SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zonder genadequote:Op zondag 1 december 2024 13:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neehet heeft niet zo mogen zijn denk ik.
Al vermoed ik dat jij vanochtend wel over mij heen gegaan bent![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh, te laat met mn TT.
Ik was nog bezig deze te corrigeren, nu is ie weer fout
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Krassen?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Eindelijk een fatsoenlijke TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Leeuwardenquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Preciesquote:Op zondag 1 december 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Liever niet het westen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En Gent en Bruggequote:Op zondag 1 december 2024 13:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Liever Blankenberge dan Knokke.
De Panne
Maar ik mag graag in Knokke kijken naar alle verwaande kakkerds met hun dure auto's
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zocht een kleed voor in de badkamer die lang genoeg was, zei iemand ineens: maar Muis je heeft een weefding, waarom weef je niet je eigen kleedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Het verste dat ik alleen met de trein deed was Hilversum.
FF weet waarom 😉🤪Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Geen slecht idee!quote:Op zondag 1 december 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zocht een kleed voor in de badkamer die lang genoeg was, zei iemand ineens: maar Muis je heeft een weefding, waarom weef je niet je eigen kleedCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga douchen🚿🚿🚿🚿Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik voel me ongemakkelijk in Knokkequote:Op zondag 1 december 2024 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En Gent en Brugge
Maar ik mag graag in Knokke kijken naar alle verwaande kakkerds met hun dure auto's
Werewolf
En je hebt er nog 1 van mij.quote:Op zondag 1 december 2024 13:48 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben over @:AardappelSchotel heen!
Nu kan ik andere dingen gaan doenWerewolf
Thanxquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Ja, ik pas er ook niet tussen hoor. Maar heb altijd een beetje medelijden met mensen die geld en uiterlijk vertoon zo belangrijk vinden.quote:Op zondag 1 december 2024 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik voel me ongemakkelijk in KnokkeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat dus. In De Haan hetzelfde. Nare ervaring als toeriste.quote:Op zondag 1 december 2024 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik pas er ook niet tussen hoor. Maar heb altijd een beetje medelijden met mensen die geld en uiterlijk vertoon zo belangrijk vinden.Werewolf
Ik ga zo een mandarijntje eten zodat ik het idee heb vandaag gezond te hebben gegeten.Trotste mama van Ambar
Eet je wel vleesvervanger?quote:Op zondag 1 december 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo een mandarijntje eten zodat ik het idee heb vandaag gezond te hebben gegeten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2024 14:00:30 ]![]()
Somsquote:Op zondag 1 december 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eet je wel vleesvervanger?Trotste mama van Ambar
Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 1 december 2024 13:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb je niet horen klagen anders
Gewoon incasseren en weer door gaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: