SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zonder genadequote:Op zondag 1 december 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neehet heeft niet zo mogen zijn denk ik.
Al vermoed ik dat jij vanochtend wel over mij heen gegaan bent![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh, te laat met mn TT.
Ik was nog bezig deze te corrigeren, nu is ie weer fout
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Krassen?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Eindelijk een fatsoenlijke TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Leeuwardenquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Preciesquote:Op zondag 1 december 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Liever niet het westen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En Gent en Bruggequote:Op zondag 1 december 2024 13:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Liever Blankenberge dan Knokke.
De Panne
Maar ik mag graag in Knokke kijken naar alle verwaande kakkerds met hun dure auto's
Ik zocht een kleed voor in de badkamer die lang genoeg was, zei iemand ineens: maar Muis je heeft een weefding, waarom weef je niet je eigen kleedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Het verste dat ik alleen met de trein deed was Hilversum.
FF weet waarom 😉🤪Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Geen slecht idee!quote:Op zondag 1 december 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zocht een kleed voor in de badkamer die lang genoeg was, zei iemand ineens: maar Muis je heeft een weefding, waarom weef je niet je eigen kleedCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga douchen🚿🚿🚿🚿Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik voel me ongemakkelijk in Knokkequote:Op zondag 1 december 2024 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En Gent en Brugge
Maar ik mag graag in Knokke kijken naar alle verwaande kakkerds met hun dure auto's
Werewolf
En je hebt er nog 1 van mij.quote:Op zondag 1 december 2024 13:48 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben over @:AardappelSchotel heen!
Nu kan ik andere dingen gaan doenWerewolf
Thanxquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Ja, ik pas er ook niet tussen hoor. Maar heb altijd een beetje medelijden met mensen die geld en uiterlijk vertoon zo belangrijk vinden.quote:Op zondag 1 december 2024 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk in KnokkeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat dus. In De Haan hetzelfde. Nare ervaring als toeriste.quote:Op zondag 1 december 2024 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik pas er ook niet tussen hoor. Maar heb altijd een beetje medelijden met mensen die geld en uiterlijk vertoon zo belangrijk vinden.Werewolf
Ik ga zo een mandarijntje eten zodat ik het idee heb vandaag gezond te hebben gegeten.Trotste mama van Ambar
Eet je wel vleesvervanger?quote:Op zondag 1 december 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo een mandarijntje eten zodat ik het idee heb vandaag gezond te hebben gegeten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2024 14:00:30 ]![]()
Somsquote:Op zondag 1 december 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eet je wel vleesvervanger?Trotste mama van Ambar
Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb je niet horen klagen anders
Gewoon incasseren en weer door gaan
De Haan ben ik nog nooit geweest geloof ikquote:Op zondag 1 december 2024 13:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. In De Haan hetzelfde. Nare ervaring als toeriste.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja heb die smileysite nu gewoon openstaan op iPhone. Echt te grappigquote:Op zondag 1 december 2024 14:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is leuk,had ik laatst ook gepost![]()
Het maakt mij niet uit. Ooit waren er iets van 6 mensen met toegang tot die interface, maar die zijn allemaal gestopt met DTSquote:Op zondag 1 december 2024 02:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, weer een leuke taak voor SwJ
Of anders gewoon nooit meer iets veranderen![]()
![]()
Ik ben ooit in elke badstad van de Kusttram een ansichtkaart gaan kopen.quote:Op zondag 1 december 2024 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De Haan ben ik nog nooit geweest geloof ikWerewolf
Heb op de laptop best wat smiley sitesquote:Op zondag 1 december 2024 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja heb die smileysite nu gewoon openstaan op iPhone. Echt te grappig
Ik FOK! eigenlijk alleen op mijn telefoons. Bij Samsung kan ik alleen niet zo goed tabblad open laten staanquote:Op zondag 1 december 2024 14:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb op de laptop best wat smiley sitesc![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 14:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ooit waren er iets van 6 mensen met toegang tot die interface, maar die zijn allemaal gestopt met DTS
Dan beter niemand meer toegang geven, als dat ertoe leidt dat je stopt met dts.
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt
Huh waarom niet? Gebruik je Google Chrome of de Samsung browser?quote:Op zondag 1 december 2024 14:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk alleen op mijn telefoons. Bij Samsung kan ik alleen niet zo goed tabblad open laten staan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zal ik deze kopen voor op mijn boekenkast?
Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 1 december 2024 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan beter niemand meer toegang geven, als dat ertoe leidt dat je stopt met dts.
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt![]()
Het beste zou zijn als dat gewoon een role zou worden die een FOK! user kan krijgen. Maar dat is wat meer dan een uurtje besteden om de monitor scriptjes op de FOK! server te krijgen en ik betwijfel of bondage die tijd er in wil steken.
Ik ga overigens niet weg, ik ben de laatste tijd drukker met andere dingen en niet zoveel hier![]()
Met ene browser kan het wel maar daar heb ik de lay-out weereens verneuktquote:Op zondag 1 december 2024 14:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh waarom niet? Gebruik je Google Chrome of de Samsung browser?![]()
Doet sp3c altijd voor me fixen maar was laatst vergeten te vragen.
Sowieso vind ik op iPhone fijner FOK!ken.![]()
@sp3c mag allesquote:Op zondag 1 december 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want TTs mochten niet meer aangepast worden
Behalve door @:Sp3c dan![]()
Ja!quote:Op zondag 1 december 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Man o man klodder tochquote:Op zondag 1 december 2024 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met ene browser kan het wel maar daar heb ik de lay-out weereens verneukt![]()
Doet sp3c altijd voor me fixen maar was laatst vergeten te vragen.
Sowieso vind ik op iPhone fijner FOK!ken.
Lekker blijven hangenquote:Op zondag 1 december 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent ook in ronde 75 blijven hangen ja?![]()
Hij leeft in het verledenquote:Op zondag 1 december 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent ook in ronde 75 blijven hangen ja?![]()
Deze manquote:Op zondag 1 december 2024 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Van De Man waar alles in DTS om draait![]()
Ik luister niet naar mannenquote:Op zondag 1 december 2024 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Van De Man waar alles in DTS om draaitTrotste mama van Ambar
Kom je me dan onderzoeken?quote:Op zondag 1 december 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
DrAmy een optie? lekker dramatisch![]()
![]()
Lekker doktertje spelenquote:
Daar weet ik nog wel een verhaaltje over
Vertelquote:Op zondag 1 december 2024 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker doktertje spelen
Daar weet ik nog wel een verhaaltje over![]()
![]()
Gagaquote:Op zondag 1 december 2024 14:24 schreef JustinK het volgende:
Everywhere I go all the ladies wanna touch me
And when I'm on the road I'm always spot by paparazzi
Did it for the fame but always did it for the joy
Cause everywhere I go they scream
Oi fucking oi
Werewolf
Sow.quote:Op zondag 1 december 2024 14:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je beter wel doen, dan wordt het nog wat met jeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ben alles wat ik wil zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 14:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je beter wel doen, dan wordt het nog wat met jeTrotste mama van Ambar
"Toevallig"quote:Op zondag 1 december 2024 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die ben ik volgens mij weleens toevallig tegengekomenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 95 / +0 / +95 / 163 / 208
2. mascara-klodder / 23 / +0 / +23 / 20 / 28
3. Pinnenmutske / 22 / +0 / +22 / 162 / 178
4. Puzzie / 18 / +0 / +18 / 46 / 59
5. JustinK / 17 / +0 / +17 / 365 / 368
6. KillemWieft / 14 / +0 / +14 / 45 / 56
7. Dr.Mikey / 14 / +0 / +14 / 44 / 53
8. MizzezAmy / 11 / +0 / +11 / 117 / 122
9. AardappelSchotel / 10 / +0 / +10 / 81 / 83
10. mario390 / 10 / +0 / +10 / 3 / 4
11. greysbones / 6 / +0 / +6 / 94 / 97
12. Bally-b / 4 / +0 / +4 / 10 / 14
13. 444 / 3 / +0 / +3 / 229 / 235
14. Shii / 3 / +0 / +3 / 20 / 22
15. ToT / 2 / +0 / +2 / 47 / 50
16. Homijn / 2 / +0 / +2 / 3 / 5
17. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 15 / 16
18. M_0_0_N / 1 / +0 / +1 / 67 / 68
19. gebrokenglas / 0 / +0 / +0 / 85 / 88
20. Fogel / 0 / +0 / +0 / 2 / 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 95 / +0 / +95 / 163 / 208
2. mascara-klodder / 23 / +0 / +23 / 20 / 28
3. Pinnenmutske / 22 / +0 / +22 / 162 / 178
4. Puzzie / 18 / +0 / +18 / 46 / 59
5. JustinK / 17 / +0 / +17 / 365 / 368
6. KillemWieft / 14 / +0 / +14 / 45 / 56
7. Dr.Mikey / 14 / +0 / +14 / 44 / 53
8. MizzezAmy / 11 / +0 / +11 / 117 / 122
9. AardappelSchotel / 10 / +0 / +10 / 81 / 83
10. mario390 / 10 / +0 / +10 / 3 / 4
11. greysbones / 6 / +0 / +6 / 94 / 97
12. Bally-b / 4 / +0 / +4 / 10 / 14
13. 444 / 3 / +0 / +3 / 229 / 235
14. Shii / 3 / +0 / +3 / 20 / 22
15. ToT / 2 / +0 / +2 / 47 / 50
16. Homijn / 2 / +0 / +2 / 3 / 5
17. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 15 / 16
18. M_0_0_N / 1 / +0 / +1 / 67 / 68
19. gebrokenglas / 0 / +0 / +0 / 85 / 88
20. Fogel / 0 / +0 / +0 / 2 / 2Mooie positie heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekers, benieuwd wanneer we weer van positie wisselenquote:
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zal ik over je heengaan?quote:Op zondag 1 december 2024 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op #2 gestaan. Zal ook wel niet van lange duur zijn![]()
![]()
Jawel, gewoon flink doorbolken!quote:Op zondag 1 december 2024 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op #2 gestaan. Zal ook wel niet van lange duur zijn
Je kan het!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nahhhh. Ga wel voor plekje in de top 20.quote:Op zondag 1 december 2024 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, gewoon flink doorbolken!
Je kan het!
Als ik deze maand voor de verandering eens geen ban krijg moet dat prima lukken![]()
![]()
Moet je je gewoon even gedragenquote:Op zondag 1 december 2024 14:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nahhhh. Ga wel voor plekje in de top 20.
Als ik deze maand voor de verandering eens geen ban krijg moet dat prima lukken![]()
![]()
De slet van DTSquote:Op zondag 1 december 2024 14:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wil ook altijd maar over iedereen heen gaan![]()
![]()
Vanaf morgen weer gewone routine dus ik ga er weinig zijn.
Tenzij...Werewolf
Je had vorige maand een ban?quote:Op zondag 1 december 2024 14:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nahhhh. Ga wel voor plekje in de top 20.
Als ik deze maand voor de verandering eens geen ban krijg moet dat prima lukken
Het gebeurt alleen zo weinigquote:Op zondag 1 december 2024 14:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wil ook altijd maar over iedereen heen gaan![]()
![]()
DTS slet?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bolk.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat is helemaal niet waar!quote:Op zondag 1 december 2024 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ik iemand vaak over anderen heen zie gaan ben jij het wel!
Of je speelt iets steeds in de herhaling af, dat kan natuurlijk ook
Nou ik was het in ieder geval niet, want weinig van positie gewisseldquote:Op zondag 1 december 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar!
Of je speelt iets steeds in de herhaling af, dat kan natuurlijk ook![]()
![]()
![]()
Hou jij niet van een beetje afwisseling?quote:Op zondag 1 december 2024 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ik was het in ieder geval niet, want weinig van positie gewisseld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je speelt iets steeds in de herhaling af, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 15:46 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben over @:mizzezamy heen gegaan
quote:Weinig herhaling hoorquote:Op maandag 18 november 2024 02:46 schreef Fogel het volgende:
[..]Hee, @:mizzezamy is weer over me heen gegaan
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hou jij niet van een beetje afwisseling?
Ik wel, maar de rest blijkbaar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:
Waarom doen winkels dat? Winkelmandje gevuld, moet je inloggen, is winkelmandje leegTrotste mama van Ambar
Ojaquote:Op zondag 1 december 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom doen winkels dat? Winkelmandje gevuld, moet je inloggen, is winkelmandje leeg
Slechte ITquote:Op zondag 1 december 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom doen winkels dat? Winkelmandje gevuld, moet je inloggen, is winkelmandje leeg![]()
Vrouwelijke intuïtiequote:Op zondag 1 december 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom doen winkels dat? Winkelmandje gevuld, moet je inloggen, is winkelmandje leeg![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2024 14:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van een beetje afwisselingquote:Op zondag 1 december 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je speelt iets steeds in de herhaling af, dat kan natuurlijk ook![]()
Slechte marketing, ze zouden er juist extra artikelen bij moeten doen!quote:Op zondag 1 december 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom doen winkels dat? Winkelmandje gevuld, moet je inloggen, is winkelmandje leeg
Ja, het ene zeggen en het tegenovergestelde doen, heb ik van jou geleerdquote:
![]()
![]()
Je moet ook niks van mij lerenquote:Op zondag 1 december 2024 14:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het ene zeggen en het tegenovergestelde doen, heb ik van jou geleerd![]()
![]()
Jij welquote:Op zondag 1 december 2024 14:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je je openstelt, dan krijg je er een gaatje bij?
Ik dacht al dat het wel eens anders geïnterpreteerd zou kunnen worden
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, dat zeg je nu wel, maar ondertussen doe je natuurlijk weer iets heel andersquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
HahaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik doe helemaal niks!quote:Op zondag 1 december 2024 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu wel, maar ondertussen doe je natuurlijk weer iets heel anders![]()
Hahaquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Luie hond...
Marc?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Maar waarom zou ik naar een vent moeten luisteren?Trotste mama van Ambar
OladijeeeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat moet niet hier in Nederland.quote:Op zondag 1 december 2024 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom zou ik naar een vent moeten luisteren?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee vooral niet doenquote:Op zondag 1 december 2024 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom zou ik naar een vent moeten luisteren?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar @AardappelSchotel zei dat ik daar een beter mens van zou worden. Ik wil wel weten waarom eigenlijkTrotste mama van Ambar
Ik leer toch wel wat van jou hoorquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Tegenstrijdig dit welquote:Op zondag 1 december 2024 14:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je beter wel doen, dan wordt het nog wat met jeTrotste mama van Ambar
Er wordt gelurkt..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
Ah je luistert naar mequote:Op zondag 1 december 2024 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar @:aardappelschotel zei dat ik daar een beter mens van zou worden. Ik wil wel weten waarom eigenlijk![]()
![]()
Ik kreeg van de week een berichtje via prive in facebook van iemand die met zijn ballen aan het spelen was.quote:
Foto onder de spoiler
Niet quote haal hem zo weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik stel slechts een vraag omdat ik nieuwsgierig benquote:Trotste mama van Ambar
HopsaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
HopAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gas eropAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nou, ik zie je hier alleen maar klagen, en je zegt zelf dat je nooit naar mannen luistert.quote:Op zondag 1 december 2024 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik stel slechts een vraag omdat ik nieuwsgierig ben
Ik zie een correlatie.![]()
![]()
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: