Ik prefereer de term bammetjes.quote:
Moet jij weten (maar zo zou ik het nooit noemen).quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik prefereer de term bammetjes.
Daarom heb je ook al twintig jaar niet meer geneukt makkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik prefereer de term bammetjes.
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:03 schreef vrijgevochten het volgende:
Rare tt overigens
Zeker voor een mod
Ik speel deze even door naar @Kukelecucktsju10 makkerquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?
Laat je eigen hoofd eens draaien.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik speel deze even door naar @:Kukelecucktsju10 makker
Dat kon beter, maar vooruit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat je eigen hoofd eens draaien.
Wat ben je ook een spierbundel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boterhammen met kipfilet en gekookte eieren
postnr 301 wordt de TTquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Je hebt helemaal gelijk. Heb je een suggestie voor een uitmuntende TT?
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.quote:
Kapsalonquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.
Direct naar de Griekquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als je net uit de gevangenis komt, zou mijn voorkeur ook niet naar een boterham uitgaan.
Boterhammen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |