Maar als de kern van argumentatie is dat de fans van die specifieke club bepaalde sentimenten oproept waardoor maatregelen noodzakelijk en dat niet wenselijk is. Dat losstaat van de zienswijze van op het onderliggende conflict.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Shakhtar roept geen soortgelijke sentimenten op bij andere Europese landen, los van Belarus, dus een heel andere situatie.
Los van wat je vindt over Israël zegt het voldoende dat Besiktas naar een ander stadion moest uitwijken om die wedstrijd veilig te spelen en het in Amsterdam helemaal fout is gegaan. En dat kwam wel degelijk gedeeltelijk door hooligans van hun kant. En das alleen nog Maccabi, momenteel staat in die competitie Beitar Jerusalem bijna bovenaan, wat één van de ergste aanhangen is van Europa. Als die Europees spelen gaat dat helemaal fout.
Dan kan je ontzettend veel aanpassingen doen om ze alsnog te faciliteren, of besluiten dat een land wat toch niet in Europa ligt en er dus sowieso niet veel te zoeken heeft te weren. Ik zeg het laatste.
Als dat de criteria is heb je er een dagtaak bij inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Niet weten dat Wotte al jaren domme shit lult
Gezien we nog geen goede thuiswedstrijd hebben gespeeld dit seizoen heb ik er erg veel vertrouwen in.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie nu pas dat we zaterdag al spelen, ik dacht om een of andere reden zondag.
RKC-uit vind ik altijd maar een vervelend potje.
Met 6 dagen voorbereiding en de meeste spelers weer fit reken ik op een wedstrijd als PEC, Go Ahead of Almere uitquote:Op donderdag 5 december 2024 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie nu pas dat we zaterdag al spelen, ik dacht om een of andere reden zondag.
RKC-uit vind ik altijd maar een vervelend potje.
'we staan nog best dichtbij Ajax'quote:Op donderdag 5 december 2024 12:52 schreef Elan het volgende:
We staan eigenlijk nog best dichtbij Ajax, 4 puntjes maar, en 3 op Utrecht. Maakt dat puntverlies tegen Fortuna extra jammer.
Was gewoon een prima wedstrijd met goed voetbal en meer dan genoeg kansen en weer eens een ongelofelijke kutgoal tegen.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die paniekstemming na Fortuna was inderdaad totaal niet nodig.
OpportunismeGod.
Je hebt ongeveer een half seizoen met minimaal zes geblesseerde basisspelers gezeten, ik vind het ook weer niet zo gek. Gelukkig is het ook vooral Europees nog redelijk meegevallen met de schade daardoor.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
'we staan nog best dichtbij Ajax'Je moet je al de ogen uit je kop schamen dat je met dit materiaal überhaupt achter staat op Ajax.
Ajax speelt met Wout Weghorst in de spits. Zelfs met 6 blessures moet je dit Ajax gewoon onder je kunnen houden natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer een half seizoen met minimaal zes geblesseerde basisspelers gezeten, ik vind het ook weer niet zo gek. Gelukkig is het ook vooral Europees nog redelijk meegevallen met de schade daardoor.
Ogen uit je kop schamen nog welquote:Op donderdag 5 december 2024 13:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
'we staan nog best dichtbij Ajax'Je moet je al de ogen uit je kop schamen dat je met dit materiaal überhaupt achter staat op Ajax.
Ja en Feyenoord met de vierde spits die zelfs in een maandagavondcompetitie niet opvalt omdat de eerste drie geblesseerd zijn, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 december 2024 13:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax speelt met Wout Weghorst in de spits. Zelfs met 6 blessures moet je dit Ajax gewoon onder je kunnen houden natuurlijk.
Santi die weer terug is wordt wel weer genot.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord met de vierde spits die zelfs in een maandagavondcompetitie niet opvalt omdat de eerste drie geblesseerd zijn, bijvoorbeeld
Ze winnen vooral ontzettend veel wedstrijden met bizar veel mazzel, beetje ons eerste Dick Advocaat seizoenquote:Op donderdag 5 december 2024 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ogen uit je kop schamen nog wel
Zulk slecht materiaal heeft Ajax helemaal niet. Hoewel het geen hele aansprekende namen zijn hebben ze behoorlijk wat routine toegevoegd aan de selectie en een redelijke trainer.
Italiaans genie die een verlichting teweegbrengt in het voetbal met tactisch concepten die alleen Ron Jans, zo blijkt, weet te ontregelen.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ogen uit je kop schamen nog wel
Zulk slecht materiaal heeft Ajax helemaal niet. Hoewel het geen hele aansprekende namen zijn hebben ze behoorlijk wat routine toegevoegd aan de selectie en een.
O dat zou kunnen, heb ze eigenlijk alleen tegen ons gezien en tegen PSV en toen speelden ze prima.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze winnen vooral ontzettend veel wedstrijden met bizar veel mazzel, beetje ons eerste Dick Advocaat seizoen
Ik hap niet op dit dobbertje. Ik heb je wel door boef.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze winnen vooral ontzettend veel wedstrijden met bizar veel mazzel, beetje ons eerste Dick Advocaat seizoen
Ik kijk ook lang niet alles, maar tegen NEC kwamen ze sowieso heel goed weg en gisteravond had Utrecht in de 2e helft nog 2x kunnen scoren. Tegen PEC was het ook niet best schijnbaar. Ze hebben ongeveer 8 punten "teveel" inmiddels.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
O dat zou kunnen, heb ze eigenlijk alleen tegen ons gezien en tegen PSV en toen speelden ze prima.
Gisteravond Newcastle - Liverpool wat een genot is dat Liverpool sinds Arend Martijn daar zit.
Ja leuk, maar wel 2-2 gisteren. Mensen hier doen ook net alsof Liverpool voor de komst van 'Arend Martijn' een stelletje koekenbakkers waren ofzo. Dat was al een wereldteam waar de chemie met de vorige trainer (na zoveel jaren) gewoon wat uitgewerkt was. Het is niet dat hij Telstar aan de CL helpt ofzo.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
O dat zou kunnen, heb ze eigenlijk alleen tegen ons gezien en tegen PSV en toen speelden ze prima.
Gisteravond Newcastle - Liverpool wat een genot is dat Liverpool sinds Arend Martijn daar zit.
Stijf bovenaan in de CL, stijf bovenaan in de PL. Dat is nog nooit iemand gelukt uit het buitenland in zijn debuutseizoen.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wel 2-2 gisteren. Mensen hier doen ook net alsof Liverpool voor de komst van 'Arend Martijn' een stelletje koekenbakkers waren ofzo. Dat was al een wereldteam waar de chemie met de vorige trainer (na zoveel jaren) gewoon wat uitgewerkt was. Het is niet dat hij Telstar aan de CL helpt ofzo.
En gisteren was het trouwens helemaal niet zo best. Ik vond Newcastle er bij vlagen gevaarlijk doorkomen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen een domme username
Vooral door users van andere clubs.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was gewoon een prima wedstrijd met goed voetbal en meer dan genoeg kansen en weer eens een ongelofelijke kutgoal tegen.
Maar dit topic stond volledig in brand.
Vier managers die in hun debuutseizoen de Premier League wonnen. Alle vier buitenlanders.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijf bovenaan in de CL, stijf bovenaan in de PL. Dat is nog nooit iemand gelukt uit het buitenland in zijn debuutseizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |