Imposters syndrome lijkt me in het geval van Til ook wel een beetje terecht 😂.quote:Op zondag 1 december 2024 19:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Beetje het Bennie Griessel syndroom, presteren in een omgeving waar iedereen beter lijkt dan jij en constant twijfel of je wel goed genoeg bent. Als het dan lukt denk je "was toch geluk dit kan niet of toch?"
Ja, Utrecht bakte er inderdaad maar weinig van.quote:
Dat lijkt mij ook inderdaad.. sowieso moet je als profspeler mentaal wel behoorlijk sterk staan. 3 mindere potten en je verdwijnt naar de bank. Nou is dat bij PSV nog niet zo'n ramp, maar als je bij (pak hem beet) een RKC speelt dan heb je (ook financieel) weinig ruimte om nog verder af te glijden naar beneden.quote:Op zondag 1 december 2024 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Imposters syndrome lijkt me in het geval van Til ook wel een beetje terecht 😂.
Neemt niet weg dat hij ondanks zijn beperkte techniek wel een enorme meerwaarde heeft in sommige types wedstrijden.
Maar dit is dan momenteel de subtop van de Eredivisie hι.. er zijn gewoon analisten die voorspellen dat dit Utrecht op plek 2 gaat eindigen. Dat is toch eigenlijk heel droevig? En dan vinden mensen het gek dat PSV en Feyenoord af en toe omver geblazen worden in de CL; dat niveauverschil is zo immens groot.quote:Op maandag 2 december 2024 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Utrecht bakte er inderdaad maar weinig van.
Til heeft helemaal geen last daarvan. Hij staat meestal in de basis. Terecht ook, want hij is een belangrijke speler in het systeem.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook inderdaad.. sowieso moet je als profspeler mentaal wel behoorlijk sterk staan. 3 mindere potten en je verdwijnt naar de bank. Nou is dat bij PSV nog niet zo'n ramp, maar als je bij (pak hem beet) een RKC speelt dan heb je (ook financieel) weinig ruimte om nog verder af te glijden naar beneden.
Wat dat betreft is het zelfvertrouwen wat een type Zlatan/Lang heeft wel lekker natuurlijk. Of het altijd terecht is is een 2de maar dat is een andere kwestie
Willem 2 en Roda JC werden het ook ooit. Zoals Twente en AZ ook kampioen werden. Dus waarom niet. Er zit genoeg geld.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar dit is dan momenteel de subtop van de Eredivisie hι.. er zijn gewoon analisten die voorspellen dat dit Utrecht op plek 2 gaat eindigen. Dat is toch eigenlijk heel droevig? En dan vinden mensen het gek dat PSV en Feyenoord af en toe omver geblazen worden in de CL; dat niveauverschil is zo immens groot.
Goede post. Geld maakt niet gelukkig, maar ik ben liever een beetje ongelukkig met geld. Volgens mij is ie niet echt depressief, dan zou hij helemaal niet kunnen spelen. Hij is gewoon eerlijk over zijn gemoedstoestand. Mooi dat ie dat doet en durft. Voetbal is een macho wereld.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Til heeft helemaal geen last daarvan. Hij staat meestal in de basis. Terecht ook, want hij is een belangrijke speler in het systeem.
Wat hij zelf zegt is dat hij een 'is dit het nou' gevoel heeft. Nou, er zijn heel veel mensen die dat gevoel hebben over hun leven. En dat is misschien gek als je kijkt naar iemand die heel succesvol is, beroemd is en goed verdient. Maar die mensen hebben dat natuurlijk net zo goed als Mien en Henk die in een twee knaken baan van 9 tot 5 geld verdienen voor een klein huurhuisje tegen een hoog bedrag en die twee keer per jaar op vakantie kunnen mits ze in de zomer kamperen.
Geld maakt niet gelukkig, maar geen geld maakt wel ongelukkig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goede post. Geld maakt niet gelukkig, maar ik ben liever een beetje ongelukkig met geld. Volgens mij is ie niet echt depressief, dan zou hij helemaal niet kunnen spelen. Hij is gewoon eerlijk over zijn gemoedstoestand. Mooi dat ie dat doet en durft. Voetbal is een macho wereld.
En iedereen heeft wel eens de balen van zijn werk, of er iig minder zin in.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
Til is een goed ventje, iets hoger intelligentieniveau dan het gemiddelde onder de beroepsgroep
Lijkt me ook helemaal niet raar dat topsporters die om de drie, vier dagen een wedstrijd spelen op een gegeven moment een beetje gevoelloos worden voor winst- of verliesmomenten en gewoon als een robot het werk doen.
Hij is alleen een van de weinigen die het ook hardop durft te roepen vermoed ik.
Wie zegt dat het werk gerelateerd is ? Hij heeft het waarschijnlijk ook in andere situaties momenteel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En iedereen heeft wel eens de balen van zijn werk, of er iig minder zin in.
quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het werk gerelateerd is ? Hij heeft het waarschijnlijk ook in andere situaties momenteel.
De ED is de speeltuin van PSV.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kampioenschap binnen. Gefeliciteerd jongens!
Winterbanden kunnen alvast onder de platte kar gemonteerd worden.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overdrijf niet…quote:Op donderdag 5 december 2024 11:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Winterbanden kunnen alvast onder de platte kar gemonteerd worden.
Als je daar nog aan twijfelde, Ajax is daar gewoon te licht voor en Feyenoord te wisselvallig, gefeliciteerd dan maar vast.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |