Creatieve geest hé.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit lijkt me een blijvertje.
Of Frankioli d’r zelf ook is zal blijken.
Beetje gay is okay.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit trouwens, @:ggmm @:maxi-mus @:coco ?
Ik begrijp dat ook niet zo goed, Ajax doet het boven verwachting goed maar blijkbaar worden wonderen verwacht.quote:
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de restquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet zo goed, Ajax doet het boven verwachting goed maar blijkbaar worden wonderen verwacht.
Vorige week zei je nog dat we failliet warenquote:Op zondag 8 december 2024 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de rest
quote:Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorige week zei je nog dat we failliet waren
KLAASSED
ja als je met een begroting van 200 miljoen door blijft voetballen en je haalt geen CL dan ga je inderdaad een keer failliet...quote:Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorige week zei je nog dat we failliet waren
KLAASSED
Bijzondere redenering weer Klaas.quote:Op zondag 8 december 2024 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een begroting van bijna 200 miljoen moet je 15 punten los staan van de rest
Ja het wordt doorbijten. Nu heb ik me er al bij neergelegd dat PSV toch niets meer gaat verspelen, maar voor plek 2 zou minimaal een punt wel lekker zijn. Ik gok dat Utrecht het toch niet gaat volhouden.quote:
De begroting is 150 miljoen Klaas...quote:Op zondag 8 december 2024 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja als je met een begroting van 200 miljoen door blijft voetballen en je haalt geen CL dan ga je inderdaad een keer failliet...
ja dat psv is een paar stappen te ver dit seizoen. Maar hier een resultaat halen is mooi voor plek 2.quote:Op zondag 8 december 2024 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het wordt doorbijten. Nu heb ik me er al bij neergelegd dat PSV toch niets meer gaat verspelen, maar voor plek 2 zou minimaal een punt wel lekker zijn. Ik gok dat Utrecht het toch niet gaat volhouden.
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.quote:Op zondag 8 december 2024 13:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat psv is een paar stappen te ver dit seizoen. Maar hier een resultaat halen is mooi voor plek 2.
Dit gaat een hele moeilijke middag worden.quote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Gaaie sutalu baas hato
Klaassen vd boomen taylor
Berghuis weghorst akpom
Hendo brobbey en godts wel op de bank
Het is vooral dat tegenstanders vrij naïef spelen als ze in Eindhoven komenquote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.
quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.
Ja, dat weet je van te voren he.quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je überhaupt doorgaat in de CL, praten we daarna verder over hoe goed dit PSV is.quote:
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzelquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je überhaupt doorgaat in de CL, praten we daarna verder over hoe goed dit PSV is.
Want? Iedere tegenstander bevestigt dat iedere wedstrijd in interviews, ik kan daar ook niets aan doen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |