SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2024 18:17:52 ]![]()
Top TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ik had een andere TT. Maar iemand was me voor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Deze tt had ik niet dus keur ik niet goed![]()
![]()
Maak er een snoei en viesharde TR van, dan zal SWJ er wel iets van gaan vinden zonder actie op uit te voeren!quote:Op maandag 2 december 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had een andere TT. Maar iemand was me voor.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kijk je daar graag naarquote:Op maandag 2 december 2024 18:12 schreef mario390 het volgende:
tieteen zijn in elke dts topic in ondere reihe
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
A.menAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Kutverdoriequote:Op maandag 2 december 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Deze tt had ik niet dus keur ik niet goed![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
BolkBolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
LikeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Etenstijd
Weet je wat pas lang isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet je wat pas lang isNee die heet hoe langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
PietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Likje gegevenquote:Op maandag 2 december 2024 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook gepost![]()
FEE / Show hier je kerst / midwinter versiering 2024
Avond allenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie zoet is krijgt lekkersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook gepost![]()
FEE / Show hier je kerst / midwinter versiering 2024
Avond allenKlodder!
![]()
Thnx MKquote:Op maandag 2 december 2024 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
![]()
Had gister ookal gepost, geen idee of je t gezien hebt maar wat sneu van je hond, sterkte
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mini-ToT begon iets te zingen over of-ie geld moest betalen, en toen ging ik "Schipper, mag ik over varen?" zingen.
HIj meteen helemaal blij dat ik begreep wat hij bedoelde!![]()
![]()
Ik volg een elite sportquote:Op maandag 2 december 2024 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
Voor de 'Tokkie sport volgers'
Bekijk deze YouTube-video
Jij volgt Krijsende Kut Koters ipv Superieure Super Atleten in uber mega ultra snelle waggies?quote:![]()
![]()
Ik volg F1quote:Op maandag 2 december 2024 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij volgt Krijsende Kut Koters ipv Superieure Super Atleten in uber mega ultra snelle waggies?![]()
![]()
En wat van oneens zijn met het eens zijn over het oneens zijn over het feit dat je het eens bent met ergens oneens over zijnquote:Op maandag 2 december 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eens dat ik er oneens mee ben?![]()
![]()
![]()
#durfttevragen
Nou sommigen zuipen zoveel dat ze moeten kotsen... en dan ook nog een katerquote:Op maandag 2 december 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eens dat ik er oneens mee ben?![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Neequote:Op maandag 2 december 2024 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat van oneens zijn met het eens zijn over het oneens zijn over het feit dat je het eens bent met ergens oneens over zijn![]()
#durfttevragenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze vrouw kent haar atleten die echt zweten kikikiki, oe oe oe, sweat babyquote:![]()
![]()
![]()
Danielquote:Op maandag 2 december 2024 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze vrouw kent haar atleten die echt zweten kikikiki, oe oe oe, sweat baby![]()
![]()
![]()
![]()
BwoahhhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voetballers spelen, racers racenquote:![]()
![]()
Wie gaat er in stoeltje Perez?quote:Op maandag 2 december 2024 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetballers spelen, racers racen![]()
Ik wil zeggen Lawson, maar wellicht beetje vroeg om hem naast Max te zetten en niet helemaal naar de tering gereden te worden. Tsunoda voor een jaartje en Perez ervoor ruilen als zijn contract verhaal waar blijkt te zijn.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als je Helmut over Yuki hoorde, dan gaat ie het niet wordenquote:Op maandag 2 december 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil zeggen Lawson, maar wellicht beetje vroeg om hem naast Max te zetten en niet helemaal naar de tering gereden te worden. Tsunoda voor een jaartje en Perez ervoor ruilen als zijn contract verhaal waar blijkt te zijn.![]()
![]()
Ze zouden een passende functie voor hem aan het zoeken zijn?quote:Op maandag 2 december 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil zeggen Lawson, maar wellicht beetje vroeg om hem naast Max te zetten en niet helemaal naar de tering gereden te worden. Tsunoda voor een jaartje en Perez ervoor ruilen als zijn contract verhaal waar blijkt te zijn.
Ik weet ook niet wat beter/slechter is
Tsunoda of Lawson
Lawson heeft meer de instelling maar nog niet de rijpheid
Tsunoda wel de rijpheid maar niet de instelling![]()
Dat iddquote:Op maandag 2 december 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zouden een passende functie voor hem aan het zoeken zijn?
Tsunoda of Lawson
Tsunoda wel de rijpheid maar niet de instelling![]()
![]()
Dan lijkt mij Yuki een half jaar in die wagen gooien en dan halverwege omruilen plausibeler dan meteen Lawson erin te gooien.quote:Op maandag 2 december 2024 18:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je Helmut over Yuki hoorde, dan gaat ie het niet wordenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja lijkt me ook een beter planquote:Op maandag 2 december 2024 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan lijkt mij Yuki een half jaar in die wagen gooien en dan halverwege omruilen plausibeler dan meteen Lawson erin te gooien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach alles is beter dan Perezquote:Op maandag 2 december 2024 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan lijkt mij Yuki een half jaar in die wagen gooien en dan halverwege omruilen plausibeler dan meteen Lawson erin te gooien.![]()
Perez eruit en Hadjar in de STR en Perez als Sim coureur zou ik ook verstandiger vinden ja.quote:Op maandag 2 december 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zouden een passende functie voor hem aan het zoeken zijn?
Tsunoda of Lawson
Tsunoda wel de rijpheid maar niet de instelling
Die heeft volgens mij 1 a2 races geleden al gehoord dit wordt hem niet meerquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ruim een jaar te laatquote:Op maandag 2 december 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij 1 a2 races geleden al gehoord dit wordt hem niet meer![]()
Absoluutquote:
Maar rbr zal blij zijn met de windtunnel tijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tunnel tijd, plus Perez zijn geld om hem nog een jaar aan te houden als reserve/sim coureur kan ook een optie zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar rbr zal blij zijn met de windtunnel tijdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sja, alles meegewogen is het natuurlijk een dik verliesquote:Op maandag 2 december 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar rbr zal blij zijn met de windtunnel tijd![]()
Mexico ook een beetje blijquote:Op maandag 2 december 2024 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tunnel tijd, plus Perez zijn geld om hem nog een jaar aan te houden als reserve/sim coureur kan ook een optie zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De aandeelhouders zeggen neequote:Op maandag 2 december 2024 18:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sja, alles meegewogen is het natuurlijk een dik verlies
Met je focus op 2026 geen heel slecht idee om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 18:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sja, alles meegewogen is het natuurlijk een dik verliesOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waar rijdt Max dan ?quote:Op maandag 2 december 2024 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met je focus op 2026 geen heel slecht idee om eerlijk te zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Altijd voor sportief gewin gaanquote:Op maandag 2 december 2024 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met je focus op 2026 geen heel slecht idee om eerlijk te zijn.![]()
Soms moet je wat opofferen om dat een ander jaar te behalenquote:
Dat gaat het verschil niet makenquote:Op maandag 2 december 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms moet je wat opofferen om dat een ander jaar te behalen![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat van oneens zijn met het eens zijn over het oneens zijn over het feit dat je het eens bent met ergens oneens over zijn![]()
#durfttevragen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mwahhhquote:
Ik denk dat ze dit jaar best wat tekort zijn gekomen
Natuurlijk ook door de verouderde windtunnelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop voor La Scuderia om Sir Louise Jankerstront te vervangen, maar het WEC of IMSA is ook geen ongehoorde optiequote:
Vergeet niet dat Perez ook nog miljoenen schade heeft geredenquote:Op maandag 2 december 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Ik denk dat ze dit jaar best wat tekort zijn gekomen
Natuurlijk ook door de verouderde windtunnel![]()
Ik zou het ook een mooie afsluiting vindenquote:Op maandag 2 december 2024 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop voor La Scuderia om Sir Louise Jankerstront te vervangen, maar het WEC of IMSA is ook geen ongehoorde optieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kloptquote:Op maandag 2 december 2024 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Perez ook nog miljoenen schade heeft gereden
Dat helpt niet neeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie Max wel nog lange afstandsraces doen, maar ik vraag me af of hij echt klaar is met F1 op het moment.quote:Op maandag 2 december 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het ook een mooie afsluiting vindenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op het moment niet, maar over een aantal jaarquote:Op maandag 2 december 2024 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Max wel nog lange afstandsraces doen, maar ik vraag me af of hij echt klaar is met F1 op het moment.![]()
Neequote:Op maandag 2 december 2024 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Max wel nog lange afstandsraces doen, maar ik vraag me af of hij echt klaar is met F1 op het moment.
Tenzij volgend jaar weer gaat zoals dit jaar
( met FIA en rbr )
Erg mooi zoals hij zich gisteren uitsprak over Russell
Dat is wat ik zei. Gezeik binnen RBR denk ik dat hij wel klaar mee is, maar dan is het de vraag of hij goede deals van andere teams krijgt die het de komende 3 tot 5 jaar kunnen doen om mee te strijden voor WK titels.quote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op het moment niet, maar over een aantal jaarOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Schitterendquote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
( met FIA en rbr )
Erg mooi zoals hij zich gisteren uitsprak over Russell![]()
![]()
Ken jij de nieuwe race director een beetje?quote:Op maandag 2 december 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wat ik zei. Gezeik binnen RBR denk ik dat hij wel klaar mee is, maar dan is het de vraag of hij goede deals van andere teams krijgt die het de komende 3 tot 5 jaar kunnen doen om mee te strijden voor WK titels.
Vanuit de F2?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk idd dat hij nog op 7 titels wil komen in F1, maar dan hangt het van andere factoren af dan hemzelf als persoon/coureur zijnde.quote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
( met FIA en rbr )
Erg mooi zoals hij zich gisteren uitsprak over RussellOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
( met FIA en rbr )
Erg mooi zoals hij zich gisteren uitsprak over Russell![]()
![]()
Ik denk dat hij stiekem best over die 7 heen wilquote:Op maandag 2 december 2024 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk idd dat hij nog op 7 titels wil komen in F1, maar dan hangt het van andere factoren af dan hemzelf als persoon/coureur zijnde.
Al is het alleen om mondjes te snoeren
Maar als het hem teveel gaat kosten ( qua gezeik) houdt hij het voor gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik klaag nietquote:Op maandag 2 december 2024 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag hier over van alles gaan
Dus ook F1![]()
![]()
Ja, maar ik kan er niet teveel over uitweiden om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 2 december 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken jij de nieuwe race director een beetje?
Vanuit de F2?
Ik verbaasde me niet over de beslissingen van de F1 race, zolang mogelijk laten racen, maar in het geval van gister vond ik (en andere) het een beslissing die in perspectief niet correct was gezien de veiligheid van de coureurs/marshals en het verloop van de race.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En Rabbit komt niet vaak in F1quote:
En jij ook nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En als ik iemands kijk op F1 waardeer is het die van @DerRabbit
Klopt, laatst wel evenquote:Op maandag 2 december 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Rabbit komt niet vaak in F1
En jij ook niet![]()
![]()
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
GezelAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
AwwAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
LiefAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
OleAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik heb nog 1,5 kg choco kruidnoten, een zakje echte pepernoten, chocoladeletter.
En nu ook gevulde chocolade kerstkransjes en kerstkoekjes.
Ik was overduidelijk bang om zonder snacks te zittenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nasi was lekkerAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
echt zooi waar ik geen behoefte aan hebquote:Op maandag 2 december 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 1,5 kg choco kruidnoten, een zakje echte pepernoten, chocoladeletter.
Ik was overduidelijk bang om zonder snacks te zittenUw ADH vitamine Worst
Wel genoeg toch tot 20:00?quote:Op maandag 2 december 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was overduidelijk bang om zonder snacks te zitten![]()
AhumAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Overduidelijk dat je morgen om 08:00 stipt bij de supermarkt nog voor 500 euro extra moet gaan kopen!quote:Op maandag 2 december 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was overduidelijk bang om zonder snacks te zitten
Duidelijk overmacht deze situatie!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kopen kopen kopen..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ScherpAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En niet te vergeten om alvast het personeel te verwittigen dat je nog minimaal 800kg pepernoten en 1.200kg chocolade letteren nodig hebt voor het weekend!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lolquote:
ik heb vandaag ook witte kool, broccoli, wortel, ui en knoflook op
Uw ADH vitamine Worst
Een hele witte kool ?quote:Op maandag 2 december 2024 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb vandaag ook witte kool, broccoli, wortel, ui en knoflook opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat snelAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
TuinhuisbolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zo.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
RitmeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
hier hadden/hebben we er ook 1quote:Op maandag 2 december 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Een gemiddelde Aziatische live-streamer.Uw ADH vitamine Worst
Zullen we deze dan ook maar even vol knallen voor de goede orde
V d regenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: