet.
Ik zou nooit zeggen dat mannen inferieur ofzo zijn, want daar gaat het niet om, @elan. Maar het lijkt alsof een man echt floreert in een vaste relatie/een stabiele thuisbasis en voor een vrouw is het kennelijk ook prima zonder die partner (mits geen kleine kinderen).

Maar Ja, dit is natuurlijk ook een generalisering. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215757805
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja dat klopt. denk ik wel. Veel mannen hebben überhaupt weinig vrienden buiten hun partner om. Dus de emotionele afhankelijkheid is sowieso enorm.

Kom er maar in hoe inferieur we zijn.
Niet alleen emotioneel. Wie wast je vuile onderbroeken? Je moeder?
Wie strijkt je overhemden? Je moeder.
Wie kookt voor je en doet dan ook nog eens de afwas? Je moeder!

Jouw moeder is verantwoordelijk voor je verziekte beeld van vrouwen.
Niet de feministen.
Maar JOUW MOEDER!!!

Zo kom je wel over namelijk. Als een verwend driejarig kleutertje dat meteen begint te krijsen en gillen als je je zin niet krijgt.
pi_215757865
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 17:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Puur voor het huishouden kun je ook gewoon iemand inhuren een ochtendje in de week natuurlijk.

Het is ook wel wat @:elan schrijft: die sociale contacten, dat netwerk om je heen, lijkt minder te zijn bij mannen. Maar dat is natuurlijk ook waarin je als persoon investeert. En als je veel op pad bent voor werk, geeft dat toch ook wel een beperking.
En als er nog kinderen thuis wonen, komen er opeens wel heel veel taken extra op je af als man. Die een vrouw er eigenlijk gewoon bij doet.
Ik zou nooit zeggen dat mannen inferieur ofzo zijn, want daar gaat het niet om, @:elan. Maar het lijkt alsof een man echt floreert in een vaste relatie/een stabiele thuisbasis en voor een vrouw is het kennelijk ook prima zonder die partner (mits geen kleine kinderen).

Waarom zou je? Ja, als je in een villa met 5 miljoen kamers woont, dan wel.
Maar een gewoon huis?
Waar je ook nog eens het grootste deel van de dag afwezig bent?
Wat valt daar schoon te maken? Besteed dat geld dan aan leuke etentjes in dat pittoreske restaurantje.
Of bestel gewoon wat bij een of ander cateringbedrijf en ga lekker onderuit op de 10-zitsbank met een grand cru en een hapje.
pi_215757971
quote:

[..]

Het is ook wel wat @:elan schrijft: die sociale contacten, dat netwerk om je heen, lijkt minder te zijn bij mannen. Maar dat is natuurlijk ook waarin je als persoon investeert. En als je veel op pad bent voor werk, geeft dat toch ook wel een beperking.
Ik zou nooit zeggen dat mannen inferieur ofzo zijn, want daar gaat het niet om, @:elan. Maar het lijkt alsof een man echt floreert in een vaste relatie/een stabiele thuisbasis en voor een vrouw is het kennelijk ook prima zonder die partner (mits geen kleine kinderen).

Vind jij het heel erg als ik zeg dat mannen en vrouwen absoluut niks met elkaar te maken zouden moeten hebben?
Dat ze alleen samenkomen om te paren voor de 'broodnodige' voortplanting.

Ik hoor namelijk nooit iets over ideeën, filosofiën, of andere abstracte ideeën.

Ze zaniken alleen maar over wie het vuilnis buiten moet zetten, wie de kinders van school haalt, en o ja, we móeten vanavond echt naar de Hermannetjes, anders worden die kwaad. En dat kunnen we niet hebben, want de Hermannetjes zijn o zo belangrijk voor onze status.

Nederland is gewoon een groot Hollywood geworden. Een en al klatergoud.
Laf applaus en gluiperige glimlachjes.
pi_215758073
quote:

[..]

Bij mij niet, wij hebben allebei een eigen leven met een eigen netwerk naast het samenzijn. Maar ik zie wel veel mannen aan hun vrouw 'hangen' . Kan me als vrouw ook wel voorstellen dat je dat beu bent op een gegeven moment.

Daarmee begon ik mijn verhaal ook, wij komen vooral romantisch samen (en nee, niet alleen voor de seks) maar het eigen leven staat centraal. In veel culturen (Japan, India) zie je ook dat partners familie worden zodra er kinderen zijn en dat de seks dan helemaal verdwijnt. Ruimte in je relatie zorgt er voor dat je plek hebt voor elkaar. Ik spreek haar soms dagen amper.
blablablabla
pi_215758107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 17:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Niet alleen emotioneel. Wie wast je vuile onderbroeken? Je moeder?
Wie strijkt je overhemden? Je moeder.
Wie kookt voor je en doet dan ook nog eens de afwas? Je moeder!

Jouw moeder is verantwoordelijk voor je verziekte beeld van vrouwen.
Niet de feministen.
Maar JOUW MOEDER!!!

Zo kom je wel over namelijk. Als een verwend driejarig kleutertje dat meteen begint te krijsen en gillen als je je zin niet krijgt.
Die wast mijn vrouw hoor, ik bemoei me niet met wasmachines. Sinds ik een wit truitje bij een rode sjaal heb gewassen mag ik er niet eens bij in de buurt komen. Verder hadden wij als kind sinds ik me kan herinneren een vaatwasser, mijn moeder werkte gewoon dus laat dat mens er lekker buiten gek.
blablablabla
  dinsdag 3 december 2024 @ 17:31:57 #249
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215758143
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 17:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij mij niet, wij hebben allebei een eigen leven met een eigen netwerk naast het samenzijn. Maar ik zie wel veel mannen aan hun vrouw 'hangen' . Kan me als vrouw ook wel voorstellen dat je dat beu bent op een gegeven moment.

Daarmee begon ik mijn verhaal ook, wij komen vooral romantisch samen (en nee, niet alleen voor de seks) maar het eigen leven staat centraal. In veel culturen (Japan, India) zie je ook dat partners familie worden zodra er kinderen zijn en dat de seks dan helemaal verdwijnt. Ruimte in je relatie zorgt er voor dat je plek hebt voor elkaar. Ik spreek haar soms dagen amper.
Precies dit. Ruimte in je relatie doet verlangen naar je relatie.
Le Diable
pi_215758158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 17:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Die wast mijn vrouw hoor, ik bemoei me niet met wasmachines. Sinds ik een wit truitje bij een rode sjaal heb gewassen mag ik er niet eens bij in de buurt komen. Verder hadden wij als kind sinds ik me kan herinneren een vaatwasser, mijn moeder werkte gewoon dus laat dat mens er lekker buiten gek.
Please, hou es op met die flauwekulsmoesjes.
Jij bent de MAN. Jij hebt de wasmachine uitgevonden.
En jouw moeder werkte 'gewoon'?
Dus kinderen opvoeden en het huishouden is geen werk?

Dus jouw moeder was ook zo'n mannenhatende feministe, gek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')