SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
วันศุกร์quote:Op maandag 2 december 2024 10:29 schreef bitterbal het volgende:
ik kan alleen nog maar de gai schrijven
The Thai people enjoy playing with words, and here we proudly present a sample of hilarious classical Thai joke.quote:
nee maar als je het door google translate haalt krijg je ook de uitspraak fonetisch geschreven zeg maarquote:
ik snap hem nietquote:Op maandag 2 december 2024 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Thai people enjoy playing with words, and here we proudly present a sample of hilarious classical Thai joke.
ประเทศอะไร ไม่สามารถดูทีวีได้ (Bprà Têet À Rai Mâi Sǎa Mâat Duu Tii Wii Dâi)
English translation: Which nation doesn’t have access to television?
The answer is “จอดำ (jɔɔ dam),” which means screen off. Your listeners will quickly catch on to the humor and figure out that you meant “Jordan” but intentionally mispronounced the name, they will start laughing for hours.
Fun fact: when a TV in Thailand loses its signal, and the screen goes black, the term “จอดำ (jɔɔ dam)” is used to describe the problem.
Ik ook niet, heb je wel eens een westerse film gekeken met een stel Thai?quote:
nee , vinden ze dat niet leuk?quote:Op maandag 2 december 2024 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb je wel eens een westerse film gekeken met een stel Thai?
Dat is ook wel een bijzondere ervaring.
Onafgestemd, ze lachen en giechelen als er iemand dood gaat en als ze mogen lachen gaan ze gapen.quote:
Erwtensoep met rookworst. Hebben ze daar vast wel.quote:Op maandag 2 december 2024 11:03 schreef bitterbal het volgende:
moet weer na gaan denken wat vanaaf te eten
Nee maar heb ik nu wel trek inquote:Op maandag 2 december 2024 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erwtensoep met rookworst. Hebben ze daar vast wel.
Heb ik nog in de vriesdiep...quote:Op maandag 2 december 2024 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erwtensoep met rookworst. Hebben ze daar vast wel.
is dat de grap?quote:Op maandag 2 december 2024 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jcc dam, klinkt (bijna) als Jordan.
Ik ben nu Planco aan het leren.quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Ze zegt dat als je kan schrijven en lezen je makkelijker thai kan leren
Ik denk dat alles wel makkelijker te leren is als je kan lezen en schrijven.quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Ze zegt dat als je kan schrijven en lezen je makkelijker thai kan leren
quote:Op maandag 2 december 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een youtube voor thai oefenen. En ze hebben geen verleden tijd in het thai dus de lerares heeft ons geleerd dat je dan met gisteren of zo begint en dan weet je dat het verleden tijd is. Maar nu begint de zin met vandaag heb ik nieuwe schoenen gekocht. Nu kan je dus in Thai het woord komen aan het eind van de zin zeggen en dan is het ook verleden tijd.
Wtf
wat is dat?quote:Op maandag 2 december 2024 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu Planco aan het leren.
hoe gaat het met je studie?quote:Op maandag 2 december 2024 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wel makkelijker te leren is als je kan lezen en schrijven.
hmm das wel vervelend. Maar tot nu toe haal je alles?quote:Op maandag 2 december 2024 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel oké. Vooral erg moe, want ik werk ook niet echt minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |