SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hoi Arnoldquote:
Wie zijn al die mensen in gtstquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Oh Nina en Bing hebben ook een zoon?Ik zit weer een paar minuten goede tijden slechte tijden te kijken.
Zag je Ludo en Janine ook nog? Of doen die niet meer mee?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen in gtst![]()
Zag wel linda
Ik herken een stuk of zes nog van vroeger.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen in gtst![]()
Zag wel linda
Ja natuurlijk die stoppen pas als de serie ook echt stopt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag je Ludo en Janine ook nog? Of doen die niet meer mee?
Is Linda nog met Arnie?quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Oh Nina en Bing hebben ook een zoon?Ik zit weer een paar minuten goede tijden slechte tijden te kijken.
Die was toch vermist? Alsof niet iedereen weet dat ie daarna gewoon een tv productiebedrijf heeft opgerichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |