abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215735609
dus een X link is nu opeens een goed in elkaar gezette OP?
Doe eens wat fucking moeite.

Ik klik niet op X links
Google is your friend, abuse your friends
pi_215735612
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 14:40 schreef Metalfrost het volgende:
Ik klik niet op X links
Ok
  zondag 1 december 2024 @ 14:53:31 #4
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215735753
Lijkt me een fantastisch mooi land om te wonen. O+

Toffe, intelligente, beschaafde mensen met humor. Goede keuken. Vodka. Christendom. Diepe spiritualiteit. Respect voor ouderen, respect voor je ouders. Magnifieke natuur, grote wouden, baikalmeer, Zee, literatuur, klassieke muziek. ballet. Alles schoon en netjes. Prachtige musea. O+

Geen narigheid als cancelcultuur en mensen met lange tenen, geen metrostations vol junkies en bedelaartjes en drugsnaalden en afval zoals in Rotterdam of Amsterdam.

Schoonheid, spiritualiteit, verbondenheid, de eeuwige weemoedige Russische diepe ziel. O+

Elkaar helpen, saamhorigheid.

Echt prachtig en totaal onbegrepen land.
Zo dichtbij en toch zo ver weg.

Zo vaak onderweg Russen ontmoet en echt stuk voor stuk zulke inspirerende toffe mensen. *;

Bekijk deze YouTube-video
pi_215735763
Kan je beter naar Japan gaan
pi_215735769
quote:
17s.gif Op zondag 1 december 2024 14:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Toffe, intelligente, beschaafde mensen met humor. Goede keuken. Vodka. Christendom. Diepe spiritualiteit. Respect voor ouderen, respect voor je ouders. Magnifieke natuur, grote wouden, baikalmeer, Zee, literatuur, klassieke muziek. ballet. Alles schoon en netjes. Prachtige musea. O+

Geen narigheid als cancelcultuur en mensen met lange tenen, geen metrostations vol junkies en bedelaartjes en drugsnaalden en afval zoals in Rotterdam of Amsterdam.

Schoonheid, spiritualiteit, verbondenheid, de eeuwige weemoedige Russische diepe ziel. O+

Zo vaak onderweg Russen ontmoet en echt stuk voor stuk zulke inspirerende toffe mensen. *;

Als de sancties voorbij zijn maak jij je op voor een rusland-reis?
pi_215735776
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 14:54 schreef Evangelion het volgende:
Kan je beter naar Japan gaan
Lijken me ook fijnere mensen
pi_215735894
quote:
17s.gif Op zondag 1 december 2024 14:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Hardop gelachen.

Mooi de draak gestoken met de Rusland lovers hahahaha. En dat op een sarcastische manier.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 december 2024 @ 15:08:56 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215736001
Wat me opvalt aan dat filmpje in de OP is dat ze kennelijk de stoeltjes in de trein vergeten zijn?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215736092
Alle jongeren aan het front?
pi_215736184
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2024 15:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
Alle jongeren aan het front?
Niet in Moskou, daar pakken ze iemand uit een of andere verarmde deelrepubliek voor ;)
  zondag 1 december 2024 @ 15:41:32 #13
pi_215736373
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 14:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Als de sancties voorbij zijn maak jij je op voor een rusland-reis?
Misschien nog wel voordat de sancties voorbij zijn. Je kunt nu al richting Rusland. Visum is makkelijk, gewoon e-visum. Alleen de E.U. doen moeilijk, dus geen directe vluchten en bankpas doet het niet, geen contante euro's mee kunnen nemen enzovoorts. En je zal wel op een lijst komen te staan van de inlichtingendiensten. Boeit me verder niet.

Via Estland kun je trouwens nog steeds in Rusland geraken en anders zul je via Georgie moeten reizen. Als je echt wilt zijn er legio mogelijkheden.
Marie Therese Ter Haar organiseert Rusland-reizen, of via Ab Gietelink. Er is veel mogelijk. Beide fantastisch inspirerende persoonlijkheden. :D
  zondag 1 december 2024 @ 15:44:52 #14
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215736418
Ga aub vandaag nog. Je doet ons er een groot plezier mee.
Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
  zondag 1 december 2024 @ 16:00:32 #15
pi_215736635
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 15:01 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hardop gelachen.

Mooi de draak gestoken met de Rusland lovers hahahaha. En dat op een sarcastische manier.
Het is alleen geen sarcasme.
Ik ben wel eens sarcastisch of cynisch inderdaad. Maar dit is echt serieus.

Links was vroeger ook pro-Rusland. Ik ben trouw gebleven aan oud-linkse principes. Ik ben niet woke geworden en ik ben niet gaan haten.
pi_215736658
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2024 16:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Het is alleen geen sarcasme.
Ik ben wel eens sarcastisch of cynisch inderdaad. Maar dit is echt serieus.

Links was vroeger ook pro-Rusland. Ik ben trouw gebleven aan oud-linkse principes. Ik ben niet woke geworden en ik ben niet gaan haten.
Moet wel sarcastisch zijn gezien de onzin in je post over hoe tof Russen zijn en hoe fijn het land wel niet is.
pi_215736692
Rusland is wack

Niffo out
  zondag 1 december 2024 @ 16:43:35 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215737192
quote:

Lekker in de propagandafuik getrapt maat.

De Russen die ik ontmoet heb hadden toch een ander verhaal.
Huilen dan.
  Moderator zondag 1 december 2024 @ 17:00:18 #19
441859 crew  Lenny77
pi_215737467
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 15:01 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hardop gelachen.

Ik denk dat het wel klopt.. alleen staan er enge mannetjes aan de top.
Voor de rest klopt de beschrijving volgens mij prima.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 1 december 2024 @ 17:12:20 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215737694
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 17:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel klopt.. alleen staan er enge mannetjes aan de top.
Voor de rest klopt de beschrijving volgens mij prima.
Volgens mij ontbreekt er nog een stukje over:
- de beperkte van vrijheid van meningsuiting,
- het autoritaire bestuur,
- discriminatie van minderheden,
- politieke gevangenen,
- gigantische economische ongelijkheid: een groot deel van de Russen op het platteland heeft nog geen nagel om hun gat mee te krabben,
- corruptie,
- alcoholisme als volksziekte,
- hoe het heel normaal is dat op het platteland allerlei basisvoorzieningen zoals drinkwater, elektriciteit, en riolering ontbreken,
- ...

Oh en er was nog iets met een oorlog waarvoor je zomaar als kanonnenvoer kan eindigen omdat één of andere dwaas z'n kleine pikkie probeert te compenseren met imperialistische avontuurtjes. Of eigenlijk: hoe er langs zo'n beetje de gehele landsgrens (en dat is nogal een stuk) er ellende is met de buren. Maar gelukkig is Rusland niet woke!!! Of zo.
Huilen dan.
pi_215737888
Ik zie geen klacht
Sicker than your average.
  zondag 1 december 2024 @ 17:29:27 #22
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215738000
Ik zou wel liever naar Rusland gaan dan naar Amerika.
Appears.
pi_215738089
quote:

Toffe, intelligente, beschaafde mensen met humor. Goede keuken. Vodka. Christendom.
(...)
Orthodox christendom, met een KGB'er als hoofd van die kerk.
Rusland bestaat uit Moskou en St. Petersburg. De rest, vooral aan de andere kant van het Oeralgebergte, is tja, onder feodaal bestuur. Moskou laat de onderdrukte gebieden weten hoeveel mannen geleverd moeten worden als kanonnenvoer en de fabrikanten krijgen dan opdracht om een bepaald aantal mannen aan te wijzen. Dus die onvrije binnenstaten worden dan nog wat armer. Voor Poetin is het tevens een verkapte genocide van minderwaardige culturen. Echt een gezellig land.

Je zal zeer welkom zijn. Voor je het weet heb je niet geheel vrijwillig een contract als kanonnenvoer getekend. Prepareer je op je toekomst: levend zijn is overrated, de kans dat contractanten terug komen is miniem. Je Nederlandse mondwerk zal je totaal niet helpen in het land waar men geleerd heeft niet te horen, zien of spreken als het om de activiteiten van het Kremlin gaat. Dat is overigens niet aan Poetin gebonden. Hij hij poef weg is, dan staat de opvolger al klaar om de Poetin-doctrine verder uit te voeren.

Wist je al dat er structureel niet aan goed onderhoud van de infrastructuur gedaan wordt? Dus onvermijdelijk hebben ze daar nu dambreuken en waterleidingbreuken, dus regio's zonder stromend water, deze winter. In Koersk, bezet door Oekraïene, hebben ze op originele wijze de waterleiding gerepareerd: het komt nu uit het gasstel gespoten.
pi_215738319
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 17:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zou wel liever naar Rusland gaan dan naar Amerika.
Ik zou ook absoluut niet naar de VS willen, maar echt 100x liever dat dan Rusland.
  FOK!fotograaf zondag 1 december 2024 @ 18:28:46 #25
364681 over_hedge
pi_215739212
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 17:22 schreef Aberkullie het volgende:
Ik zie geen klacht
De klacht is dat hij nog steeds hier is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')