SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hoi Arnoldquote:
Wie zijn al die mensen in gtstquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Oh Nina en Bing hebben ook een zoon?Ik zit weer een paar minuten goede tijden slechte tijden te kijken.
Zag je Ludo en Janine ook nog? Of doen die niet meer mee?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen in gtst![]()
Zag wel linda
Ik herken een stuk of zes nog van vroeger.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen in gtst![]()
Zag wel linda
Ja natuurlijk die stoppen pas als de serie ook echt stopt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag je Ludo en Janine ook nog? Of doen die niet meer mee?
Is Linda nog met Arnie?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Oh Nina en Bing hebben ook een zoon?Ik zit weer een paar minuten goede tijden slechte tijden te kijken.
Die was toch vermist? Alsof niet iedereen weet dat ie daarna gewoon een tv productiebedrijf heeft opgerichtquote:
Drugsdealers toch?quote:
geen idee, laatste keer dat ik het gezien heb is 1996 of zoquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die was toch vermist? Alsof niet iedereen weet dat ie daarna gewoon een tv productiebedrijf heeft opgericht
Vind dat een hele mooie vrouwquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:32 schreef Ama het volgende:
Actrice van Janine heeft een hele goeie plastische chirurg want ze ziet er niet verpest uit maar wel nog precies net als 20 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Gat in m'n slaapsokGaat lekker vandaag, eerst al m'n nieuwe trui verpest en nu dit.
Was je in meerdijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam haar wel eens tegen in de supermarkt. Samen met Ludo
Alsof je zelf in gtst meespeeldequote:Op dinsdag 3 december 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik keek dat als ik mijn kater aan het uitslapen wasquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb eigenlijm alleen ooit Pittige Tijden gekeken als kind.
Ik vind het wel mooi dat ze al zoveel jaar in de serie af en aan een stel spelen maar ook in het echt al heel lang samen zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was wel veel leuker als je gtst ook keek denk ik, dan herkende je alles.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb eigenlijm alleen ooit Pittige Tijden gekeken als kind.
Oh je bent volgens mij een stukje ouder dan ik je ingeschat hadquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik keek dat als ik mijn kater aan het uitslapen was
Tot hoe oud ben je ‘rond de 40’quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je bent volgens mij een stukje ouder dan ik je ingeschat hadDacht dat je rond de 40 was ofzo. Of je was er jong bij met dronken worden
Moet er iemand 80 uur een staf dragen??quote:
Deze is dan wel weer zieligquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
En die gozer nu heeft geen stembanden meer ofzo. Wtf is dit haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |