SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hoi Arnoldquote:
Wie zijn al die mensen in gtstquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Oh Nina en Bing hebben ook een zoon?Ik zit weer een paar minuten goede tijden slechte tijden te kijken.
Zag je Ludo en Janine ook nog? Of doen die niet meer mee?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen in gtst![]()
Zag wel linda
Ik herken een stuk of zes nog van vroeger.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen in gtst![]()
Zag wel linda
Ja natuurlijk die stoppen pas als de serie ook echt stopt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag je Ludo en Janine ook nog? Of doen die niet meer mee?
Is Linda nog met Arnie?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Oh Nina en Bing hebben ook een zoon?Ik zit weer een paar minuten goede tijden slechte tijden te kijken.
Die was toch vermist? Alsof niet iedereen weet dat ie daarna gewoon een tv productiebedrijf heeft opgerichtquote:
Drugsdealers toch?quote:
geen idee, laatste keer dat ik het gezien heb is 1996 of zoquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die was toch vermist? Alsof niet iedereen weet dat ie daarna gewoon een tv productiebedrijf heeft opgericht
Vind dat een hele mooie vrouwquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:32 schreef Ama het volgende:
Actrice van Janine heeft een hele goeie plastische chirurg want ze ziet er niet verpest uit maar wel nog precies net als 20 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Gat in m'n slaapsokGaat lekker vandaag, eerst al m'n nieuwe trui verpest en nu dit.
Was je in meerdijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam haar wel eens tegen in de supermarkt. Samen met Ludo
Alsof je zelf in gtst meespeeldequote:Op dinsdag 3 december 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik keek dat als ik mijn kater aan het uitslapen wasquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb eigenlijm alleen ooit Pittige Tijden gekeken als kind.
Ik vind het wel mooi dat ze al zoveel jaar in de serie af en aan een stel spelen maar ook in het echt al heel lang samen zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was wel veel leuker als je gtst ook keek denk ik, dan herkende je alles.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb eigenlijm alleen ooit Pittige Tijden gekeken als kind.
Oh je bent volgens mij een stukje ouder dan ik je ingeschat hadquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik keek dat als ik mijn kater aan het uitslapen was
Tot hoe oud ben je ‘rond de 40’quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je bent volgens mij een stukje ouder dan ik je ingeschat hadDacht dat je rond de 40 was ofzo. Of je was er jong bij met dronken worden
Moet er iemand 80 uur een staf dragen??quote:
Deze is dan wel weer zieligquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
En die gozer nu heeft geen stembanden meer ofzo. Wtf is dit haha.
43 telt nog.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tot hoe oud ben je ‘rond de 40’![]()
En ja ik was jong
He's back!quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De enige echte. Accept no substitute.
Omdat het FOK! is, 40-45quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tot hoe oud ben je ‘rond de 40’![]()
En ja ik was jong
De oranje handbal dames zingen gewoon zelf het Wilhelmusquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Gianni61 Hannah Mae mocht net het Wilhelmus zingen bij de Oranje Dames (voetbal). Is vast nog wel terug te zien/luisteren
Ja, die kunnen Hannah ook niet betalen met hun schandalig lage inkomsten voor topsportquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De oranje handbal dames zingen gewoon zelf het Wilhelmus
Groningen, en dan alleen brallende en kotsende vindicatjesquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
Ben wel erg benieuwd welke stad Ewout hierna gaat doen met dit programma.
Helmond slaat ie over, want dat kun je niet in 1 seizoen samenvattenquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
Ben wel erg benieuwd welke stad Ewout hierna gaat doen met dit programma.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helmond slaat ie over, want dat kun je niet in 1 seizoen samenvatten
Groningen lijkt me wel leuk. Mijn gevoel zegt ook dat de volgende keer iets dichter bij mijn huis is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Groningen, en dan alleen brallende en kotsende vindicatjes![]()
Leeuwarden is ook wel een goede, de wereld aan tokkievolk daar
Is dat wat er op je paspoort staat of hoe je jezelf voeltquote:
Ja lijkt mij ook wel leukquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Groningen lijkt me wel leuk. Mijn gevoel zegt ook dat de volgende keer iets dichter bij mijn huis is.
zullen we gezellig de heidelbergse catechismus doornemen?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel leuk![]()
Lekker herkenbaar vooral ook.
Staat op m'n paspoortquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat wat er op je paspoort staat of hoe je jezelf voelt
Nee dank u, krijg ik ptss vanquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zullen we gezellig de heidelbergse catechismus doornemen?
oh...quote:
Heb je daar echt een age calculator voor nodig?? Zo'n slimme meid als jij kan toch best wel hoofdrekenen??quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat op m'n paspoortMaar ik vier m'n verjaardag nooit dus moet altijd even berekenen hoe oud ik ook alweer ben
Dus ook geen taartquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat op m'n paspoortMaar ik vier m'n verjaardag nooit dus moet altijd even berekenen hoe oud ik ook alweer ben
Gezondheidquote:
Wel om 5u 's ochtends, niet meer na bedtijd. Dan slapen mijn hersensquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je daar echt een age calculator voor nodig?? Zo'n slimme meid als jij kan toch best wel hoofdrekenen??
Ja misschien moet je even een zakdoekje pakken inderdaadquote:
wacht maar allemaalquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien moet je even een zakdoekje pakken inderdaad
Want vinden je hersens eigenlijk van Zwitserland?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel om 5u 's ochtends, niet meer na bedtijd. Dan slapen mijn hersens
Wat is uw enige troost in leven en sterven?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh...
Maar ik ben eigenlijk Rooms en wij zijn veel vrolijker...
Kom wel even met de Canisius catechismus langs, lache!
Beste land ter wereld om te wonenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Want vinden je hersens eigenlijk van Zwitserland?
wow...quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is uw enige troost in leven en sterven?
Dat ik met lichaam en ziel, in leven en sterven het eigendom ben niet van mijzelf maar van mijn trouwe heiland jezus christus. Want hij heeft met zijn kostbaar bloed voor al mijn zonden volkomen betaald en mij uit alle macht van de duivel verlost.
Ik denk dat ik de halve catechismus nog steeds uit mijn hoofd ken. En dat is niet omdat ik dat zo graag wilquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow...
jullie zijn echt bijbelvaster
Natuurlijk hoop ik voor je dat het nooit gebeurd maar stel je relatie zou wel ooit helaas sneuvelen zou je dan ook in Zwitserland blijven wonen?quote:
Waaruit kent u uw ellende?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is uw enige troost in leven en sterven?
Dat ik met lichaam en ziel, in leven en sterven het eigendom ben niet van mijzelf maar van mijn trouwe heiland jezus christus. Want hij heeft met zijn kostbaar bloed voor al mijn zonden volkomen betaald en mij uit alle macht van de duivel verlost.
hmm, dat was bij ons toch wat losser...quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de halve catechismus nog steeds uit mijn hoofd ken. En dat is niet omdat ik dat zo graag wil
Ja, ik had hier al gewoon een leven voordat ik gergi leerde kennen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik voor je dat het nooit gebeurd maar stel je relatie zou wel ooit helaas sneuvelen zou je dan ook in Zwitserland blijven wonen?
Joh.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow...
jullie zijn echt bijbelvaster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |