abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215764774
Linkje kassenbouwer (geen bedrijf met kassen dus/ agrarisch), maar bedrijf dat kassen bouwt en verkoopt. Lijkt hardwerkende ondernemer te zijn.

Linkje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215765052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 10:53 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje kassenbouwer (geen bedrijf met kassen dus/ agrarisch), maar bedrijf dat kassen bouwt en verkoopt. Lijkt hardwerkende ondernemer te zijn.

Linkje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk even de terugstorting van QI doorgestort want die is bijgeschreven net.
pi_215765067
Mega omzet, weinig winst, dik materieel gedekte hypotheek maar geen eigen vermogen in de zaak.
Nog héél even rustig over nadenken:

https://www.collincrowdfund.nl/b-i-t-netherlands-b-v/
pi_215765092
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:28 schreef Jaco078 het volgende:
Mega omzet, weinig winst, dik materieel gedekte hypotheek maar geen eigen vermogen in de zaak.

allemaal prullaria uit China. Daar zijn temu en ali beter in.
pi_215765309
Inloggen werkt niet @ CCF. Meer mensen last van?
pi_215765366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:48 schreef impact9 het volgende:
Inloggen werkt niet @ CCF. Meer mensen last van?
zit er gewoon in
pi_215765646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:26 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Gelijk even de terugstorting van QI doorgestort want die is bijgeschreven net.
DTG is ook afgelost zojuist
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_215765918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 11:28 schreef Jaco078 het volgende:

Taxatie van 2,5 jaar oud. WOZ is een stuk lager. Actuele waarde had ik wel fijn gevonden. Moeten het veel van zekerheden hebben..
pi_215765950
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]
DTG is ook afgelost zojuist
Weer een probleemproject minder *O*

December wordt een maand met veel aflossingen in mijn portefeuille volgens de schema's.
pi_215766019
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:48 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Taxatie van 2,5 jaar oud. WOZ is een stuk lager. Actuele waarde had ik wel fijn gevonden. Moeten het veel van zekerheden hebben..
Het eigen vermogen lijkt negatief, maar is een plusje omdat die voorziening feitelijk eigen vermogen is (pensioenvoorziening directie). En overwaarde. Meer moois weet ik niet :)

Je weet nooit goed wat die voorraden aan waarde hebben. Misschien zijn het shirts met de tekst Nederland wereldkampioen voetbal 2008 of zo.
Pecunia non olet
pi_215766057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:51 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Weer een probleemproject minder *O*

Al dat gemopper hier heeft toch resultaat gehad? ;)
Pecunia non olet
pi_215766169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:04 schreef obligataire het volgende:

[..]
Al dat gemopper hier heeft toch resultaat gehad? ;)
Ik ga niet ontkennen dat ik me heel erg geïrriteerd heb aan het gebrek aan communicatie door CCF en aan het gedrag van de leningnemer, net zoals ik nu grif toe geef dat het in dit geval goed uitgepakt heeft.

Het klinkt waarschijnlijk vreemd en niet zo rationeel maar de wijze waarop een platform de zaken af handelt, vind ik minstens net zo belangrijk als het resultaat.
pi_215766713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:59 schreef obligataire het volgende:

[..]

Je weet nooit goed wat die voorraden aan waarde hebben. Misschien zijn het shirts met de tekst Nederland wereldkampioen voetbal 2008 of zo.

:X EK jaar
pi_215766727
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:24 schreef CaLeX het volgende:

[..]
:X EK jaar
Heb jij er ook nog eentje in de kast liggen? :D
Pecunia non olet
pi_215766755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:26 schreef obligataire het volgende:

[..]
Heb jij er ook nog eentje in de kast liggen? :D
ik word nog weleens huilend wakker van de kwartfinale ;(
pi_215766788
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2024 14:31 schreef CaLeX het volgende:

[..]
ik word nog weleens huilend wakker van de kwartfinale ;(
Het is riskante business :) Kopjes met opdruk I love Amsterdam verkopen altijd wel, maar vooruitlopen op een kampioenschap, de hele hap kan de kliko in maar áls ze onverhoopt kampioen waren geworden dan waren die dingen zeer lucratief geweest, vooral als je de eerste bent die ze heeft.

Dus daarom, ben wel eens de bietenbrug opgegaan met een toko die gerefubished telefoons verkocht, uiteindelijk zeiden die balanscijfers helemaal niets.
Pecunia non olet
pi_215767437
Ter info, voor investeerders in MCF project #627576 (Ac*c*) is een een stemming mail verstuurd maar de updates op de update site zijn (nog) niet bijgewerkt.
pi_215767446
Gedeeltelijke vervroegde aflossing bij Collin.

SPOILER
pi_215767501
3 nieuwe updates bij CRE:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_215767558
En minder goed nieuws van HCN, weer een project on hold.

SPOILER
Is eerder in juli al eens on hold geweest waarna er enkele weken later alsnog betaald werd. Daarnaast enkele keren later betaald zonder on hold.
De lunchroom waarvoor het bedrag van de lening was, was juist afgelopen juni geopend.

Afgelopen week las ik al in een recente review dat de zaak al een tijdje dicht is, en ook de webshop was niet meer online. Ik vond wel een andere webshop met een iets ander adres die over 25 dagen online moet gaan.
pi_215767565
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:42 schreef tnhb het volgende:
Ter info, voor investeerders in MCF project #627576 (Ac*c*) is een een stemming mail verstuurd maar de updates op de update site zijn (nog) niet bijgewerkt.
De inhoud van de mail:

SPOILER
En nog een van dezelfde leningnemer:

SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door delcielo op 04-12-2024 16:03:30 ]
pi_215767714
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 12:59 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het eigen vermogen lijkt negatief, maar is een plusje omdat die voorziening feitelijk eigen vermogen is (pensioenvoorziening directie). En overwaarde. Meer moois weet ik niet :)

idem ; en in deze business is het onderscheidend vermogen moeilijk, moet het toch vaak vh relatie-en lokale gun gebeuren hebben. In mijn arbeidsverleden zat een dergelijke toko nearby onze toko. Kerstpakketten en andere gadgets kochten wij daar uit gemak (lekker dichtbij)(een goede buur...) en gun en we gingen niet stad en land af voor een paar ¤ cheaper. maar het blijft een magere ¤centen business.

De woning heeft een echte 70 vorige eeuw look. Keurig perceel dat deed men in die tijd nog en grote woning, maar een nw bewoner / koper tzt zal het toch moeten upfrissen, mist net de uitstraling . Dus de tax waarde is voor mij aan de hoge kant.
pi_215767826
Nieuwe bij HCN https://horecacrowdfundin(...)kerk-goirle-ep1rqdl3
van dezelfde leningnemers als Villa Pastorie en Villa La Vida die eerder dit jaar vervroegd werden afgelost.

Hoewel ik eigenlijk van plan was deze maand geen nieuwe projecten meer mee te nemen, zie ik deze wel zitten.
pi_215767852
Mooie toevoegingen in mijn Collin: Verwachte transacties en investeringen met achterstand
pi_215767957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef Rush-2112 het volgende:
Mooie toevoegingen in mijn Collin: Verwachte transacties en investeringen met achterstand
Inderdaad mooi overzichtelijk die met achterstand. De verwachte transacties voor wat het waard is natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')