SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
วันศุกร์quote:Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
ik kan alleen nog maar de gai schrijven
The Thai people enjoy playing with words, and here we proudly present a sample of hilarious classical Thai joke.quote:
nee maar als je het door google translate haalt krijg je ook de uitspraak fonetisch geschreven zeg maarquote:
ik snap hem nietquote:Op maandag 2 december 2024 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Thai people enjoy playing with words, and here we proudly present a sample of hilarious classical Thai joke.
ประเทศอะไร ไม่สามารถดูทีวีได้ (Bprà Têet À Rai Mâi Sǎa Mâat Duu Tii Wii Dâi)
English translation: Which nation doesn’t have access to television?
The answer is “จอดำ (jɔɔ dam),” which means screen off. Your listeners will quickly catch on to the humor and figure out that you meant “Jordan” but intentionally mispronounced the name, they will start laughing for hours.
Fun fact: when a TV in Thailand loses its signal, and the screen goes black, the term “จอดำ (jɔɔ dam)” is used to describe the problem.
Ik ook niet, heb je wel eens een westerse film gekeken met een stel Thai?quote:
nee , vinden ze dat niet leuk?quote:Op maandag 2 december 2024 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb je wel eens een westerse film gekeken met een stel Thai?
Dat is ook wel een bijzondere ervaring.
Onafgestemd, ze lachen en giechelen als er iemand dood gaat en als ze mogen lachen gaan ze gapen.quote:
Erwtensoep met rookworst. Hebben ze daar vast wel.quote:Op maandag 2 december 2024 11:03 schreef bitterbal het volgende:
moet weer na gaan denken wat vanaaf te eten
Nee maar heb ik nu wel trek inquote:Op maandag 2 december 2024 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erwtensoep met rookworst. Hebben ze daar vast wel.
Heb ik nog in de vriesdiep...quote:Op maandag 2 december 2024 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erwtensoep met rookworst. Hebben ze daar vast wel.
is dat de grap?quote:Op maandag 2 december 2024 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jcc dam, klinkt (bijna) als Jordan.
Ik ben nu Planco aan het leren.quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Ze zegt dat als je kan schrijven en lezen je makkelijker thai kan leren
Ik denk dat alles wel makkelijker te leren is als je kan lezen en schrijven.quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Ze zegt dat als je kan schrijven en lezen je makkelijker thai kan leren
quote:Op maandag 2 december 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een youtube voor thai oefenen. En ze hebben geen verleden tijd in het thai dus de lerares heeft ons geleerd dat je dan met gisteren of zo begint en dan weet je dat het verleden tijd is. Maar nu begint de zin met vandaag heb ik nieuwe schoenen gekocht. Nu kan je dus in Thai het woord komen aan het eind van de zin zeggen en dan is het ook verleden tijd.
Wtf
wat is dat?quote:Op maandag 2 december 2024 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu Planco aan het leren.
hoe gaat het met je studie?quote:Op maandag 2 december 2024 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wel makkelijker te leren is als je kan lezen en schrijven.
hmm das wel vervelend. Maar tot nu toe haal je alles?quote:Op maandag 2 december 2024 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel oké. Vooral erg moe, want ik werk ook niet echt minder.
Dat Turkse vogeltaaltje is ook wel grappig,quote:Op maandag 2 december 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een youtube voor thai oefenen. En ze hebben geen verleden tijd in het thai dus de lerares heeft ons geleerd dat je dan met gisteren of zo begint en dan weet je dat het verleden tijd is. Maar nu begint de zin met vandaag heb ik nieuwe schoenen gekocht. Nu kan je dus in Thai het woord komen aan het eind van de zin zeggen en dan is het ook verleden tijd.
Wtf
quote:Op maandag 2 december 2024 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zeg "wel oké", maar heb stiekem nog maar één cijfer van onder de acht gehaald. Het gaat dikke prima eigenlijk.
Op GeForce Now? Ja. Ik was de wachtrij van 180 mensen beu, na slechts een uurtje spelen.quote:
denk dat dit makkelijker te leren isquote:Op maandag 2 december 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Turkse vogeltaaltje is ook wel grappig,
Bekijk deze YouTube-video
Ja lijkt mij ook echt schijt irritant. Maar wel. mooie oplossing zo. Kan je het spel ook opslaan? En workshop werkt ook?quote:Op maandag 2 december 2024 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op GeForce Now? Ja. Ik was de wachtrij van 180 mensen beu, na slechts een uurtje spelen.
Bijkomend voordeel is dat je een vogelpak aan kunt trekken zonder dat het opvalt.quote:Op maandag 2 december 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dit makkelijker te leren is
Workshop werkt gewoon en opslaan ook. Dat wordt volgens mij allemaal op de servers van GeForce gedaan. Enige jammeren vind ik dat ik Planet Coaster 2 in het Nederlands moet spelen, omdat dat de taal is van mijn Windows.quote:Op maandag 2 december 2024 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook echt schijt irritant. Maar wel. mooie oplossing zo. Kan je het spel ook opslaan? En workshop werkt ook?
quote:Op maandag 2 december 2024 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je een vogelpak aan kunt trekken zonder dat het opvalt.
De tijd heeft hier stilgestaan, is denk ik niks veranderd tov toen je even weggingquote:
quote:Op maandag 2 december 2024 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zeg "wel oké", maar heb stiekem nog maar één cijfer van onder de acht gehaald. Het gaat dikke prima eigenlijk.
Nee. Wel hard afgekoeld vannacht, maar ik ben nu op werk.quote:Op maandag 2 december 2024 11:27 schreef Crack_ het volgende:
@:nattekat staat jouw verwarming al aan of niet
quote:Op maandag 2 december 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 12 uur het NL Alert.
Toegelaten en begonnen aan school. Iets beter in m'n vel. Druk druk druk. Verder geen hele grote onthullingen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De tijd heeft hier stilgestaan, is denk ik niks veranderd tov toen je even wegging. Bij jou wel?
quote:[..]
Je kunt toch altijd in therapie als je wil?quote:Op maandag 2 december 2024 11:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook echt moe. Weet niet of het de kou is.
En de uitslagen van vorige week vallen me niet lekker omdat ik nu denk 'straks is er geen therapie en is dit het'![]()
.
altijd een goeie reminderquote:Op maandag 2 december 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan alle telefoons weer tegelijk af op kantoor.quote:Op maandag 2 december 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh lucky you, tijd begint te komenquote:Op maandag 2 december 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Wel hard afgekoeld vannacht, maar ik ben nu op werk.
Klinkt wel lekker zn gangetjequote:Op maandag 2 december 2024 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toegelaten en begonnen aan school. Iets beter in m'n vel. Druk druk druk. Verder geen hele grote onthullingen.
[..]
Heb je geen labels gekregen?quote:Op maandag 2 december 2024 11:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook echt moe. Weet niet of het de kou is.
En de uitslagen van vorige week vallen me niet lekker omdat ik nu denk 'straks is er geen therapie en is dit het'![]()
.
Jaquote:Op maandag 2 december 2024 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd in therapie als je wil?
Of gewoon tevreden zijn met jezelf.quote:Op maandag 2 december 2024 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd in therapie als je wil?
Ik dacht eraan 15 minuten geleden, maar was het weer vergeten toen ik het hier lasquote:Op maandag 2 december 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was het alweer vergeten dat ie zou komen. Het was dat het bet weer werd gezegd op de radio.
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
want dat ben ik niet?quote:Op maandag 2 december 2024 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon tevreden zijn met jezelf.
vertel, waarom ben ik ontevreden over mezelf?quote:Op maandag 2 december 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo kom je totaal niet over in ieder geval.
Iedereen weer schrikken.quote:Op maandag 2 december 2024 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaan alle telefoons weer tegelijk af op kantoor.
quote:Op maandag 2 december 2024 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope![]()
ben super gemiddeld
Jeetje wat saai zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht eraan 15 minuten geleden, maar was het weer vergeten toen ik het hier las
[..]
Nope![]()
ben super gemiddeld
Maar als je geen autisme hebt, dan kun je toch alsnog naar een psycholoog en je problemen uitleggen/aanpakken? Begrijp niet helemaal hoe een label je probleem, dat met of zonder label blijft bestaan, oplost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
therapie heeft alleen zin als er iets is om te behandelenquote:Op maandag 2 december 2024 11:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als je geen autisme hebt, dan kun je toch alsnog naar een psycholoog en je problemen uitleggen/aanpakken? Begrijp niet helemaal hoe een label je probleem, dat met of zonder label blijft bestaan, oplost.
yeah... sowwyquote:
Heel goed van jou.quote:Op maandag 2 december 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo erg ben ik gefocust op mijn werk
Nou ja dan niet, beter van niet hoor maar waarom laat je dan therapie niet zitten? Niet op elke karaktertrek hoeft een geitenwollen stickertje.quote:Op maandag 2 december 2024 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vertel, waarom ben ik ontevreden over mezelf?
quote:Op maandag 2 december 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dan niet, beter van niet hoor maar waarom laat je dan therapie niet zitten? Niet op elke karaktertrek hoeft een geitenwollen stickertje.
Ik ging er vanuit dat er een probleem was (dat je behandeld wil hebben), omdat je niet weet hoe verder als er je geen autisme blijkt te hebben.quote:Op maandag 2 december 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
therapie heeft alleen zin als er iets is om te behandelen
quote:Op maandag 2 december 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij je niet lekker in je vel/hoofd voelt zitten, is er toch iets om te behandelen.quote:Op maandag 2 december 2024 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nope![]()
ben super gemiddeld
Als er niets uitkomt, zullen wij je dan gewoon een labeltje geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |