Dat zou kunnen op pitlimiter snelheid idd, dus 80km/u ofzo.quote:Op maandag 2 december 2024 13:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien een idee om een SVSC volgend jaar te implementeren.
Een korte VSC waarbij de verwachtte tijd rond de 10 seconden is.
Kan je op de knop drukken, marshal rent de baan op en door.
Erger nog.quote:Op maandag 2 december 2024 11:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En langs de baan. Op zijn stuur hoort hij het ook te krijgen maar dat zie ik in het fragment niet direct.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.formula1.com/(...).1817271661221587226
Op zijn stuur is niets te zien volgens mij, raar.
Dat is wel heel erg langzaam.quote:Op maandag 2 december 2024 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou kunnen op pitlimiter snelheid idd, dus 80km/u ofzo.
Enige is wel, als je zoiets in een DRS-trein activeert, is de kans op een crash wel groot.
Dus mss eerst VSC, dan die pitlimiter en dan weer terug naar VSC.
Luigi only follow the Ferrariquote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Voor wie zijn jullie in de laatste race? Norris of Leclerc?
Charlesquote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Voor wie zijn jullie in de laatste race? Norris of Leclerc?
Ik gun het ze beiden wel dus may the best driver win.quote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Voor wie zijn jullie in de laatste race? Norris of Leclerc?
Eensquote:Op maandag 2 december 2024 13:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Max is de eerste ooit en zal ook de enige ooit zijn die straf kreeg voor het ophouden van een coureur die zelf ook niet in een snelle ronde zat.
Lando kreeg gewoon de standaard 10 seconden stop en go die staat voor het negeren van dubbel geel.
Niet leuk voor hem maar hij had ook gewoon net als Max, Charles en Oscar van zijn gas moeten gaan toen die vlaggen gezwaaid werden.
quote:Op maandag 2 december 2024 08:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max zijn straf was een peulenschil vergeleken met die van Lando. Die eerste mag van mij wel iets pas op de plaats maken met zijn uitspraken wat mij betreft.
Er staat niet bij hoeveel en hoe lang je moet liften, maar dat je liften moet. Je kan moeilijk bij elk (double)yellow de strafmaat veranderen, dan wordt het willekeur. Dit was een hele korte maar het ergste is imo dat Norris dat hele geel niet gezien heeft en dat zijn engineer hem ook niet heeft ingelicht.quote:Op maandag 2 december 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens
Ik begrijp dat een zware straf gerechtvaardigd is als het gaat om een belangrijke veiligheidsmaatregel. Maar hoeveel veiliger wordt het echt als een coureur de snelheid slechts een heel klein beetje te verlaagt? Als een tiende verliezen al genoeg is, terwijl een straf zo’n 30 seconden kost. Dat voelt niet helemaal logisch.
Dus wat dat betreft heb ik alle begrip voor 'de boze Britten'.
Deze is ook goed om in gedachten te houden:quote:
Uiteraard moet er een fantasiefunctie gezocht worden om het gezichtsverlies te beperken.quote:
Het document: 3 is voor een enkele, 5 voor een dubbele.quote:Op maandag 2 december 2024 13:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Deze is ook goed om in gedachten te houden:
[ x ]
Die 3 plaatsen gridpenalty worden er uiteraard wel weer 5 als je Max Verstappen heet.
[ x ]
Ferrari.quote:Op maandag 2 december 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Voor wie zijn jullie in de laatste race? Norris of Leclerc?
Ja, het is zwaar maar dat heeft ook een goede rede want het gaat immers om dubbel geel.quote:Op maandag 2 december 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens
Ik begrijp dat een zware straf gerechtvaardigd is als het gaat om een belangrijke veiligheidsmaatregel. Maar hoeveel veiliger wordt het echt als een coureur de snelheid slechts een heel klein beetje te verlaagt? Als een tiende verliezen al genoeg is, terwijl een straf zo’n 30 seconden kost. Dat voelt niet helemaal logisch.
Dus wat dat betreft (dat = 10 sec S&G) heb ik alle begrip voor 'de boze Britten'.
Ja, dit inderdaad. Zwaai met dubbel geel daar. Instrueer de coureurs om daar uiterst links te rijden en laat vervolgens even een mannetje vanuit de pitexit die spiegel oprapen.quote:Op maandag 2 december 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
VSC had echt wel gekund denk ik. Ook al is het veld verspreid, er zal altijd wel een gap zijn om een marshal even een paar seconden de baan op te sturen om dat ding op te rapen.
En anders instrueer je de rijders om even zo ver mogelijk links te rijden.
Nu naai je 2 coureurs hard met hun lekke banden, en nog een aantal vanwege een safety car op een ongelukkig moment.
Ik niet. Norris heeft heel die dubbele gele vlag niet gezien, dus volledig terecht die straf.quote:Op maandag 2 december 2024 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens
Ik begrijp dat een zware straf gerechtvaardigd is als het gaat om een belangrijke veiligheidsmaatregel. Maar hoeveel veiliger wordt het echt als een coureur de snelheid slechts een heel klein beetje te verlaagt? Als een tiende verliezen al genoeg is, terwijl een straf zo’n 30 seconden kost. Dat voelt niet helemaal logisch.
Dus wat dat betreft (dat = 10 sec S&G) heb ik alle begrip voor 'de boze Britten'.
Wel een stukje schijnveiligheid natuurlijk op deze manier. Maar ja, hoe ga je zoiets fatsoenlijk meetbaar maken. Als je zegt 'aanzienlijk vertraagd' is ook 'aanzienlijk' intreperteerbaar. En hoe zit het verschil in dubbel geel in bocht en dubbel geel op recht stukquote:Op maandag 2 december 2024 14:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En hoewel ik het eens ben met dat een 10de seconde vertraging te weinig is
Nice find.quote:
Je stopt met zo hard mogelijk gaan en concentreert je in plaats daarvan op anticiperen op gevaarlijke situaties.quote:Op maandag 2 december 2024 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel een stukje schijnveiligheid natuurlijk op deze manier. Maar ja, hoe ga je zoiets fatsoenlijk meetbaar maken. Als je zegt 'aanzienlijk vertraagd' is ook 'aanzienlijk' intreperteerbaar. En hoe zit het verschil in dubbel geel in bocht en dubbel geel op recht stuk
Hij kan ze niet 'niet gezien' hebben. Hij heeft ze bewust genegeerd.quote:Op maandag 2 december 2024 14:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik niet. Norris heeft heel die dubbele gele vlag niet gezien, dus volledig terecht die straf.
En hoewel ik het eens ben met dat een 10de seconde vertraging te weinig is, geeft dat in ieder geval aan dat je de vlaggen gezien hebt en daarop reageert. Dat was bij Norris totaal niet het geval.
Dan maakt het niet eens uit wat de situatie is.
Gewoon alle rijders laten stoppen op de baan waar ze op dat moment rijden en daarna een herstart vanaf die plek. Kan dan bijv met de borden van de vlaggenquote:Op maandag 2 december 2024 13:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien een idee om een SVSC volgend jaar te implementeren.
Een korte VSC waarbij de verwachtte tijd rond de 10 seconden is.
Kan je op de knop drukken, marshall rent de baan op en door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |