Die klopt inderdaad niet. He wat vervelend, want dat verandert...ehhh, nou...he-le-maal niks. Het is niet zo dat zo'n foutje meer dan 3000 euro kost natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 10:43 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je zin klopt niet.
En nogmaals :
Als ik weer een keuring moet doen geef ik het misschien wel op, maar inmiddels zit er meer dan 3 duizend euro in. Die geef je niet zomaar op.
Als ik weer een keuring moet doen geef ik het misschien wel op, maar inmiddels zit er meer dan 3 duizend euro in. Die geef je niet zomaar op.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die klopt inderdaad niet. He wat vervelend, want dat verandert...ehhh, nou...he-le-maal niks. Het is niet zo dat zo'n foutje meer dan 3000 euro kost natuurlijk
Als ik weer een keuring moet doen geef ik het misschien wel op, maar inmiddels zit er meer dan 3 duizend euro in. Die geef je niet zomaar op.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:14 schreef rival het volgende:
Ik denk dat je beter kan stoppen.
Moet je je voorstellen dat dit straks gebeurd wanneer je ergens voor het eerst rijdt. Dat je ergens midden op de weg een paniekaanval krijgt. Of dat ik een half uur moet wachten omdat je niet durft te gaan.
PAK DE BUS.
Maar straks zit je op het dubbele en kan je nog steeds niet normaal deelnemen aan het verkeer. Zelfs al leer je autorijden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als ik weer een keuring moet doen geef ik het misschien wel op, maar inmiddels zit er meer dan 3 duizend euro in. Die geef je niet zomaar op.
Op de goede hoop dat je het niet haalt dan maarquote:Op maandag 2 december 2024 19:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Begin januari mag ik inderdaad afrijden wil je komen kijken? Het is bij CBR leiden.
ik gok dat met een miljoen het nog niet luktquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Maar straks zit je op het dubbele en kan je nog steeds niet normaal deelnemen aan het verkeer. Zelfs al leer je autorijden.
6000 euro geef je nog minder snel op.
Trololoquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:35 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik hoop dat het puur en alleen een trol is eigenlijk. Maarja ervaringen met rijden zegt me dat het niet zo isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |