SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heel triestquote:Op zondag 1 december 2024 21:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Serieus dit is wel wat grof ja.
Greys, dikke knuffel.![]()
no more blackfacequote:Op zondag 1 december 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Zo het kerstdorp is af.
Zo sfeerfoto's van het dorp in het donker,Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo het kerstdorp is af.
Zo sfeerfoto's van het dorp in het donker,![]()
![]()
![]()
Nou ja jij kaapt zelf 90%. Denk dat het verdriet niet afneemt met weer een TT. Neemt niet weg dat die boskabouter een naar zelfingenomen ventje is.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het gaat niet om kapen. Het is gewoon triest.quote:Op zondag 1 december 2024 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja jij kaapt zelf 90%. Denk dat het verdriet niet afneemt met weer een TT. Neemt niet weg dat die boskabouter een naar zelfingenomen ventje is.
enquote:![]()
Ik denk dat er champagneflesjes op me wachten bij begeleid werk
HikWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Fotodump!
En dan nog even speciaal alles muisjes op de foto:
Trotste mama van Ambar
Misschien het niet weten?quote:Op zondag 1 december 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat niet om kapen. Het is gewoon triest.
en
[..]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Whaha, geinig!quote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fotodump!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wow!quote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fotodump!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus muis, wow!![]()
![]()
Sodeknetter. Hier krijg jij een vette like voor.quote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fotodump!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Yea, she's on crack.![]()
Oh, dat sucks. Sterkte @greysbonesquote:Op zondag 1 december 2024 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysbones in ONZ / [ronde 76 Het Dodetopicspel #17146] JustinK BolkKoning
![]()
Ja het was verstopt, hihiquote:Op zondag 1 december 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
Oh hier is het. Ik was het topic even kwijt.![]()
Wauwquote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fotodump!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werewolf
Gaat even opzoek naar het kerstboomtopic.Trotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 95 / +0 / +95 / 163 / 208
2. JustinK / 77 / +0 / +77 / 966 / 975
3. Pinnenmutske / 23 / +0 / +23 / 271 / 292
4. mascara-klodder / 23 / +0 / +23 / 44 / 54
5. Puzzie / 18 / +0 / +18 / 46 / 59
6. Dr.Mikey / 14 / +0 / +14 / 58 / 68
7. KillemWieft / 14 / +0 / +14 / 45 / 56
8. MizzezAmy / 12 / +0 / +12 / 193 / 203
9. AardappelSchotel / 11 / +0 / +11 / 131 / 134
10. mario390 / 10 / +0 / +10 / 10 / 11
11. greysbones / 7 / +0 / +7 / 114 / 117
12. 444 / 5 / +0 / +5 / 578 / 586
13. Bally-b / 4 / +0 / +4 / 10 / 14
14. Shii / 3 / +0 / +3 / 20 / 22
15. ToT / 2 / +0 / +2 / 67 / 70
16. Homijn / 2 / +0 / +2 / 3 / 5
17. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 15 / 16
18. devzero / 1 / +0 / +1 / 23 / 24
19. M_0_0_N / 1 / +0 / +1 / 86 / 88
20. Lovely / 1 / +0 / +1 / 183 / 195SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Moet je voorstellen dat dit vorig jaar nog op 1 plankje stond
Trotste mama van Ambar
Nou ja ik roep maar wat. Niet iedereen lees alles, het blijft een sukkel hoor hoe dan ook.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Het laatste jaquote:Op zondag 1 december 2024 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik roep maar wat. Niet iedereen lees alles, het blijft een sukkel hoor hoe dan ook.![]()
Grote plankquote:Op zondag 1 december 2024 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je voorstellen dat dit vorig jaar nog op 1 plankje stond![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fotodump!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ook leukquote:Op zondag 1 december 2024 21:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zet een opblaasbare cactus als kerstboom
Kerstcactus.![]()
![]()
Volgens mij heb ik al eens een foto geplaatst maar der komt een nieuwe.quote:Werewolf
Top TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 21:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al eens een foto geplaatst maar der komt een nieuwe.![]()
![]()
Ik had deze TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zeker wel. Ik kan het show je kerstboom topic niet vindenquote:Op zondag 1 december 2024 21:34 schreef JustinK het volgende:
Als je denkt dat het niet triester kan worden...Trotste mama van Ambar
Hoiquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Wat is dat voor topic?quote:Op zondag 1 december 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik kan het show je kerstboom topic niet vindenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hoi scheetquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Er staan 3 kerstbomen in het dorp.quote:Trotste mama van Ambar
Met lichtjes?quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan 3 kerstbomen in het dorp.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan 3 kerstbomen in het dorp.![]()
![]()
quote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik vond dit topic nog .... FEE / Show hier je kerstboom, kerstdorp enz.quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan 3 kerstbomen in het dorp.![]()
2022quote:Op zondag 1 december 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond dit topic nog .... FEE / Show hier je kerstboom, kerstdorp enz.![]()
![]()
Ik vond de 2023 versiequote:Op zondag 1 december 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond dit topic nog .... FEE / Show hier je kerstboom, kerstdorp enz.Trotste mama van Ambar
Gezellig hier...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Tijd om een nieuw topic te maken #2024?quote:Op zondag 1 december 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
FEE / Show hier je kerstboom 2023![]()
Ik heb iets gemist geloof ik.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 1 december 2024 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd om een nieuw topic te maken #2024?![]()
![]()
Yes ik was al bezigquote:Op zondag 1 december 2024 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd om een nieuw topic te maken #2024?
Trotste mama van Ambar
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Show hier je kerstcactus 🤭quote:Op zondag 1 december 2024 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd om een nieuw topic te maken #2024?Werewolf
God is a djAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nou fijn.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Goed planquote:Op zondag 1 december 2024 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
beetje lui ....
straks lekker slapen en mrgen fris en fruitig weer opstaan
![]()
![]()
Hop hopAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zondag al bijna voorbij...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HelaasAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ik hoop dat je het leuk vondquote:Op zondag 1 december 2024 21:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:maily ik moest net nog even aan je denken.![]()
![]()
MailmeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik moet altijd aan @maily denkenquote:Op zondag 1 december 2024 21:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:maily ik moest net nog even aan je denken.![]()
![]()
Stiekem gedanst?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja, we dronken koffie en aten een bus jodenkoeken; maar ik zou nooit een meisje in het echt hiervoor durven uit te nodigen.quote:Yea, she's on crack.![]()
![]()
Zo'n heerlijke combinatiequote:Op zondag 1 december 2024 21:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja, we dronken koffie en aten een bus jodenkoeken; maar ik zou nooit een meisje in het echt hiervoor durven uit te nodigen.![]()
![]()
![]()
Ja ik snap de frustratie wel, wat ik niet snap dat je vrolijk doorgaat hier. Het is een kwestie van tijd dat je je weer zoooooooooooo niet begrepen voelt en benadeelt dat je weer boos afscheid gaat nemen.quote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
M'n piek en ballen mag ik zeker niet laten zienquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
DMquote:Op zondag 1 december 2024 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
M'n piek en ballen mag ik zeker niet laten zien![]()
![]()
Hier wel hoor FEE / Show hier je kerst / midwinter versiering 2024quote:Op zondag 1 december 2024 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
M'n piek en ballen mag ik zeker niet laten zien![]()
FusilliThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In kpd?quote:Op zondag 1 december 2024 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
M'n piek en ballen mag ik zeker niet laten zienI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Moet nog verzinnen wat ik erin ga hangen.
Ik denk fotos van mijn nichtjes en neefjes.Werewolf
Ik twijfel of het magquote:Op zondag 1 december 2024 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
Hier wel hoor FEE / Show hier je kerst / midwinter versiering 2024
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 1 december 2024 21:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Moet nog verzinnen wat ik erin ga hangen.
Ik denk fotos van mijn nichtjes en neefjes.![]()
![]()
👓Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hebben jullie ook het detail gezien van het duo muisjes dat onder de mistletoe woont?
Trotste mama van Ambar
👢Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zag wel een hontquote:Op zondag 1 december 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie ook het detail gezien van het duo muisjes dat onder de mistletoe woont?Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
Kan er maar één zijn...quote:Op zondag 1 december 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee wie 444 is
Eten heb ik al gedaan![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Moe welAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, want Haags is een goede vriend van mij.![]()
![]()
ZozoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik vond deze wel geinigquote:Op zondag 1 december 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie ook het detail gezien van het duo muisjes dat onder de mistletoe woont?
Je bent zelf geinig.quote:Op zondag 1 december 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond deze wel geinig
[ link | afbeelding ]Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Moet alles iets betekenen?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het debiele broertje van 666quote:Iedereen is een kutlultrut
Jij weet dat.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Opquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
22 uurAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik vind de piek rechtop zetten voldoende, laat staan al die kerstdingetjesUw ADH vitamine Worst
Ja maar ik wil gewoon oneindig veel likes voor mijn kerstdorpTrotste mama van Ambar
Ja, okequote:
T is heel knusquote:Op zondag 1 december 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik wil gewoon oneindig veel likes voor mijn kerstdorp
♡♡♡♡![]()
The mistAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Je kan wel bijdehand lopen doen, maar boe of bah en je rent weer naar feedbackquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 1 december 2024 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
We gaan het einde vd maand niet halen♡♡♡♡![]()
Huilie huilie doen iddquote:Op zondag 1 december 2024 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan wel bijdehand lopen doen, maar boe of bah en je rent weer naar feedback![]()
![]()
Zoals het nu gaat niet nee.quote:Op zondag 1 december 2024 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
We gaan het einde vd maand niet halenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Die heb ik ook thuisquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En die volg jij allemaalquote:Op zondag 1 december 2024 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan wel bijdehand lopen doen, maar boe of bah en je rent weer naar feedback![]()
Je moet toch wat
Omdat jij er bentquote:Op zondag 1 december 2024 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar t is toch gewoon gezellig nu?![]()
![]()
Het is zo enorm doorzichtig.quote:Op zondag 1 december 2024 22:02 schreef 444 het volgende:
[..]
En die volg jij allemaal![]()
Je moet toch watIedereen is een kutlultrut
Jawel joh.quote:
Lekker bolken
@kree nog steeds op 1
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk dwars door je heen iddquote:
Lol zou wel grappig zijn als hij een keer ging winnenquote:
Kree moet winnenquote:
Iddquote:Op zondag 1 december 2024 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol zou wel grappig zijn als hij een keer ging winnen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 22:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus en ik ben onschuldig 😇![]()
![]()
Lets help kreequote:
Ik ben voorquote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Laten we het gezellig houden
Vrede op aarde enzo![]()
![]()
![]()
Allemaal mensen die wel je kerstversiering bekijken maar niet liken
Trotste mama van Ambar
Stomme mensenquote:Op zondag 1 december 2024 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal mensen die wel je kerstversiering bekijken maar niet liken![]()
![]()
Ow ja domquote:Op zondag 1 december 2024 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
er is toch geen vraag over schuldig of niet schuldig
Werewolf
Eerst 5 december toch..quote:Op zondag 1 december 2024 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal mensen die wel je kerstversiering bekijken maar niet likenAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mag ik eraan likken?quote:Op zondag 1 december 2024 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal mensen die wel je kerstversiering bekijken maar niet likenUw ADH vitamine Worst
Iets met een steen?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 december 2024 22:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is al laat. Ik ga weer.
👻🤪👋![]()
![]()
![]()
trustequote:Op zondag 1 december 2024 22:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is al laat. Ik ga weer.
👻🤪👋![]()
![]()
![]()
![]()
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: