SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:53 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje kassenbouwer (geen bedrijf met kassen dus/ agrarisch), maar bedrijf dat kassen bouwt en verkoopt. Lijkt hardwerkende ondernemer te zijn.
LinkjeGelijk even de terugstorting van QI doorgestort want die is bijgeschreven net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
allemaal prullaria uit China. Daar zijn temu en ali beter in.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:28 schreef Jaco078 het volgende:
Mega omzet, weinig winst, dik materieel gedekte hypotheek maar geen eigen vermogen in de zaak.
Nog héél even rustig over nadenken:
https://www.collincrowdfund.nl/b-i-t-netherlands-b-v/
zit er gewoon inquote:Op woensdag 4 december 2024 11:48 schreef impact9 het volgende:
Inloggen werkt niet @ CCF. Meer mensen last van?
DTG is ook afgelost zojuistquote:Op woensdag 4 december 2024 11:26 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Gelijk even de terugstorting van QI doorgestort want die is bijgeschreven net.
Taxatie van 2,5 jaar oud. WOZ is een stuk lager. Actuele waarde had ik wel fijn gevonden. Moeten het veel van zekerheden hebben..quote:Op woensdag 4 december 2024 11:28 schreef Jaco078 het volgende:
Mega omzet, weinig winst, dik materieel gedekte hypotheek maar geen eigen vermogen in de zaak.
Nog héél even rustig over nadenken:
https://www.collincrowdfund.nl/b-i-t-netherlands-b-v/
Weer een probleemproject minderquote:
Het eigen vermogen lijkt negatief, maar is een plusje omdat die voorziening feitelijk eigen vermogen is (pensioenvoorziening directie). En overwaarde. Meer moois weet ik nietquote:Op woensdag 4 december 2024 12:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Taxatie van 2,5 jaar oud. WOZ is een stuk lager. Actuele waarde had ik wel fijn gevonden. Moeten het veel van zekerheden hebben..
Al dat gemopper hier heeft toch resultaat gehad?quote:Op woensdag 4 december 2024 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Weer een probleemproject minder
Ik ga niet ontkennen dat ik me heel erg geïrriteerd heb aan het gebrek aan communicatie door CCF en aan het gedrag van de leningnemer, net zoals ik nu grif toe geef dat het in dit geval goed uitgepakt heeft.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
Al dat gemopper hier heeft toch resultaat gehad?
quote:Op woensdag 4 december 2024 12:59 schreef obligataire het volgende:
[..]
Je weet nooit goed wat die voorraden aan waarde hebben. Misschien zijn het shirts met de tekst Nederland wereldkampioen voetbal 2008 of zo.
ik word nog weleens huilend wakker van de kwartfinalequote:Op woensdag 4 december 2024 14:26 schreef obligataire het volgende:
[..]
Heb jij er ook nog eentje in de kast liggen?
Het is riskante businessquote:Op woensdag 4 december 2024 14:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik word nog weleens huilend wakker van de kwartfinale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En minder goed nieuws van HCN, weer een project on hold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is eerder in juli al eens on hold geweest waarna er enkele weken later alsnog betaald werd. Daarnaast enkele keren later betaald zonder on hold.
De lunchroom waarvoor het bedrag van de lening was, was juist afgelopen juni geopend.
Afgelopen week las ik al in een recente review dat de zaak al een tijdje dicht is, en ook de webshop was niet meer online. Ik vond wel een andere webshop met een iets ander adres die over 25 dagen online moet gaan.![]()
De inhoud van de mail:quote:Op woensdag 4 december 2024 15:42 schreef tnhb het volgende:
Ter info, voor investeerders in MCF project #627576 (Ac*c*) is een een stemming mail verstuurd maar de updates op de update site zijn (nog) niet bijgewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een van dezelfde leningnemer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door delcielo op 04-12-2024 16:03:30 ]![]()
idem ; en in deze business is het onderscheidend vermogen moeilijk, moet het toch vaak vh relatie-en lokale gun gebeuren hebben. In mijn arbeidsverleden zat een dergelijke toko nearby onze toko. Kerstpakketten en andere gadgets kochten wij daar uit gemak (lekker dichtbij)(een goede buur...) en gun en we gingen niet stad en land af voor een paar ¤ cheaper. maar het blijft een magere ¤centen business.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:59 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het eigen vermogen lijkt negatief, maar is een plusje omdat die voorziening feitelijk eigen vermogen is (pensioenvoorziening directie). En overwaarde. Meer moois weet ik niet![]()
Je weet nooit goed wat die voorraden aan waarde hebben. Misschien zijn het shirts met de tekst Nederland wereldkampioen voetbal 2008 of zo.
De woning heeft een echte 70 vorige eeuw look. Keurig perceel dat deed men in die tijd nog en grote woning, maar een nw bewoner / koper tzt zal het toch moeten upfrissen, mist net de uitstraling . Dus de tax waarde is voor mij aan de hoge kant.![]()
Nieuwe bij HCN https://horecacrowdfundin(...)kerk-goirle-ep1rqdl3
van dezelfde leningnemers als Villa Pastorie en Villa La Vida die eerder dit jaar vervroegd werden afgelost.
Hoewel ik eigenlijk van plan was deze maand geen nieuwe projecten meer mee te nemen, zie ik deze wel zitten.![]()
Inderdaad mooi overzichtelijk die met achterstand. De verwachte transacties voor wat het waard is natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef Rush-2112 het volgende:
Mooie toevoegingen in mijn Collin: Verwachte transacties en investeringen met achterstand
Forum Opties Forumhop: Hop naar: