Ja struisvogelpolitiek, ik zou het niet kunnen, maar ben wel jaloers op degenen die het wel kunnen!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste. Dat lukt ook niet iedereen
Ondanks dat ik dat zelf niet heb, snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommigen zullen het stom vinden maar onze honden zijn echt onderdeel van het gezin
Nee is ook echt zo joh! Maak je niet druk om wat sommige mensen misschien zouden kunnen denken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommigen zullen het stom vinden maar onze honden zijn echt onderdeel van het gezin
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee is ook echt zo joh! Maak je niet druk om wat sommige mensen misschien zouden kunnen denken.
Die beestjes hebben echt wel gevoelens en voelen je vaak beter aan dan veel mensen de moeite voor zouden nemen.
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt sommige dingen wel wat makkelijkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja struisvogelpolitiek, ik zou het niet kunnen, maar ben wel jaloers op degenen die het wel kunnen!
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee joh.
Frasier was ook deel van de familie. Miauw.
Er is een hoop drama, maar ook een hoop liefdequote:Op dinsdag 3 december 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
Wederom
Jullie zijn lief
Dan kan iedereen van alles roepen elke keer over users en DTS
Maar ik ben blij met deze mooie plek en lieve mensen
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is een hoop drama, maar ook een hoop liefde
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |