quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.
Ja, dat weet je van te voren he.quote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat iedere tegenstander al bij de start er geen zin meer in heeft tegen PSV, dat gebeurt bij Ajax nooit.
Zorg er nou maar voor dat je überhaupt doorgaat in de CL, praten we daarna verder over hoe goed dit PSV is.quote:
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzelquote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zorg er nou maar voor dat je überhaupt doorgaat in de CL, praten we daarna verder over hoe goed dit PSV is.
Want? Iedere tegenstander bevestigt dat iedere wedstrijd in interviews, ik kan daar ook niets aan doen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzel
Helaas, gaat 'm niet worden vandaag.quote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Gaaie sutalu baas hato
Klaassen vd boomen taylor
Berghuis weghorst akpom
Hendo brobbey en godts wel op de bank
Jij bent het grote bewijsquote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees niet zo’n calimero joh, met je altijd tegen ajax geneuzel
en zelf lopen zaniken dat ze zo zielig zijn en daarom niet stijf bovenaan staan in het feyenoord topic. Gelachen welquote:
Waar dan precies?quote:Op zondag 8 december 2024 14:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en zelf lopen zaniken dat ze zo zielig zijn en daarom niet stijf bovenaan staan in het feyenoord topic. Gelachen wel
Dit gaat Ajax makkelijk winnen. 0-3, schrijf maar vast op.quote:Op zondag 8 december 2024 14:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit gaat weer drama verdedigend worden. Branco snapt het allemaal niet en is mega traag. Gaaei rent veel maar snapt er nog minder van. Berghuis heeft geen zin of conditie om het te belopen. Open huis aan de rechterkant.
Kan ik dat op een briefje krijgen?quote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit gaat Ajax makkelijk winnen. 0-3, schrijf maar vast op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Als je bij Klaassen de goals weghaalt blijft Lex Immers over.quote:Op zondag 8 december 2024 15:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is wel heel pover aan het worden allemaal
quote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef Enchanter het volgende:
1 schot op goal al.
Net zoveel als tegen UtrechtEn die was nog buitenspel ook, maar scheids liet doorgaan vanwege voordeelregel. Dus eigenlijk geen enkele kans gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh , ik kan niet kijken (met andere dingen bezig)quote:Op zondag 8 december 2024 15:34 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
En die was nog buitenspel ook, maar scheids liet doorgaan vanwege voordeelregel. Dus eigenlijk geen enkele kans gehad
Dat ze maar snel mogen komenquote:Op zondag 8 december 2024 15:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Positief is dat het nog 0-0 staat. Misschien zit een zege er zelfs nog in als o.a. Godts, Traoré en Henderson gebracht worden.
quote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef Enchanter het volgende:
1 schot op goal al.
Net zoveel als tegen UtrechtEerste gooi net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |