Ik kan boekdelen schrijven over een oude buurman van me wat dat betreft.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maakt sommige dingen wel wat makkelijker
Tijd geleden een vriendelijke oude man ontmoet tijdens een wandeling. Zijn kinderen hadden hem een puppy gegeven omdat hij zo eenzaam was. Hij maakte zich enorm druk om wat er met het beestje moest gebeuren als hij er niet meer was.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef 444 het volgende:
Ik hecht me nooit te veel aan beesten.
Ze overleven je helaas nooit.
Als ie maar gelukkig was, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan boekdelen schrijven over een oude buurman van me wat dat betreft.
In zijn hoofd was zijn leven echt helemaal fantastisch en was hij zo ongeveer de grootste superheld ter wereld die de wildste avonturen beleefde en de llekkerste mokkeltjes neukte waardoor het hem ook totaal niet boeide dat zijn vrouw bij hem weg ging.
Haar 2e kind? Ja dat was zijn vlees en bloed, ook al was ze zwanger toen ze hem leerde kennen.
En ondertussen 's winters met een jas aan en muts op en wasemende adem in de kou in zijn huis met kapotte verwarming Teletext kijken voor alle nieuws in de wereld. Staat iets niet op Teletext, dan is het ook niet gebeurd.
Dat, voetbal en drank waren de 3 belangrijkste dingen in zijn leven, maar in zijn hoofd had hij een ongelooflijk rijk leven waarin hij elk probleem weg wimpelde.
Kan ik zeer zeker over meepraten!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
Wederom
Jullie zijn lief
Dan kan iedereen van alles roepen elke keer over users en DTS
Maar ik ben blij met deze mooie plek en lieve mensen
Hij hield zichzelf enorm voor de gek om zich maar gelukkig te voelen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ie maar gelukkig was, dat is het belangrijkste
Living the wild life!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, thuis, dat was een lange dag. Nu maar eens de wasmachine aan zetten.
Niet op de eco stand
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
En weet je... Elke smiley die post, die post ik met liefde
Ja dat kan anders zijn dan ie laat overkomen...quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij hield zichzelf enorm voor de gek om zich maar gelukkig te voelen.
Of hij dat diep van binnen ook echt was? Ik weet het serieus niet.
Mijn pa maakte zich steeds druk om zijn kat.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd geleden een vriendelijke oude man ontmoet tijdens een wandeling. Zijn kinderen hadden hem een puppy gegeven omdat hij zo eenzaam was. Hij maakte zich enorm druk om wat er met het beestje moest gebeuren als hij er niet meer was.
Die goeie oude tijd....hij was helder van geest genoeg om te beseffen dat dat een visie door een roze bril is. Het leven vandaag de dag is zo veel makkelijker en eerlijker.
Ik denk dat hij zichzelf voor de gek hield.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat kan anders zijn dan ie laat overkomen...
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:49 schreef 444 het volgende:
[..]
Mijn pa maakte zich steeds druk om zijn kat.
Maar die leefde al jaren niet meer..
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij bureau Maastricht is de politie niet je vriend he.
Snel beledigd en chagrijnig die agenten die ze volgen.
Je moet ook alleen de Nederlandse politie volgenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij bureau Maastricht is de politie niet je vriend he.
Snel beledigd en chagrijnig die agenten die ze volgen.
Das Belgisch ejquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
"Awel mijnheer, wij vinden dat nie amusant nie he!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |