En biologen zeggen hedendaags dat de man een ongelukje isquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist niet.
Evolutionaire psychologie is een benadering van menselijk gedrag die biologische evolutie als uitgangspunt neemt. De mannelijke seksualiteit ligt daaraan ten grondslag. Dus mijn beweringen kloppen gewoon.
Jij zit in een feministische bubbel waarin mannen de as van het kwaad vormen.
Uhu "biologen"quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En biologen zeggen hedendaags dat de man een ongelukje is![]()
Succes met die informatie.
Volgens mij ben jij ook geen fan van de vrouw in het algemeen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:20 schreef Elan het volgende:
Wel gelijk duidelijk hoe je er echt in staat. Stop maar gewoon met je "Ja maar ik kan dit wetenschappelijk onderbouwen hoor" act
Je haat mannen gewoon.
De kloterij is net dat jij elders beweerde dat vrouwen die in hun hoofd zitten geen leuke vrouwen zijn want die zijn seksueel niet open en saai.quote:Op dinsdag 3 december 2024 01:06 schreef Elan het volgende:
Als je als samenleving jongens leert constant alert te zijn rondom vrouwen krijg je mannen die constant in hun hoofd zitten. Een man die in zijn hoofd zit in plaats van zijn lichaam is seksueel totaal niet aantrekkelijk voor een vrouw. Andersom ook niet trouwens. Om een seksuele connectie te leggen moeten beide partners in hun lichaam in het hier en nu aanwezig zijn.
Nee ik haat mannen zoals jij.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:20 schreef Elan het volgende:
Wel gelijk duidelijk hoe je er echt in staat. Stop maar gewoon met je "Ja maar ik kan dit wetenschappelijk onderbouwen hoor" act
Je haat mannen gewoon.
Mannen die meegaan in die feministische idioterie van je zijn geen echte mannen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik haat mannen zoals jij.
Jij ook niet, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannen die meegaan in die idioterie van je zijn geen echte mannen.
Heb seksueel grensoverschrijdend gedrag vanaf de eerste seconde hier sterk afgekeurd. Laat staan seksueel geweld. Dit is precies de framing die het zo kansloos maakt. Je stelt dingen ter discussie dus dan ben je voor seksueel geweld en zetten we je buitenspel. Walgelijk cancelcultuurtje.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De kloterij is net dat jij elders beweerde dat vrouwen die in hun hoofd zitten geen leuke vrouwen zijn want die zijn seksueel niet open en saai.
Maar voor dit soort mannelijk gedrag wat jij hier trouwens ook toejuicht worden wij vrouwen al van kleins af aan al gewaarschuwd.
Zit netjes met je benen gekruist
Ga niet met een vreemde man mee
Loop niet alleen in het donker
Hou je drankje altijd vast
Laat altijd aan iemand weten waar je bent en met wie
Kleed je netjes want je vraagt er anders om
Kijk niet om als ze naar je fluiten of roepen
Hou je gedeisd want zij zijn sterker
Let op want je kan ongepland zwanger worden en dan zit je je leven lang vast
Let op voor grotere groepen van mannen
Enz
Enz
Enz
En het dan raar vinden dat wij best wel een beetje opgelucht zijn dat intimidatie, ongevraagd aan je lijf komen, nagesist en geroepen op straat niet meer getolereerd wordt?
.. en dit op een manier die niet bedreigend over komt.
Jongens krijgen ook gewoon te horen dat ze zich moeten gedragen hoor, of ze het doenquote:Blijf zedig want anders ben je een slet
Denk je dat jongens daarvoor niet gewaarschuwd worden?quote:Kijk uit voor zwangerschappen!!!
Je reinste waanzin, als je ouders dit tegen jou zeiden dan is er ergens iets mis gegaan in je opvoeding.quote:Kleed je netjes want je vraagt er anders om
Allemaal bangmakerij, mijn vrouw werkte jarenlang in de wijkverpleging in een vrij slechte buurt van Utrecht en die zei het zogenaamde buurttuig gewoon gedag tijdens haar avonddienste. Je verwacht het niet maar in plaats van aangerand te worden groetten ze netjes terug. Nooit een centje ellende van gehad.quote:Kijk niet om als ze naar je fluiten of roepen
Hou je gedeisd want zij zijn sterker
Let op voor grotere groepen van mannen
De mannen die kwaad willen zullen hierdoor hun gedrag niet aanpassen. Zoals altijd hebben de goeden te lijden onder de slechten. Je leest het hier ook, vrouwen zijn niet uit op een betere samenleving of samenwerking maar ze zijn uit op bloedwraak. Voor wat hun is aangedaan vroeger. Mannen zijn namelijk kut, en gevaarlijk. De mannelijke seksualiteit dient onderdrukt te worden anders voelen wij ons onveilig .quote:De man die over grenzen gaat vindt deze veranderingen vreselijk want die beperken hem. Maar hé, wat maakt het uit dat vrouwen zeiken he? Zolang zij maar hun apenbrein los kunnen laten en hun dingen kunnen doen zonder rekening te houden met een ander.
Wat?quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je leest het hier ook, vrouwen zijn niet uit op een betere samenleving of samenwerking maar ze zijn uit op bloedwraak.
Niet in jouw boek, maar dat is wederzijds.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus dat scheelt.
Geen paniek, dat kan dus helemaal niet, een bloedwraakquote:
quote:Een bloedwraak- of bloedvetemoord moet voldoen aan strikte regels die per regio verschillen. Een algemene regel is dat vrouwen en kinderen (tot 12 jaar) nooit het slachtoffer mogen worden.
Wel degelijk want mannen zijn hier het slachtoffer. Omdat ze ergens in de middeleeuwen ontzettend kut zijn geweest tegen vrouwen of zo.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan dus helemaal niet, een bloedwraak
[..]
Hij bedoelt dat vrouwen wraak willen op mannen. Maar laten we wel wezen, het overgrote deel van de vrouwen is gewoon bezig met haar leventje leiden, en niet met "wraak nemen op mannen". Beetje apart beeld van de mensheid in het algemeen als je dat denkt, m.i.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen paniek, dat kan dus helemaal niet, een bloedwraak
[..]
Ik vraag mij oprecht af waar je dit vandaan blijft halenquote:Op dinsdag 3 december 2024 15:06 schreef Elan het volgende:
Je leest het hier ook, vrouwen zijn niet uit op een betere samenleving of samenwerking maar ze zijn uit op bloedwraak. Voor wat hun is aangedaan vroeger. Mannen zijn namelijk kut, en gevaarlijk. De mannelijke seksualiteit dient onderdrukt te worden anders voelen wij ons onveilig .
Een soort conspiracy van alle westerse vrouwen tegen de man, dus?quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel degelijk want mannen zijn hier het slachtoffer. Omdat ze ergens in de middeleeuwen ontzettend kut zijn geweest tegen vrouwen of zo.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Elan is nog steeds bezig om vrouwen op de kast te jagen, zodat hij kan roepen: ‘zie je wel, al die kutfeministen haten mannen!’
‘Ik houd van vrouwen.’ Ja, ja, van vrouwen die hun plaats weten, de plaats die mannen als Elan ze wijzen. ‘Hup vrouw, terug in je hoek. Desnoods slaan we je erin.’
Er bestaat natuurlijk niet zoiets als alle vrouwen. Het gaat om het bredere narratief dat aan het veranderen is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Een soort conspiracy van alle westerse vrouwen tegen de man, dus?
Nee, het klopt dat je niet weet wat een westerse vrouw wilt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk niet zoiets als alle vrouwen. Het gaat om het bredere narratief dat aan het veranderen is.
Westerse mannen zien hun rol gelijk aan die van hun ouders en grootouders in het verzorgen van/voor vrouw en eventueel kinderen.
Feminisme dat ooit de opmaat was naar gelijkheid was is nu verworden tot een beweging die er primair gericht is op de ideologie dat mannen niet langer nodig zijn.
Veel mannen hebben geen flauw idee meer wat een westerse vrouw van ze verwacht. In veel gevallen komt het uiteindelijk neer op een loonstrookje en een zaaddonor.
Dus vrouwen zijn bitches omdat ze niet aan het achterhaalde beeld van mannen voldoen? Uit een tijd waarin een vrouw geen bankrekening of huis mocht hebben?quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk niet zoiets als alle vrouwen. Het gaat om het bredere narratief dat aan het veranderen is.
Westerse mannen zien hun rol gelijk aan die van hun ouders en grootouders in het verzorgen van/voor vrouw en eventueel kinderen.
Mannen zijn nodig in hun rol als mens, gelijkwaardig partner etc. Niet als hun rol die jij beschrijft als beschermer van het gezin en vrouw.quote:Feminisme dat ooit de opmaat was naar gelijkheid was is nu verworden tot een beweging die er primair gericht is op de ideologie dat mannen niet langer nodig zijn.
Vrouwen willen een gelijkwaardig partner. Dat verhaal van loonstrookje en zaaddonor, dat is dus het oude beeld.quote:Veel mannen hebben geen flauw idee meer wat een westerse vrouw van ze verwacht. In veel gevallen komt het uiteindelijk neer op een loonstrookje en een zaaddonor.
En daar weet jij natuurlijk alles van. Van wat echte mannen zijn, bedoel ik.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannen die meegaan in die feministische idioterie van je zijn geen echte mannen.
Denk niet dat de meeste mannen zo kieskeurig zijn. Een lekker wijf is absoluut meegenomen maar verder verlangen ze toch blijkbaar vooral naar die klassieke rol. Voor dat deze of gene die rol weer gaat ridiculiseren, ik bedoel daarmee niet een tradwife ofzo die je lekker kan opsluiten in de keuken en op commando met haar benen openligt maar wel eentje waarvoor hij voor kan zorgen en die hem respecteert.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee, het klopt dat je niet weet wat een westerse vrouw wilt.
Wilt ze kinderen, wilt ze huisvrouw worden of carriere maken, wilt ze veel op vakantie of een groot huis.
Dan ga je daten met zo iemand, en dan hoor bij de 3e of 4e date wat haar ideaal zou zijn.
Was haar moeder vroeger bv altijd thuis als ze terug kwam uit school en vond ze dat toch wel heel fijn?
Waren haar ouders altijd aan het werk en ging ze ieder jaar op dikke vakantie en zou ze dat zelf compleet anders willen doen?
Omdat ze het toch wel eenzaam voelde uit school komen in een leeg huis.
Maar dat geld net zo goed voor mannen he, die hebben ook een wensenlijstje met idealen en dat zou groter moeten zijn dan blond met dikke tieten.
En dan ga je communiceren en kan de date een vriendinnetje worden en daarna wordt het polderen of je zit op 1 lijn.
Kom je eruit dan kan het je vrouw worden, en anders, ook al is het de mooiste en liefste meid van de wereld, kunnen dat dealbreakers zijn.
Ik geloof dat de meeste mannen en vrouwen hun idealen baseren uit ervaringen uit hun eigen jeugd en het altijd proberen beter te doen.
Praat voor jezelf. Dit geldt misschien voor jou maar beslist niet voor andere mannen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Feminisme dat ooit de opmaat was naar gelijkheid was is nu verworden tot een beweging die er primair gericht is op de ideologie dat mannen niet langer nodig zijn.
Veel mannen hebben geen flauw idee meer wat een westerse vrouw van ze verwacht. In veel gevallen komt het uiteindelijk neer op een loonstrookje en een zaaddonor.
Het is dus lastig voor je om je aan te passen aan de tegenwoordige tijd en je wilt het liefst weer terug naar heel vroegere rolpatronen. En dan het liefst dat iedereen meedoet. Maar de maatschappij is daar niet meer op ingericht. Gelukkig. Ik zou uit het leven stappen als ik de ''oerrol'' van een vrouw op me zou moeten nemen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |