SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas checkt het topic.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hey Jussiequote:Dacht doe ff mee een smiley posten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee toch?quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey JussieDacht doe ff mee een smiley posten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus jullie al iets productiefs gedaan vandaag?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus jullie al iets productiefs gedaan vandaag?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beetje opruimen, beetje photoshoppen, meer ff niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus jullie al iets productiefs gedaan vandaag?![]()
Net gefietstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanmiddag dagbestedingquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus jullie al iets productiefs gedaan vandaag?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Lief van jequote:Op dinsdag 3 december 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey JussieDacht doe ff mee een smiley posten
![]()
![]()
Justin hoor je niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou zegI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Geen bier. koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben een boel aan het fixen, dus het voelt niet als productief zijn. Terwijl het wel zo isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goed plan wel.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
RedBullquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Geeft je vleugelsAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Flinke hoop geproduceerdquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus jullie al iets productiefs gedaan vandaag?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hee, je ouwe UI is terug.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Old and wiseAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Jazeker, icm enkele uurtjes slaapquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Koste het hopen zo veel energie dan?!?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Energy59Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Oef, komtda?quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jazeker, icm enkele uurtjes slaap![]()
It gietAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: