Mogguh Groeps! Hoe staat het leven?quote:
Het zijn nog een paar drukke weken zo aan het eind van het jaar. Kerstborrel hier, kerstborrel daar. En er ligt natuurlijk ook nog wat werk dat ik voor 2025 wil afronden. En bij jou?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Groeps! Hoe staat het leven?
Altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen, Stig! Ook weer van de partij?
Dat is onnodige informatie in een topic dat over seks gaat. Of zijn we allemaal linksdragend?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Gezellig. Ongeacht van welke partij jij bent.
Het was een taalgrapje.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is onnodige informatie in een topic dat over seks gaat. Of zijn we allemaal linksdragend?
lolquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het was een taalgrapje.![]()
SC-Partij, Vrijpartij ... ik reken het allemaal goed.
Schijt toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vond ik ook. Maar mijn humor wordt gewoon niet altijd begrepen.
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Al heb ik persoonlijk niets met poep- en plasseks. Van die partij ben ik niet.
Precies. Ieder zijn of haar (lekker) ding. Ik ... ben ... voor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks geen drukte hier. Kan zo mijn winterslaap in.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het zijn nog een paar drukke weken zo aan het eind van het jaar. Kerstborrel hier, kerstborrel daar. En er ligt natuurlijk ook nog wat werk dat ik voor 2025 wil afronden. En bij jou?
Stigs!quote:
Lord!quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks geen drukte hier. Kan zo mijn winterslaap in.
[..]
Stigs!
Al klagers gehad over je huis?quote:
12 bezichtigingen geplandquote:Op zaterdag 7 december 2024 14:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Al klagers gehad over je huis?
Ohhh... daar zitten geheid een stel zeikerds tussen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
12 bezichtigingen gepland
Dan zoeken ze maar wat andersquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ohhh... daar zitten geheid een stel zeikerds tussen.
Nah.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zoeken ze maar wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |