Gewoon een onderling grapje.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit trouwens, @:ggmm @:maxi-mus @:coco ?
[..]quote:Op donderdag 5 december 2024 09:04 schreef Paul het volgende:
18:53[/url] schreef fetX het volgende:[/b]
[..]
Alsof je voor Utrecht bang moet zijn.
Ajax moet best tevreden zijn met een punt na die 2e helft van gisteren m.i. Winterstop komt net te laat voor de Amsterdammers lijkt het.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:46 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd met een punt tegen het Grote Ajax, seizoen moet wel geslaagd zijn nu.
Rugani kwam pas laat binnen, komt terug van een blessure en is nu al wat wedstrijd afwezig ivm gezondheid. Denk dat het meer over Kaplan zegt dan over Rugani.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Sutalo, Hato en Baas de Eredivisie(veld)spelers met de meeste minuten in alle competities. Zegt wel veel over Rugani. En de andere back-up verdedigers maar goed, Rugani werd juist gehaald om zware benen bij de andere verdedigers te voorkomen.
Maar is in de tussentijd wel een poos gewoon fit geweest toch?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Rugani kwam pas laat binnen, komt terug van een blessure en is nu al wat wedstrijd afwezig ivm gezondheid. Denk dat het meer over Kaplan zegt dan over Rugani.
Volgens mij al vanaf de interland periode afwezig ivm blessure of ziekte iig. Zit niet op de bank.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar is in de tussentijd wel een poos gewoon fit geweest toch?
Over Kaplan zegt het inderdaad ook genoeg.
Klopt, maar daarvoor wel een tijd gewoon inzetbaar en speelde toen één keer negentig en af en toe een kort invalbeurtje.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Volgens mij al vanaf de interland periode afwezig ivm blessure of ziekte iig. Zit niet op de bank.
Ik ga daar ook wel een beetje van uit. Vooral zaak om daarna 6 punten te pakken tegen Almere en Sparta. De concurrentie gaat in de tussentijd gegarandeerd punten laten liggen met o.a. Psv - Twente, Psv - Feyenoord en AZ - Twente nog op het programma.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:15 schreef Black-Death het volgende:
AZ-uit is ook zo'n traditionele bananenschil voor Ajax, dus ik ga ervan uit dat we na dit weekend weer 3e staan.
Inderdaad. Deed dat prima imo. Maar hij was (net als Weghorst) al in juni/juli persoonlijk rond met Ajax, maar er was nog geen geld. Toen ontwikkelde Baas zich goed en die passeert Farioli niet zomaar voor een huurling. Denk dat hij wel toen in juni/juli is benadert met het idee om als sterkhouder te dienen.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor wel een tijd gewoon inzetbaar en speelde toen één keer negentig en af en toe een kort invalbeurtje.
Ik zeg dat de eerste goal ongelukkig was toen had Utrecht niet zoveel te vertellen. Dan moet je in de achtervolging dat kost logischerwijs kracht.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad Ajax was zeer dominant en verdiende gewoon te winnen. Tegengoals waren ongelukkig en die van Ajax prachtig uitgespeeld!
Eens.quote:Op donderdag 5 december 2024 07:18 schreef Tjacka het volgende:
@:BOFJIJFF @:dimmak
voel mij niet heel best op werk! wat een klote wedstrijd maatjes.
Beetje vreemd om te huilen over een Europees programma. Dan had Farioli Top Oss moeten gaan trainenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg dat de eerste goal ongelukkig was toen had Utrecht niet zoveel te vertellen. Dan moet je in de achtervolging dat kost logischerwijs kracht.
Dat zag je de tweede helft wel dat ze het op het middenveld niet meer konden belopen. Dan krijg je het lastig na drie wedstrijden in amper zes dagen.
Wat mijns inziens gewoon competitievervalsing is maar goed.
Denk dat je hier wel slachtoffer bent van politie stakingen met zo'n achterlijk programma.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vreemd om te huilen over een Europees programma. Dan had Farioli Top Oss moeten gaan trainen
Je hebt daardoor in die periode ook weer meer rust kunnen pakken. Maar die slachtofferrol misstaat je nietquote:Op donderdag 5 december 2024 12:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je hier wel slachtoffer bent van politie stakingen met zo'n achterlijk programma.
Maar goed dan is het schijnbaar Europees voetbal. Drie potjes in zes dagen en dan weer voor een topper plannen. Plus wedstrijd tegen Feyenoord in dezelfde week douwen als PSV.
Dan word je gewoon genaaid in mijn optiek.
Och het heilige Ajax kan niet tegen midweekse wedstrijden en dat wil CL gaan spelen, stelletje jankerdsquote:Op donderdag 5 december 2024 11:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg dat de eerste goal ongelukkig was toen had Utrecht niet zoveel te vertellen. Dan moet je in de achtervolging dat kost logischerwijs kracht.
Dat zag je de tweede helft wel dat ze het op het middenveld niet meer konden belopen. Dan krijg je het lastig na drie wedstrijden in amper zes dagen.
Wat mijns inziens gewoon competitievervalsing is maar goed.
Ach lul niet als het Feyenoord was had je moord en brand over de KNJB gehad.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daardoor in die periode ook weer meer rust kunnen pakken. Maar die slachtofferrol misstaat je niet
Feyenoord was net zo goed slachtoffer, moet je maar gewoon mee omgaan. Snap ook niet zo goed wat de politievakbond met de KNJB te maken heeft.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ach lul niet als het Feyenoord was had je moord en brand over de KNJB gehad.
Denk dat het wel een voldongen feit is dat dit voor Ajax de meest slechte oplossing was.
Net doen of het geen enkele impact heeft is ook gewoon gelul.
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die slachtofferrol misstaat je niet
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was net zo goed slachtoffer.
Kwam jullie wel goed uit begreep ik. In ieder geval hoeven we hier niet over te discussiëren. Het is wat het is maar dat het negatieve impact heeft zie je wel in die tweede helft.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was net zo goed slachtoffer, moet je maar gewoon mee omgaan. Snap ook niet zo goed wat de politievakbond met de KNJB te maken heeft.
Ik gok zo dat Farioli vooral tegen de grenzen van deze beperkte selectie aanloopt en de EUROPESE WEKEN een symptoom zijn. Het frame van dit team is natuurlijk niet heel anders dan die won van Feyenoord en PSV.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord was net zo goed slachtoffer, moet je maar gewoon mee omgaan. Snap ook niet zo goed wat de politievakbond met de KNJB te maken heeft.
Mwah. Door die staking moesten we in anderhalve week tegen Benfica, Utrecht, Ajax en AZ spelen. Dat kwam niet écht goed uit, maar om het competitievervalsing te noemen is wel ietwat debielquote:Op donderdag 5 december 2024 12:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kwam jullie wel goed uit begreep ik. In ieder geval hoeven we hier niet over te discussiëren. Het is wat het is maar dat het negatieve impact heeft zie je wel in die tweede helft.
Zie niet in dat je dit niet zou kunnen aanstippen zonder in de 'slachtofferrol' te zitten. Dat conclusie dat Ajax door dat geneuzel een extra zwaar programma had is niet zo vreemd als je nu wilt voor doen.
Ach je moet soms ook wat uit de hoek komen he vriend.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Door die staking moesten we in anderhalve week tegen Benfica, Utrecht, Ajax en AZ spelen. Dat kwam niet écht goed uit, maar om het competitievervalsing te noemen is wel ietwat debiel
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:46 schreef Kuhn het volgende:
Pasveer en Brobbey evenveel goals in de Eredivisie
Is het een grap dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?
Gewoon de waarheidquote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?
Haha ja dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 5 december 2024 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax had toch een ingenieus roulatiesysteem om dat tegen te gaan?
Hans Kraay junior heeft zijn uiterste verbazing uitgesproken over een nogal opvallende statistiek van Ajax. De Amsterdammers kregen in de eerste maanden van het seizoen veel complimenten voor hun defensieve organisatie, die onder leiding van trainer Francesco Farioli een stuk beter stond dan in het afgelopen seizoen. Maar in de laatste negen wedstrijden heeft Ajax evenveel schoten te verwerken gekregen als Almere City, zo blijkt uit een statistiek die Kraay jr. woensdagavond na afloop van het duel met FC Utrecht ter sprake bracht.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je onderhand nou nog niet ziet dat dit een prima trainer is.
Ze hebben toch geroeleerd ? En dan nog. Het zijn professionals met een medische staf die naar zeggen vernieuwend is. Plus het is nog niet eens winterstop.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:55 schreef Wotte het volgende:
Maar niet ontevreden met 2-2 vrij dominant gespeeld. Die eerste tegengoal is wat ongelukkig.
Tweede helft heeft ook van doen met zware benen hebben na drie wedstrijden in zes dagen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met momenten gaat het heel aardig, maar het spel is ook met grote regelmaat bijzonder droevig toch?
Vandaag kom je goed weg, maar ondertussen heeft Utrecht meer schoten, meer schoten op doel, meer grote kansen, hoger xG. Ajax had letterlijk 2 schoten op doel.
Ik zou zeggen dat in de huidige situatie een 3e plek met slecht voetbal of een 4e plek met goed voetbal acceptabel is, maar 4e worden en alsnog een groot deel van de tijd baggerspel lijkt me wel reden om eens achter de oren te krabben.
Zo ongeveer hier gestopt met lezen. Je had evengoed een daadwerkelijk kwispelende labrador een microfoon kunnen geven.quote:
Door gezondheid moest ik in de rust naar bed. Dat eerste is kut maar ik treur tegenwoordig niet meer dat ik niet de hele wedstrijd kan kijken.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
Het was gisteren echt uitzitten die 2e helft, want er zat helemaal niks in voor Ajax. Maar wat betreft resultaten is het toch wel echt overpresteren deze weken. Denk dat je als Ajacied met deze omstandigheden (programma, selectie) echt niks te klagen hebt. Hoop wel dat Godts er zondag weer bij is en je met een linksbuiten speelt. Die linksbuiten van Utrecht was trouwens wel een heerlijke speler. Snel, goede dribbel, brutaal en een goed schot. Als er geen geld is deze winterstop, dan hoop ik toch op zijn minst dat ze voor iig voor links (en graag ook voor rechts) een speler huren van een grote club.
Dan past ie prima op FOK!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe oud ben je, 12? Godverdomme niveautje wel weer hoor
Kraaij is een prima analist. Klassen beter dan alles bij ESPN. Samen met Theo Janssen, Kieft, Boskamp en soms vd Vaart. Ik had het soms niet op Boskamp, maar zou hem graag terugzien. Verder heeft Kraaij hetzelfde als Theo Janssen, ze moeten vechten tegen vooroordelen die zijn ontstaan omdat ze "" flierefluiters" waren als voetballers.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo ongeveer hier gestopt met lezen. Je had evengoed een daadwerkelijk kwispelende labrador een microfoon kunnen geven.
Is meer gebaseerd op persoonlijkheid dan denk ik? Ik heb van dat hele lijstje inhoudelijk nooit echt iets opgestoken.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaij is een prima analist. Klassen beter dan alles bij ESPN. Samen met Theo Janssen, Kieft, Boskamp en soms vd Vaart. Ik had het soms niet op Boskamp, maar zou hem graag terugzien. Verder heeft Kraaij hetzelfde als Theo Janssen, ze moeten vechten tegen vooroordelen die zijn ontstaan omdat ze "" flierefluiters" waren als voetballers.
Prima rouleren met een goede selectie idd. Die hebben "we" momenteel niet. Sterker, de basis elf is niet eens Ajaxwaardig. En ik was Alex Pastoor vergeten als analist.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:33 schreef Origami94 het volgende:
Je voetbalt elke dag met elkaar op de training en ziet elkaar elke dag. Dan zou je prima kunnen rouleren toch?
Desnoods doe je het positiespel met team 1 en team 2
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die Pastoor is nog wel goed. Akkoord.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prima rouleren met een goede selectie idd. Die hebben "we" momenteel niet. Sterker, de basis elf is niet eens Ajaxwaardig. En ik was Alex Pastoor vergeten als analist.
Alsof je bij de dokter komt met rugproblemen. Je zegt zijdelings dat je ook last hebt van je grote teen. En de arts het daarna alleen maar over je grote teen heeft. Truste.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Pastoor is nog wel goed. Akkoord.
Dit lijkt me een blijvertje.quote:
Creatieve geest hé.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit lijkt me een blijvertje.
Of Frankioli d’r zelf ook is zal blijken.
Beetje gay is okay.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat ook niet zo goed, Ajax doet het boven verwachting goed maar blijkbaar worden wonderen verwacht.quote:
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de restquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet zo goed, Ajax doet het boven verwachting goed maar blijkbaar worden wonderen verwacht.
Vorige week zei je nog dat we failliet warenquote:Op zondag 8 december 2024 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de rest
quote:Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorige week zei je nog dat we failliet waren
KLAASSED
ja als je met een begroting van 200 miljoen door blijft voetballen en je haalt geen CL dan ga je inderdaad een keer failliet...quote:Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorige week zei je nog dat we failliet waren
KLAASSED
Bijzondere redenering weer Klaas.quote:Op zondag 8 december 2024 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de rest
Ja het wordt doorbijten. Nu heb ik me er al bij neergelegd dat PSV toch niets meer gaat verspelen, maar voor plek 2 zou minimaal een punt wel lekker zijn. Ik gok dat Utrecht het toch niet gaat volhouden.quote:
De begroting is 150 miljoen Klaas...quote:Op zondag 8 december 2024 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja als je met een begroting van 200 miljoen door blijft voetballen en je haalt geen CL dan ga je inderdaad een keer failliet...
ja dat psv is een paar stappen te ver dit seizoen. Maar hier een resultaat halen is mooi voor plek 2.quote:Op zondag 8 december 2024 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het wordt doorbijten. Nu heb ik me er al bij neergelegd dat PSV toch niets meer gaat verspelen, maar voor plek 2 zou minimaal een punt wel lekker zijn. Ik gok dat Utrecht het toch niet gaat volhouden.
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.quote:Op zondag 8 december 2024 13:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat psv is een paar stappen te ver dit seizoen. Maar hier een resultaat halen is mooi voor plek 2.
Dit gaat een hele moeilijke middag worden.quote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Gaaie sutalu baas hato
Klaassen vd boomen taylor
Berghuis weghorst akpom
Hendo brobbey en godts wel op de bank
Het is vooral dat tegenstanders vrij naïef spelen als ze in Eindhoven komenquote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.
quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.
Ja, dat weet je van te voren he.quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je überhaupt doorgaat in de CL, praten we daarna verder over hoe goed dit PSV is.quote:
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzelquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je überhaupt doorgaat in de CL, praten we daarna verder over hoe goed dit PSV is.
Want? Iedere tegenstander bevestigt dat iedere wedstrijd in interviews, ik kan daar ook niets aan doen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzel
Helaas, gaat 'm niet worden vandaag.quote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Gaaie sutalu baas hato
Klaassen vd boomen taylor
Berghuis weghorst akpom
Hendo brobbey en godts wel op de bank
Jij bent het grote bewijsquote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzel
en zelf lopen zaniken dat ze zo zielig zijn en daarom niet stijf bovenaan staan in het feyenoord topic. Gelachen welquote:
Waar dan precies?quote:Op zondag 8 december 2024 14:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en zelf lopen zaniken dat ze zo zielig zijn en daarom niet stijf bovenaan staan in het feyenoord topic. Gelachen wel
Dit gaat Ajax makkelijk winnen. 0-3, schrijf maar vast op.quote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit gaat weer drama verdedigend worden. Branco snapt het allemaal niet en is mega traag. Gaaei rent veel maar snapt er nog minder van. Berghuis heeft geen zin of conditie om het te belopen. Open huis aan de rechterkant.
Kan ik dat op een briefje krijgen?quote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit gaat Ajax makkelijk winnen. 0-3, schrijf maar vast op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Als je bij Klaassen de goals weghaalt blijft Lex Immers over.quote:Op zondag 8 december 2024 15:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is wel heel pover aan het worden allemaal
quote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef Enchanter het volgende:
1 schot op goal al.
Net zoveel als tegen UtrechtEn die was nog buitenspel ook, maar scheids liet doorgaan vanwege voordeelregel. Dus eigenlijk geen enkele kans gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh , ik kan niet kijken (met andere dingen bezig)quote:Op zondag 8 december 2024 15:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
En die was nog buitenspel ook, maar scheids liet doorgaan vanwege voordeelregel. Dus eigenlijk geen enkele kans gehad
Dat ze maar snel mogen komenquote:Op zondag 8 december 2024 15:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Positief is dat het nog 0-0 staat. Misschien zit een zege er zelfs nog in als o.a. Godts, Traoré en Henderson gebracht worden.
quote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef Enchanter het volgende:
1 schot op goal al.
Net zoveel als tegen UtrechtEerste gooi net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |