SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wilde woestboos worden op de TT, maar daar is niets mis mee
Ik wilde woestboos worden dat het ronde nummer nog niet aan was gepast, maar die is al een paar topics goed
Ik wilde woestboos worden omdat ik niet in de top 20 sta, maar kennelijk sta ik #20 met 1 punt
Ik word denk ik maar woestboos omdat ik nergens woestboos op kan worden![]()
![]()
Terechte klachtquote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
Ik wilde woestboos worden dat het ronde nummer nog niet aan was gepast, maar die is al een paar topics goed
Ik wilde woestboos worden omdat ik niet in de top 20 sta, maar kennelijk sta ik #20 met 1 punt
Snap ik welquote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
Op pestgedrag kun je nog woestboos wordenquote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
Ik word denk ik maar woestboos omdat ik nergens woestboos op kan worden
Op de ellende in de wereld ook
Zomaar wat suggesties♡♡♡♡![]()
Op Trump.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ho eens even, we zijn hier niet in klb he.quote:
Onzin!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik ook![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ben je gekquote:Op zondag 1 december 2024 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Why? Niks zo lekker om even 60meter naar beneden te springen aan een stiekie![]()
![]()
Zelfs als ik de hele dag achter de geraniums zou zitten, dan zou ik eerder klagen dat er teveel mensen op het voetpad lopen zodat ik niet lekker kan racen met mijn scootmobiel, maar niet lopen pesten op een internet forum. Maar that's mequote:Op zondag 1 december 2024 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op pestgedrag kun je nog woestboos worden
Op de ellende in de wereld ook
Zomaar wat suggesties![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik ook![]()
[ link | afbeelding ]Never nooit dat is dat zou doen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hoi HC.Dat zie je goed.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een nieuwe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welkomquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Bij de drie biggetjes..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dank jullie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Back to life...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Back to reality...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oké typisch jaquote:Op zondag 1 december 2024 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs als ik de hele dag achter de geraniums zou zitten, dan zou ik eerder klagen dat er teveel mensen op het voetpad lopen zodat ik niet lekker kan racen met mijn scootmobiel, maar niet lopen pesten op een internet forum. Maar that's me♡♡♡♡![]()
Ohhhh dat is ook vet stoer!quote:Op zondag 1 december 2024 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik viel te pletter met dit gedoe
[ link | afbeelding ]![]()
Nouja te pletter vallen natuurlijk niet![]()
![]()
216 meter van een brug?quote:Op zondag 1 december 2024 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kan ik ook![]()
[ link | afbeelding ]Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee een slootje ontwijken in een landing en dan is het een magneet. 3 maanden gips. Ik blijf op de grondquote:Op zondag 1 december 2024 23:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh dat is ook vet stoer!![]()
Nouja te pletter vallen natuurlijk nietIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Auuuuuuuuuuquote:Op zondag 1 december 2024 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een slootje ontwijken in een landing en dan is het een magneet. 6 maanden gips. Ik blijf op de grond![]()
![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja kut breukquote:Oh geen 6 maar 3
Iedereen is een kutlultrut
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: