Slaat een beetje op het landquote:
Echt eh? Past ook wel bij ons hier.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slaat een beetje op het land
Dit is geen asieltopicquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt eh? Past ook wel bij ons hier.
Okee, meine Führerin!quote:
Whahaha, grapjen togh!quote:
Nou, dan maar weer over seks praten eh.quote:
Doe danquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan maar weer over seks praten eh.
Seks is voor vieze mensen.quote:
Ik ben rein.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Wij zijn schone mensen!![]()
Nu jullie nog!
Nu @Puzzie nog!quote:
Dan is het goed.quote:
Hoe komt dat?quote:
Dat klinkt eng.quote:
Ik ben gewoon netjes opgevoed , jij begon over rein zijn, dat zou ik nooit zelf zeggenquote:
Ik had het over vieze seks.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon netjes opgevoed , jij begon over rein zijn, dat zou ik nooit zelf zeggen
Rein vind ik een raar woord.quote:
Moet je mij niet aankijkenquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moet je mij niet aankijken![]()
Ik begon daar niet over
Ik ben er weer!quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Nou, het word weer flink stiller. Schijnbaar is het niet spannend meer.
quote:
Zeker weten?quote:
Vooruit danquote:
Het is nog steeds kalm.quote:
Storm laat op zich wachten.quote:
Ja, belachelijk.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Storm laat op zich wachten.
Woei!quote:
Groeps!quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:43 schreef Groepfunder het volgende:
Ja, hoi. Ik hoor niet in een dierentuin.
En de laatste keer seks ... ? Te lang geleden.
Hier nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:52 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stig! Vandaag opnieuw geen tetten gezien?
Wacht even. Dit antwoord impliceert dat je ze nog wel ergens anders gezien kunt hebben. En van @Puzzie moeten we positief zijn. Dus misschien ...quote:
Klopt als een busquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wacht even. Dit antwoord impliceert dat je ze nog wel ergens anders gezien kunt hebben. En van @:Puzzie moeten we positief zijn. Dus misschien ...
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, he?!
* Groepfunder kijkt weg van de spiegel.
Je moet niets van mijquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, he?!
* Groepfunder kijkt weg van de spiegel.
Lord!quote:
Alles flex?quote:
Niet meer sinds mijn kindertij... Oh, je bedoelde wat anders?quote:
Viesterd!quote:Op woensdag 4 december 2024 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet meer sinds mijn kindertij... Oh, je bedoelde wat anders?
Nou, nee. Toen was ik veel flexibeler dan nu.quote:
Dat waren we allemaalquote:Op woensdag 4 december 2024 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, nee. Toen was ik veel flexibeler dan nu.
Ja, komt door klimaatverandering.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat waren we allemaal
Kli, maat, je verandert.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, komt door klimaatverandering.
Klit maat.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kli, maat, je verandert.
Kan ookquote:
Ja, dit blijft een seks sc eh.quote:
Seksquote:Op woensdag 4 december 2024 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dit blijft een seks sc eh.
Klein rolmaatje misschien.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een rolmaat?
quote:
Ja jaquote:Op woensdag 4 december 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klein rolmaatje misschien.
[..]![]()
Heb jij geen klit maat dan?quote:
Misschien krijg je er van Sinterklaas wel 1!quote:
Uhuhuquote:Op woensdag 4 december 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien krijg je er van Sinterklaas wel 1!
Had je maar lief moeten zijn.quote:
Mogguh Stigs en iedereen hier!quote:
Lord!quote:Op donderdag 5 december 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs en iedereen hier!
Lord!quote:
Alles okee, Stigfreund?quote:
Jazeker. Mijn huis staat nu op fundaquote:
Ik zag het. Inclusief de scooters.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn huis staat nu op funda
Bwehehehe.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zag het. Inclusief de scooters.
quote:
Kontuh!quote:
Staat daar wat leuks?quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sorry , voor konten moet je naar de Rommelhoek
Poezen en piemels ja.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Altijd toch , meer dan enkel konten
Die piemel zie ik iedere dag wel genoeg.quote:
Teveel drukte!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn huis staat sinds vanochtend te koop en volgende week al 7-8 bezichtigingen![]()
Ik heb het niet over jouw piemelquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die piemel zie ik iedere dag wel genoeg.
Jajajajajajajaja.quote:
Mogguh Groeps! Hoe staat het leven?quote:
Het zijn nog een paar drukke weken zo aan het eind van het jaar. Kerstborrel hier, kerstborrel daar. En er ligt natuurlijk ook nog wat werk dat ik voor 2025 wil afronden. En bij jou?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Groeps! Hoe staat het leven?
Altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen, Stig! Ook weer van de partij?
Dat is onnodige informatie in een topic dat over seks gaat. Of zijn we allemaal linksdragend?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Gezellig. Ongeacht van welke partij jij bent.
Het was een taalgrapje.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is onnodige informatie in een topic dat over seks gaat. Of zijn we allemaal linksdragend?
lolquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het was een taalgrapje.![]()
SC-Partij, Vrijpartij ... ik reken het allemaal goed.
Schijt toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vond ik ook. Maar mijn humor wordt gewoon niet altijd begrepen.
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Al heb ik persoonlijk niets met poep- en plasseks. Van die partij ben ik niet.
Precies. Ieder zijn of haar (lekker) ding. Ik ... ben ... voor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks geen drukte hier. Kan zo mijn winterslaap in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het zijn nog een paar drukke weken zo aan het eind van het jaar. Kerstborrel hier, kerstborrel daar. En er ligt natuurlijk ook nog wat werk dat ik voor 2025 wil afronden. En bij jou?
Stigs!quote:
Lord!quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks geen drukte hier. Kan zo mijn winterslaap in.
[..]
Stigs!
Al klagers gehad over je huis?quote:
12 bezichtigingen geplandquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Al klagers gehad over je huis?
Ohhh... daar zitten geheid een stel zeikerds tussen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
12 bezichtigingen gepland
Dan zoeken ze maar wat andersquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ohhh... daar zitten geheid een stel zeikerds tussen.
Nah.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zoeken ze maar wat anders
Jah.quote:
Daar gaan de centjes...quote:
Zal wel meevallenquote:
Hoop het voor je.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Precies. Ieder zijn of haar (lekker) ding. Ik ... ben ... voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
En knagers!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:09 schreef Groepfunder het volgende:
Liever klagers dan krakers in je huis.
Groeps!quote:
Lord!quote:
Ja, nu komt dat weer.quote:
Kan ook weer leuk zijn. Kerst babes!quote:
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:Op maandag 9 december 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs!![]()
Hallo iedereen!
De enige echte!quote:
Nee, ik ben de hulp LoL.quote:
Lol.quote:
Ik lach niet.quote:
Ja, de echte heeft een vrije dag vandaag.quote:
Oh lekker voor die eckte eckte...quote:Op maandag 9 december 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, de echte heeft een vrije dag vandaag.
Mogguh Stigs en iedereen hier!quote:
Lord!quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs en iedereen hier!![]()
Dat was leuk eh?quote:
Altijdquote:
quote:
Wat zit jij nou weer te lachen dan?quote:
Zal ik alvast gaan huilon?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachen dan?
Ja, huilen is nooit leuk.quote:
In een seks sc?quote:
Blijf toch, malle.quote:
Valt reuze mee hoor.quote:
En waar baseer je dat op?quote:
Lord!quote:
Stigs!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
20 bezichtigingen deze week
Ja echt, had het niet verwacht.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Twintig alweer? Gaat lekker zo!
Al een serieus bod gehad?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt, had het niet verwacht.
Nog niet, maar deadline is maandag.quote:
Oehhh... spannund!quote:Op woensdag 11 december 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, maar deadline is maandag.
Zeker welquote:
Er zal vast wel iets gebeuren.quote:
Dat zekerquote:Op woensdag 11 december 2024 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets gebeuren.
Lord!quote:
Je keet al verkocht, Stigs?quote:
Hoor je maandagquote:Op donderdag 12 december 2024 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je keet al verkocht, Stigs?
Je bent hier nu toch?!quote:
Het is nog niet verkocht, slimmerdquote:
Man man man. Schiet toch eens op!quote:Op donderdag 12 december 2024 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nog niet verkocht, slimmerd
Daarom, wachten tot maandagquote:Op donderdag 12 december 2024 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Man man man. Schiet toch eens op!
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom, wachten tot maandag
Ja, dan is de deadlinequote:
Tsss.....quote:Op donderdag 12 december 2024 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dan is de deadline
Je doet het er maar meequote:
NEE!quote:Op donderdag 12 december 2024 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je doet het er maar mee
JA!quote:
Soms moet ik streng zijnquote:
Nou zeg.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms moet ik streng zijn
quote:
Lord!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
Gefeliciteerd. Is het een goed bod?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
Redelijk, maar er is nog meer uit te halenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Is het een goed bod?
Het is dan ook nog geen maandag.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Redelijk, maar er is nog meer uit te halen
Dan komen ook de meeste biedingen binnen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:44 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen maandag.
Zoals altijd eigenlijkquote:
Oh ja, je had niks met kerst eh?quote:Op zondag 15 december 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals altijd eigenlijk![]()
Ben blij als het januari is![]()
Met jou?
Ik ga met Kerst naar mijn moeder, die is afgelopen week aan haar ook geholpen en moet in januari voor het andere oog,quote:Op zondag 15 december 2024 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja, je had niks met kerst eh?![]()
Hier is alles wel goed heur.
Oogoperaties zijn nooit leuk. Krijgt ze haar goede zicht wel weer terug?quote:Op zondag 15 december 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga met Kerst naar mijn moeder, die is afgelopen week aan haar ook geholpen en moet in januari voor het andere oog,
en ze is alleen . Dus we gaan wandelen ,kletsen en borrelen denk ik![]()
Als het goed is wel (staar)quote:Op zondag 15 december 2024 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oogoperaties zijn nooit leuk. Krijgt ze haar goede zicht wel weer terug?
Oh, dan kan ze je weer zitten aanstaren! Hihaho!quote:
Yep dan kan ze weer een open blik de wereld aanschouwenquote:Op zondag 15 december 2024 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dan kan ze je weer zitten aanstaren! Hihaho!
quote:Op zondag 15 december 2024 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep dan kan ze weer een open blik de wereld aanschouwen
Gelukkig maar.quote:
Maarreeehh ga je zelf ook nog wat leuks met je vriendin doen?quote:
Wij doen elke dag al iets leuks.quote:Op zondag 15 december 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maarreeehh ga je zelf ook nog wat leuks met je vriendin doen?
Samen?quote:Op zondag 15 december 2024 15:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij doen elke dag al iets leuks.
Ah jullie zien elkaar dagelijks, dat wist ik niet.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op zondag 15 december 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah jullie zien elkaar dagelijks, dat wist ik niet.
Nee precies want volgens mij is dat ook niet zo , maar wel wat onduidelijk dan. Het gaat mij ook niet aan.quote:
Je mag het best vragen hoor.quote:Op zondag 15 december 2024 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies want volgens mij is dat ook niet zo , maar wel wat onduidelijk dan. Het gaat mij ook niet aan.
Snap ikquote:Op zondag 15 december 2024 15:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je mag het best vragen hoor.Alleen wil ik er hier in de sc niet al te veel over zeggen. Vind dat toch een privé kwestie.
Is niet persoonlijk heur.quote:
I know en ik weet wel wat dingen maar die bespreek ik ook nooit hier .. respect ende zulks jeweetogquote:
Heel verstandig.quote:Op zondag 15 december 2024 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
I know en ik weet wel wat dingen maar die bespreek ik ook nooit hier .. respect ende zulks jeweetog
Je vriendin is een schatje! Ik hoop dat jullie iig even lekker wat tijd met elkaar hebbenquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je vriendin is een schatje! Ik hoop dat jullie iig even lekker wat tijd met elkaar hebben
Oh jee dit klinkt heel erg engquote:Op zondag 15 december 2024 16:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien geschied er nog wel een kerstwonder.
Och, misschien kopen we er wel één.quote:
Nicequote:Op zondag 15 december 2024 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, misschien kopen we er wel één.
Dikke kersttetten!quote:Op zondag 15 december 2024 16:12 schreef Puzzie het volgende:
Bedenk eens even een mooien TT alvast LoL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |