Ehm.....laten we nu voorál de roze kamerolifant niet benoemen neequote:Op maandag 2 december 2024 14:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoezo moeten "wij" ons gediscrimineerd voelen? Als je met name extra grote parkeerplekken bedoeld voor vrouwen gaat aanleggen wek je de suggestie dat je vindt dat het slecht parkerende angsthaasjes zijn. Dat lijkt me vooral beledigend voor vrouwen, eigenlijk.
Je kunt dit soort beelden vast van zowel mannen als vrouwen vinden. Sommige mensen kunnen gewoon echt niet rijdenquote:Op maandag 2 december 2024 15:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
NB: mannen doen weer andere debiele dingen met een auto.
Dat is absoluut waar. Ik ben zelf een vrouw, maar dat geldt natuurlijk niet voor mij. Denk trouwens dat het tegenwoordig ook steeds meer geldt voor mannen. Mensen kunnen alleen nog parkeren met piepjes en camera's en dan gaat het nog moeilijk.quote:Op maandag 2 december 2024 15:34 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ehm.....laten we nu voorál de roze kamerolifant niet benoemen nee.
De gemiddelde vrouw heeft de parkeerskills en voertuigbeheersing van een dronken zeearend!
En discriminerend.quote:
Ze staat wel op een mannenparkeerplaats.quote:Op maandag 2 december 2024 17:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is een BMW, daar kan die vrouw niets aan doen.
De sloeriequote:Op maandag 2 december 2024 18:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze staat wel op een mannenparkeerplaats.
Dit soort plekken heb je al veel voor autos met kinderwagens en kinderzitjes. Kan best handig zijn. Alleen zetten al die mensen met een dikke asobak ze daar ook vaak neerquote:
Moeten die kinderen er ook bij zijn dan om daar te mogen parkeren?quote:Op maandag 2 december 2024 19:26 schreef 111210 het volgende:
Dit soort plekken heb je al veel voor autos met kinderwagens en kinderzitjes. Kan best handig zijn. Alleen zetten al die mensen met een dikke asobak ze daar ook vaak neer
Wel zo netjes om die plekken vrij te houden voor mensen met kinderen, die hebben wat meer ruimte nodig om in en uit te stappen.quote:Op maandag 2 december 2024 19:32 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Moeten die kinderen er ook bij zijn dan om daar te mogen parkeren?
Dat laatste ja, het is vooral tokkie gedrag, maar aan de andere kant wel goed dat het roze vakken zijn, dat schrikt een hoop tokkies ook weer af natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2024 19:40 schreef TigerXtrm het volgende:
In hoeverre is dat legaal? Als ik daar als man uit m'n auto stap krijg ik dan een boete, of kan ik iedereen lekker de tering laten genieten?
Ligt er aan hoe jij jezelf identificeert op dat moment.quote:Op maandag 2 december 2024 19:40 schreef TigerXtrm het volgende:
In hoeverre is dat legaal? Als ik daar als man uit m'n auto stap krijg ik dan een boete, of kan ik iedereen lekker de tering laten genieten?
In Duitsland kunnen ze je niks maken als je jezelf identificeert als vrouw. Het maakt ook niks uit hoe je eruit ziet, deze parkeerplaatsen zijn eigenlijk achterhaald.quote:Op maandag 2 december 2024 20:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik parkeer meestal op een vrouwenparkeerplaats in Duitsland als die er is
Wel zo makkelijk - zeker als de kleine mee is - en vaak een betere plek
Want winnen is belangrijker dan meedoen.quote:Op maandag 2 december 2024 21:33 schreef KingRadler het volgende:
In Harderwijk zijn de oorspronkelijke vrouwenparkeerplaatsen, ook wel bekend als 'roze parkeerplaatsen', aangepast zodat ze nu voor iedereen toegankelijk zijn:
Mannen mogen nu ook op deze speciale parkeerplaatsen parkeren.
Je kan als man gewoon parkeren in Rotterdam, als je er een zaak van maakt zal je altijd winnen.
Klopt iedereen is gelijk, altijd weer iemand in hokjes stoppen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Overheid mag niet discrimineren, dus ook niet met publieke voorzieningen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |