SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wilde woestboos worden op de TT, maar daar is niets mis mee
Ik wilde woestboos worden dat het ronde nummer nog niet aan was gepast, maar die is al een paar topics goed
Ik wilde woestboos worden omdat ik niet in de top 20 sta, maar kennelijk sta ik #20 met 1 punt
Ik word denk ik maar woestboos omdat ik nergens woestboos op kan worden![]()
![]()
Terechte klachtquote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
Ik wilde woestboos worden dat het ronde nummer nog niet aan was gepast, maar die is al een paar topics goed
Ik wilde woestboos worden omdat ik niet in de top 20 sta, maar kennelijk sta ik #20 met 1 punt
Snap ik welquote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
Op pestgedrag kun je nog woestboos wordenquote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
Ik word denk ik maar woestboos omdat ik nergens woestboos op kan worden
Op de ellende in de wereld ook
Zomaar wat suggesties♡♡♡♡![]()
Op Trump.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ho eens even, we zijn hier niet in klb he.quote:
Onzin!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik ook![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ben je gekquote:Op zondag 1 december 2024 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Why? Niks zo lekker om even 60meter naar beneden te springen aan een stiekie![]()
![]()
Zelfs als ik de hele dag achter de geraniums zou zitten, dan zou ik eerder klagen dat er teveel mensen op het voetpad lopen zodat ik niet lekker kan racen met mijn scootmobiel, maar niet lopen pesten op een internet forum. Maar that's mequote:Op zondag 1 december 2024 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op pestgedrag kun je nog woestboos worden
Op de ellende in de wereld ook
Zomaar wat suggesties![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik ook![]()
[ link | afbeelding ]Never nooit dat is dat zou doen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hoi HC.Dat zie je goed.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een nieuwe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welkomquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Bij de drie biggetjes..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dank jullie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Back to life...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Back to reality...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oké typisch jaquote:Op zondag 1 december 2024 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs als ik de hele dag achter de geraniums zou zitten, dan zou ik eerder klagen dat er teveel mensen op het voetpad lopen zodat ik niet lekker kan racen met mijn scootmobiel, maar niet lopen pesten op een internet forum. Maar that's me♡♡♡♡![]()
Ohhhh dat is ook vet stoer!quote:Op zondag 1 december 2024 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik viel te pletter met dit gedoe
[ link | afbeelding ]![]()
Nouja te pletter vallen natuurlijk niet![]()
![]()
216 meter van een brug?quote:Op zondag 1 december 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik ook![]()
[ link | afbeelding ]Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee een slootje ontwijken in een landing en dan is het een magneet. 3 maanden gips. Ik blijf op de grondquote:Op zondag 1 december 2024 23:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh dat is ook vet stoer!![]()
Nouja te pletter vallen natuurlijk nietIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Auuuuuuuuuuquote:Op zondag 1 december 2024 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een slootje ontwijken in een landing en dan is het een magneet. 6 maanden gips. Ik blijf op de grond![]()
![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja kut breukquote:Oh geen 6 maar 3
Werewolf
Good to have u back.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rob.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Mikey.quote:![]()
Wat een gedoe met Jan roos.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb jou wel gezien hoor.quote:
Die wilde ik ook maar vond het echt te veel geldquote:Op zondag 1 december 2024 23:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bloukransbridge in Zuid Afrika.
https://bloukransbungy.com/
En dan ook nog als vrouw alleen.
Terwijl ik wel in mijn uppie naar Zuid-Amerika ben geweest.![]()
Tot over 2 uurtjes.quote:
Kree zoekt een reispartnerquote:Op zondag 1 december 2024 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die wilde ik ook maar vond het echt te veel geld
Terwijl ik wel in mijn uppie naar Zuid-Amerika ben geweest.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maakt hij zoveel geluid bij het begluren?
tsja... wel als je een kettingzaag gebruikt om een kier te make nquote:Op zondag 1 december 2024 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maakt hij zoveel geluid bij het begluren?![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 23:58 schreef Rob het volgende:
[..]
tsja... wel als je een kettingzaag gebruikt om een kier te make n![]()
![]()
Alleen of niet ik zoek dat soort uitdagingen niet meer opquote:Op zondag 1 december 2024 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die wilde ik ook maar vond het echt te veel geld
Terwijl ik wel in mijn uppie naar Zuid-Amerika ben geweest.Iedereen is een kutlultrut
Beginnersfoutje.quote:Op zondag 1 december 2024 23:58 schreef Rob het volgende:
[..]
tsja... wel als je een kettingzaag gebruikt om een kier te make n
https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/bigswing.htmlquote:Op zondag 1 december 2024 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik spring nog liever 300 meter naar beneden aan een matig stiekjeWerewolf
Ola FF er was ooit een topic voor je. Maar dat heb je vast wel gezienquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ook niet meer hoor. Ik was uitgefeest en tig vakanties gedaan en daarna heb ik een Teckel genomen.quote:Op zondag 1 december 2024 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Alleen of niet ik zoek dat soort uitdagingen niet meer op
Ook een uitdaging![]()
![]()
Hey Soury,ja zag het in 40+quote:Op maandag 2 december 2024 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola FF er was ooit een topic voor je. Maar dat heb je vast wel gezien
Slotje opgelostquote:
Jeroen is anders een hele lieverd.....quote:Op maandag 2 december 2024 00:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet meer hoor. Ik was uitgefeest en tig vakanties gedaan en daarna heb ik een Teckel genomen.
Ook een uitdagingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja soms mis ik mijn bulletje en denk ik over een huisdier nemenquote:Op maandag 2 december 2024 00:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet meer hoor. Ik was uitgefeest en tig vakanties gedaan en daarna heb ik een Teckel genomen.
Ook een uitdagingIedereen is een kutlultrut
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is wel heel gezelligquote:Op maandag 2 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms mis ik mijn bulletje en denk ik over een huisdier nemen![]()
![]()
Zeker, maar er komt ook weer een boel verantwoording bij.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ja. En een dag weg wordt ook weer lastig.quote:Op maandag 2 december 2024 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker, maar er komt ook weer een boel verantwoording bij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon doen.quote:Op maandag 2 december 2024 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja soms mis ik mijn bulletje en denk ik over een huisdier nemen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis de warmte van Frasier de superpoes.
Slijt nog niet vrees ik.Werewolf
quote:Op maandag 2 december 2024 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker, maar er komt ook weer een boel verantwoording bij.heelveel. Was ook echt wel een beslissing die ik heb genomen waar ik echt heel goed en lang over heb nagedacht.
![]()
Wil je geen andere?quote:Op maandag 2 december 2024 00:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik mis de warmte van Frasier de superpoes.
Slijt nog niet vrees ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jeroen is anders een hele lieverd.....
![]()
![]()
Nee gewoon doen is het niet.quote:Iedereen is een kutlultrut
Moest even 2 keer kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onze kat vindt het behang niet mooi,ze heeft 2 banen verknald.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou best een huisdier willen (bv een hond), maar zo'n een hele dag alleen laten als ik bv naar kantoor ben vind ik sneu.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik woon alleen en dan ik de zorg voor een dier best belangrijk, zeker als je de zorg voor jezelf al wat lastig vindquote:Op maandag 2 december 2024 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onze kat vindt het behang niet mooi,ze heeft 2 banen verknald.
Doe ff normaalquote:Op maandag 2 december 2024 00:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij ga ik in de gordijnen hangen bij Volle Maan
Is het ook. Ik neem Jeroen ook wel gewoon mee naar mijn werk somsquote:Op maandag 2 december 2024 00:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zou best een huisdier willen (bv een hond), maar zo'n een hele dag alleen laten als ik bv naar kantoor ben vind ik sneu.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 00:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zou best een huisdier willen (bv een hond), maar zo'n een hele dag alleen laten als ik bv naar kantoor ben vind ik sneu.
@MizzezAmy Ik kwam er net achter dat ik een witte corsola heb gekregen van een eitje van jouWel spannend
![]()
dubbelIedereen is een kutlultrut
Ik ben wel blij dat de dierentuin hier flink is gekrompen.quote:Op maandag 2 december 2024 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woon alleen en dan ik de zorg voor een dier best belangrijk, zeker als je de zorg voor jezelf al wat lastig vind“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da's geweldig als je een baan hebt waar dat gewoon kan.quote:Op maandag 2 december 2024 00:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is het ook. Ik neem Jeroen ook wel gewoon mee naar mijn werk soms
Ik zie m hier al op kantoor rondrennen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tot over 2 uurtjes.quote:
Ja he? Ik begin als kree te typenquote:Iedereen is een kutlultrut
Oh Jeroen ligt gewoon in haar buggy onder een dekentje te pitten. Geen last van.quote:Op maandag 2 december 2024 00:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's geweldig als je een baan hebt waar dat gewoon kan.
Ik zie m hier al op kantoor rondrennen![]()
Dat klinkt niet best.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is er kut?quote:Op maandag 2 december 2024 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb het over mezelf, maar who cares, ik ga zo maar eens slapen.![]()
![]()
Knuffel.quote:Op maandag 2 december 2024 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb het over mezelf, maar who cares, ik ga zo maar eens slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja het is wel gesprekstof over het algemeenquote:Iedereen is een kutlultrut
Ohquote:Op maandag 2 december 2024 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb het over mezelf, maar who cares, ik ga zo maar eens slapen.Iedereen is een kutlultrut
Ik vermaak me er prima mee,het meelezen is al vermakelijk.quote:Op maandag 2 december 2024 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het is wel gesprekstof over het algemeen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu kun je meepraten...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja niks mis met die gozer, lekker onbehouwenquote:Op maandag 2 december 2024 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me er prima mee,het meelezen is al vermakelijk.
Knottiequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja,dat is nog leuker.Soms wil je reageren en dat het dan niet kan is wel klote.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is maakt de vaatwasser een enorm kabaal als het echt heel stil isUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 2 december 2024 00:15 schreef devzero het volgende:
@:mizzezamy Ik kwam er net achter dat ik een witte corsola heb gekregen van een eitje van jouWel spannend
die heb ik nog niet
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Goed dat je weer kan reageren.quote:Op maandag 2 december 2024 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat is nog leuker.Soms wil je reageren en dat het dan niet kan is wel klote.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zet je dat ding 's nachts aan?quote:Op maandag 2 december 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is maakt de vaatwasser een enorm kabaal als het echt heel stil is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vakantieganger!quote:Op maandag 2 december 2024 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat is nog leuker.Soms wil je reageren en dat het dan niet kan is wel klote.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is echt frustrerend he? Zeker als het over jou persoontje gaatquote:Op maandag 2 december 2024 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat is nog leuker.Soms wil je reageren en dat het dan niet kan is wel klote.Iedereen is een kutlultrut
Wou wat uurtjes eerder maar was het vergetenquote:Op maandag 2 december 2024 00:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet je dat ding 's nachts aan?
Dit is ook een goedkoop ding van Indeshit van vorige eigenaarUw ADH vitamine Worst
Heer Killem.quote:![]()
Ik ben er weer.
het wordt weer gezellig druk 's nachts
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mag ook wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want je ziet de mentions wel.quote:Op maandag 2 december 2024 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt frustrerend he? Zeker als het over jou persoontje gaat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan iemand kree even wakker bellenquote:Op maandag 2 december 2024 00:32 schreef gebrokenglas het volgende:
het wordt weer gezellig druk 's nachts
Weet je wel dat we je missen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dat weet ik niet meer, maar ik lag in de kelder dus perma banquote:Iedereen is een kutlultrut
Blij dat ik niet vergeten ben.Dat is zeker waar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je welquote:Op maandag 2 december 2024 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Bedtijd! Fijne nacht heren en Soury en AmyIedereen is een kutlultrut
Trusten MK.quote:Op maandag 2 december 2024 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Bedtijd! Fijne nacht heren en Soury en Amy“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En vertel hoe zie je jezelf over 5 jaar, wat ga je anders doenquote:
OMG,hoe kom je hier zo op? Ben je leefstijlcoach?quote:Op maandag 2 december 2024 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En vertel hoe zie je jezelf over 5 jaar, wat ga je anders doen
Oeh, dat zijn van die sollicitatievragen....quote:Op maandag 2 december 2024 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En vertel hoe zie je jezelf over 5 jaar, wat ga je anders doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja preciesquote:Op maandag 2 december 2024 00:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn van die sollicitatievragen....Iedereen is een kutlultrut
Ik haat het, ook moeten doen na 24 jaar.quote:Op maandag 2 december 2024 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Solliciteren heb ik trauma van gekregenIedereen is een kutlultrut
Geen idee wat ik moet antwoorden - het is maar net wat ze willen horen.quote:Op maandag 2 december 2024 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En vertel hoe zie je jezelf over 5 jaar, wat ga je anders doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Beetje inburgerenquote:Op maandag 2 december 2024 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,hoe kom je hier zo op? Ben je leefstijlcoach?Iedereen is een kutlultrut
Niemand weet dat, ik denk dat dat het antwoord is. Of je bent lollig en zegt "op jou stoel"quote:Op maandag 2 december 2024 00:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee wat ik moet antwoorden - het is maar net wat ze willen horen.Iedereen is een kutlultrut
Mooi antwoord: " Dan zit ik op jouw plek."quote:Op maandag 2 december 2024 00:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn van die sollicitatievragen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer,je bent me voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh we hebben de lolbroek te pakkenquote:Op maandag 2 december 2024 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi antwoord: " Dan zit ik op jouw plek."
Je bent afgewezenquote:
Story of my life.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan weet je zeker dat je de job niet krijgtquote:Op maandag 2 december 2024 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet dat, ik denk dat dat het antwoord is. Of je bent lollig en zegt "op jou stoel"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hahaha de motivatie om op fok te posten, ondanks vele afwijzingen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Solliciteren kan je leren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hardleers en koppig zijn wel mijn kwaliteiten.quote:Op maandag 2 december 2024 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha de motivatie om op fok te posten, ondanks vele afwijzingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan lig ik op je wijf.quote:Op maandag 2 december 2024 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi antwoord: " Dan zit ik op jouw plek."Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Aangenomen met een proefperiode van 3 uur.quote:Op maandag 2 december 2024 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hardleers en koppig zijn wel mijn kwaliteiten.Iedereen is een kutlultrut
En op je dochter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je flexibel en bereid om ook buiten kantoortijden te werken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazeker extra geld toch?quote:Op maandag 2 december 2024 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je flexibel en bereid om ook buiten kantoortijden te werken?Iedereen is een kutlultrut
Och daar hebben ze het dan nooit over, gek genoeg. Alleen of je flexibel bent, en geen 9 tot 5 mentaliteit.quote:
Salaris is altijd marktconform.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben zeker flexibel, maar wel buiten werktijdquote:Op maandag 2 december 2024 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och daar hebben ze het dan nooit over, gek genoeg. Alleen of je flexibel bent, en geen 9 tot 5 mentaliteit.
Salaris is altijd marktconform.
Alleen het landen ging minder flexibel.quote:Op maandag 2 december 2024 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zeker flexibel, maar wel buiten werktijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook een teamplayer?quote:Op maandag 2 december 2024 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zeker flexibel, maar wel buiten werktijdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Het was de schuld van die vliegerquote:Op maandag 2 december 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen het landen ging minder flexibel.
Met beide benen op de grond...quote:Op maandag 2 december 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen het landen ging minder flexibel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat toch wel, maar ik had toffe collega'squote:Iedereen is een kutlultrut
Da's superfijn. Zonder leuke collega's is werk al snel heel pittig.quote:Op maandag 2 december 2024 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat toch wel, maar ik had toffe collega'sAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ging fluitend naar mijn werk. Ook een boel stress, maar dat hoorde er nou eenmaal bij. Ik mis het welquote:Op maandag 2 december 2024 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's superfijn. Zonder leuke collega's is werk al snel heel pittig.Iedereen is een kutlultrut
Als ik dat gevoel had was ik ook heel snel weg.quote:Op maandag 2 december 2024 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's superfijn. Zonder leuke collega's is werk al snel heel pittig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groot gelijk.quote:Op maandag 2 december 2024 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik dat gevoel had was ik ook heel snel weg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik snap soms niet dat iemand echt op zit te hikken omdat het maandag is. Ik zie ook veel users posten tijdens werktijd en opscheppen hoe belangrijk en druk ze zijnquote:Op maandag 2 december 2024 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik dat gevoel had was ik ook heel snel weg.
quote:Op maandag 2 december 2024 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap soms niet dat iemand echt op zit te hikken omdat het maandag is. Ik zie ook veel users posten tijdens werktijd en opscheppen hoe belangrijk en druk ze zijn
Als je het serieus druk hebt, heb je zeker geen tijd om te posten. Pffff.
Oh ik kan hier boeken over schrijven...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wacht de musical wel even af dan.quote:Op maandag 2 december 2024 01:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het serieus druk hebt, heb je zeker geen tijd om te posten. Pffff.
Oh ik kan hier boeken over schrijven...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Betaald FOKken,het schijnt te kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I love the sound of breaking glassquote:Op maandag 2 december 2024 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht de musical wel even af dan.Iedereen is een kutlultrut
en de muziek ook?quote:Op maandag 2 december 2024 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht de musical wel even af dan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Soury heeft het eerste liedje al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In een restaurant - eerst de 'oeh' uitroep van achter in de keuken, de ene seconde stilte die daarop volgt, en vervolgens het gekledder van stukvallende glazen en borden....quote:
Heerlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Intro enquote:Op maandag 2 december 2024 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soury heeft het eerste liedje al.
Bekijk deze YouTube-videoIedereen is een kutlultrut
Ik ging dan applaudisseren.quote:Op maandag 2 december 2024 01:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In een restaurant - eerst de 'oeh' uitroep van achter in de keuken, de ene seconde stilte die daarop volgt, en vervolgens het gekledder van stukvallende glazen en borden....
Heerlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Behalve als je zelf wat om stootquote:Op maandag 2 december 2024 01:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In een restaurant - eerst de 'oeh' uitroep van achter in de keuken, de ene seconde stilte die daarop volgt, en vervolgens het gekledder van stukvallende glazen en borden....
Heerlijk
I`m bad.quote:
Ik heb er serieus bewondering voor die lui die met eten en drinken lopen. Fucking hellquote:Iedereen is een kutlultrut
Scherven brengen geluk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt toch in de horeca gewerkt? Dus dit zijn jou welbekende taferelenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik jaren gedaan,en ja er ging ook weleens iets mis.quote:Op maandag 2 december 2024 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er serieus bewondering voor die lui die met eten en drinken lopen. Fucking hell“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet als ze in je lijf zitten of als je het moet opruimenquote:Iedereen is een kutlultrut
Oh jaquote:Op maandag 2 december 2024 01:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt toch in de horeca gewerkt? Dus dit zijn jou welbekende taferelenIedereen is een kutlultrut
Yep,zelfs een opleiding voltooit.Vorig jaar nog een tijdje elke week voor 40 mensen gekookt.quote:Op maandag 2 december 2024 01:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt toch in de horeca gewerkt? Dus dit zijn jou welbekende taferelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van nu is zij 46quote:Op maandag 2 december 2024 01:22 schreef mario390 het volgende:
wat ziet er nelly furtado goed uit met rondongen![]()
I'm like birdquote:
One oppurtunity.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezienquote:
Dat zag ik.quote:
Wat? Mis ik watquote:Iedereen is een kutlultrut
Je was even een vogel totdat je moest landen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou die kan ook vliegen met al die botoxquote:Iedereen is een kutlultrut
Als ze gaat zwemmen gaan alle vissen dood.quote:Op maandag 2 december 2024 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die kan ook vliegen met al die botoxProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jaja te veel plasticquote:Op maandag 2 december 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ze gaat zwemmen gaan alle vissen dood.Iedereen is een kutlultrut
Wat denk je zelf?quote:Iedereen is een kutlultrut
Niet van die moeilijke vragen stellen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het er niet zo op.quote:Iedereen is een kutlultrut
Deze is ook wel heel erg.Maar ja ze heeft geld zat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja als ze maar lekker kan zingen. Littekens kunnen nogal trekken met luchtvochtigheidquote:Iedereen is een kutlultrut
Denk ik ook hoor.quote:Op maandag 2 december 2024 01:39 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet, dat het botox is
om dat zij ziek was, zij was lang wegIedereen is een kutlultrut
Krank im Kopf.quote:Op maandag 2 december 2024 01:39 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet, dat het botox is
om dat zij ziek was, zij was lang wegProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zingt ze dat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat nummer is nog niet uitgebracht, maar is een duet met R Kelly en Diddy als producer.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vroeger had ik die best of both worlds cd van kelly en jayzquote:Op maandag 2 december 2024 01:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat nummer is nog niet uitgebracht, maar is een duet met R Kelly en Diddy als producer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van anastacia ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
He maar ben jij je eigenlijk van bewust waar die drie maanden voor staan. Ik heb mezelf wel eens afgevraagd waarom ik verbannen werd. Nou ja mod's verrot schelden hielp niet echt.quote:
we spreken altijd van nelly furtadoquote:
ja anastcia ook nieuwe album waar zij duitse songs covert
van peter maffay,alphaville, scorpions,![]()
quote:Op maandag 2 december 2024 01:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is erst deze jaar weer en nieuwe album gekomen, zij was echt ziekquote:Aan de Britse ‘Daily Mail’ gaf Nelly toe dat ze nooit wist hoe ze met beroemdheid en rijkdom moest omgaan. Het feit dat ze werd gebombardeerd tot superster toen ze amper 20 was, had een enorme mentale impact.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja hoor,ik ben terdege bewust waar dit om ging.En dat is me ook heel goed uitgelegd.quote:Op maandag 2 december 2024 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
He maar ben jij je eigenlijk van bewust waar die drie maanden voor staan. Ik heb mezelf wel eens afgevraagd waarom ik verbannen werd. Nou ja mod's verrot schelden hielp niet echt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ok beter als je daar vrede mee hebtquote:Op maandag 2 december 2024 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,ik ben terdege bewust waar dit om ging.En dat is me ook heel goed uitgelegd.Iedereen is een kutlultrut
Is zij een superstarquote:
Ik wist niet dat Nelly Furtado ook ziek was.quote:Op maandag 2 december 2024 01:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
we spreken altijd van nelly furtado
ja anastcia ook nieuwe album waar zij duitse songs covert
van peter maffay,alphaville, scorpions,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En wtf is ADHS nou weer. Ik kan het niet meer bijbenenquote:Op maandag 2 december 2024 01:54 schreef mario390 het volgende:
Nelly heeft zich op Moeder zijn konzentriert
en zij heeft ADHSIedereen is een kutlultrut
ik ook niet,maar zij ziet hot uit, obwohl 46 niet mijn leeftheit is bij meidenquote:Op maandag 2 december 2024 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Nelly Furtado ook ziek was.![]()
Lang verhaal kort: Ik liet me uitlokken en werd vals.Dat had ik niet moeten doen.quote:Op maandag 2 december 2024 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok beter als je daar vrede mee hebt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft zij ook HDSGquote:Op maandag 2 december 2024 01:57 schreef mario390 het volgende:
ik moet nu hoppen dat violeta dienstag niet naar huis gaat
Dit gaat vast over een BB.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Let wel op wie je meetrekken.quote:Op maandag 2 december 2024 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Ik liet me uitlokken en werd vals.Dat had ik niet moeten doen.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb geen idee ik roep maar watquote:
Door schade en schande....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het kan nooit een excuus zijn van je eigen posts natuurlijkquote:Iedereen is een kutlultrut
Daar neem ik ook mijn verantwoordelijkheid voor.Ik had dingen niet mogen posten en heb daar een vakantie voor gehad.quote:Op maandag 2 december 2024 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan nooit een excuus zijn van je eigen posts natuurlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:
Jij trek prima zelf denk ik, alleen geen volle zalenquote:Op maandag 2 december 2024 02:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik trek Fresh gewoon mee als het moet..
(alleen kan mijn auto niet een grote auto slepen)Iedereen is een kutlultrut
Boem tisch.quote:Op maandag 2 december 2024 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij trek prima zelf denk ik, alleen geen volle zalen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niet of ik het wel durf..quote:Op maandag 2 december 2024 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij trek prima zelf denk ik, alleen geen volle zalen
In een volle zaal staan trekken is mij toch iets te veel van het goede![]()
Oh ik sta op igonore bij Rob en hoe heet ze ook al weer.quote:Iedereen is een kutlultrut
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 december 2024 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar neem ik ook mijn verantwoordelijkheid voor.Ik had dingen niet mogen posten en heb daar een vakantie voor gehad.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: