Groeps!quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:43 schreef Groepfunder het volgende:
Ja, hoi. Ik hoor niet in een dierentuin.
En de laatste keer seks ... ? Te lang geleden.
Hier nietquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:52 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stig! Vandaag opnieuw geen tetten gezien?
Wacht even. Dit antwoord impliceert dat je ze nog wel ergens anders gezien kunt hebben. En van @Puzzie moeten we positief zijn. Dus misschien ...quote:
Klopt als een busquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wacht even. Dit antwoord impliceert dat je ze nog wel ergens anders gezien kunt hebben. En van @:Puzzie moeten we positief zijn. Dus misschien ...
quote:Op dinsdag 3 december 2024 20:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, he?!
* Groepfunder kijkt weg van de spiegel.
Je moet niets van mijquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, he?!
* Groepfunder kijkt weg van de spiegel.
Lord!quote:
Alles flex?quote:
Niet meer sinds mijn kindertij... Oh, je bedoelde wat anders?quote:
Viesterd!quote:Op woensdag 4 december 2024 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet meer sinds mijn kindertij... Oh, je bedoelde wat anders?
Nou, nee. Toen was ik veel flexibeler dan nu.quote:
Dat waren we allemaalquote:Op woensdag 4 december 2024 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, nee. Toen was ik veel flexibeler dan nu.
Ja, komt door klimaatverandering.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat waren we allemaal
Kli, maat, je verandert.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, komt door klimaatverandering.
Klit maat.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kli, maat, je verandert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |