Als de sancties voorbij zijn maak jij je op voor een rusland-reis?quote:Op zondag 1 december 2024 14:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Lijkt me een fantastisch mooi land om te wonen.
Toffe, intelligente, beschaafde mensen met humor. Goede keuken. Vodka. Christendom. Diepe spiritualiteit. Respect voor ouderen, respect voor je ouders. Magnifieke natuur, grote wouden, baikalmeer, Zee, literatuur, klassieke muziek. ballet. Alles schoon en netjes. Prachtige musea.
Geen narigheid als cancelcultuur en mensen met lange tenen, geen metrostations vol junkies en bedelaartjes en drugsnaalden en afval zoals in Rotterdam of Amsterdam.
Schoonheid, spiritualiteit, verbondenheid, de eeuwige weemoedige Russische diepe ziel.
Elkaar helpen, saamhorigheid.
Echt prachtig en totaal onbegrepen land.
Zo dichtbij en toch zo ver weg.
Zo vaak onderweg Russen ontmoet en echt stuk voor stuk zulke inspirerende toffe mensen.
Bekijk deze YouTube-video
Hardop gelachen.quote:Op zondag 1 december 2024 14:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Toffe, intelligente, beschaafde mensen met humor. Goede keuken. Vodka. Christendom. Diepe spiritualiteit. Respect voor ouderen, respect voor je ouders. Magnifieke natuur, grote wouden, baikalmeer, Zee, literatuur, klassieke muziek. ballet. Alles schoon en netjes. Prachtige musea.
Geen narigheid als cancelcultuur en mensen met lange tenen, geen metrostations vol junkies en bedelaartjes en drugsnaalden en afval zoals in Rotterdam of Amsterdam.
Schoonheid, spiritualiteit, verbondenheid, de eeuwige weemoedige Russische diepe ziel.
Zo vaak onderweg Russen ontmoet en echt stuk voor stuk zulke inspirerende toffe mensen.
Helaas niet dit nummer erbij.quote:Op zondag 1 december 2024 14:37 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
https://x.com/stillgray/status/1863214787745681534
Misschien nog wel voordat de sancties voorbij zijn. Je kunt nu al richting Rusland. Visum is makkelijk, gewoon e-visum. Alleen de E.U. doen moeilijk, dus geen directe vluchten en bankpas doet het niet, geen contante euro's mee kunnen nemen enzovoorts. En je zal wel op een lijst komen te staan van de inlichtingendiensten. Boeit me verder niet.quote:Op zondag 1 december 2024 14:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als de sancties voorbij zijn maak jij je op voor een rusland-reis?
Het is alleen geen sarcasme.quote:Op zondag 1 december 2024 15:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Mooi de draak gestoken met de Rusland lovers hahahaha. En dat op een sarcastische manier.
Moet wel sarcastisch zijn gezien de onzin in je post over hoe tof Russen zijn en hoe fijn het land wel niet is.quote:Op zondag 1 december 2024 16:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het is alleen geen sarcasme.
Ik ben wel eens sarcastisch of cynisch inderdaad. Maar dit is echt serieus.
Links was vroeger ook pro-Rusland. Ik ben trouw gebleven aan oud-linkse principes. Ik ben niet woke geworden en ik ben niet gaan haten.
Lekker in de propagandafuik getrapt maat.quote:Op zondag 1 december 2024 14:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat het wel klopt.. alleen staan er enge mannetjes aan de top.quote:Op zondag 1 december 2024 15:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Mooi de draak gestoken met de Rusland lovers hahahaha. En dat op een sarcastische manier.
Volgens mij ontbreekt er nog een stukje over:quote:Op zondag 1 december 2024 17:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel klopt.. alleen staan er enge mannetjes aan de top.
Voor de rest klopt de beschrijving volgens mij prima.
Orthodox christendom, met een KGB'er als hoofd van die kerk.quote:Op zondag 1 december 2024 14:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Toffe, intelligente, beschaafde mensen met humor. Goede keuken. Vodka. Christendom.
(...)
Ik zou ook absoluut niet naar de VS willen, maar echt 100x liever dat dan Rusland.quote:Op zondag 1 december 2024 17:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zou wel liever naar Rusland gaan dan naar Amerika.
De klacht is dat hij nog steeds hier isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |