Ik ging er licht kritisch in, maar Toon komt sympathieker en slimmer over dan ik dacht.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
Iemand de nieuwe Toon bij de lsrf podcast al geluisterd? En zo ja: topshow vol zelfmedelijden of saai en beter overslaan?
Gaat de Telegraaf zijn ledenbestand toch niet publiceren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:23 schreef Steven184 het volgende:
Helaas: Dossiers van ‘foute’ Nederlanders volgend jaar toch nog niet digitaal te raadplegen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:23 schreef Steven184 het volgende:
Helaas: Dossiers van ‘foute’ Nederlanders volgend jaar toch nog niet digitaal te raadplegen
Fix You.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:22 schreef Fretwork het volgende:
Hoorde dat er een Coldplayplaat hoog staat. Is dit er één die in een lege melancholie voortkabbelt naar niks, of is het een oh-oh-ooow-Coldplaynummer?
Overigens zingt Chris Martin altijd een tikkeltje vals.
Heeft Willempie nog een paleis over?quote:Op zondag 8 december 2024 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk erkend moordenaar Bashar A.
In Huis Doorn is altijd wel een plekje vrij.quote:Op zondag 8 december 2024 07:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Willempie nog een paleis over?
Wordt dit de eerste keer dat Al Qaida een land kan gaan besturen?quote:Op zondag 8 december 2024 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Eerst even een jaartje wennen in Chateau Al Amerongen.quote:Op zondag 8 december 2024 08:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
In Huis Doorn is altijd wel een plekje vrij.
Hebben de heren Bashar A. en Vladimir P. een GROOT probleem?quote:Op zondag 8 december 2024 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooiquote:Op zondag 8 december 2024 09:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hebben de heren Bashar A. en Vladimir P. een GROOT probleem?
De 'profiles' van de rebellenleider zijn wel hilarisch, 'pragmatic fundamentalist', dat soort werk. Er zal wel een ellendiger iets voor terug komen, sowieso stukje burgeroorlog. Het complete gebrek aan (democratische) instellingen maakt het natuurlijk onmogelijk om wat anders te verwachten, stukje 'why nations fail'.quote:Op zondag 8 december 2024 08:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wordt dit de eerste keer dat Al Qaida een land kan gaan besturen?
Overigens gelachen om de oproep tot vrije verkiezingen van de premier.
In Egypte deden ze verkiezingen na Moebarak maar toen was de uitkomst niet in het belang van ONS en sindsdien zijn WE blij dat er weer gewoon een dictator zit.quote:Op zondag 8 december 2024 09:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg mooi
[..]
De 'profiles' van de rebellenleider zijn wel hilarisch, 'pragmatic fundamentalist', dat soort werk. Er zal wel een ellendiger iets voor terug komen, sowieso stukje burgeroorlog. Het complete gebrek aan (democratische) instellingen maakt het natuurlijk onmogelijk om wat anders te verwachten, stukje 'why nations fail'.
Achssad, wilde je zeggen?quote:Op zondag 8 december 2024 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Als hater van de hypetrein "Farioli" was het een prima week.quote:Op zondag 8 december 2024 17:00 schreef VoMy het volgende:
AZ wint van Ajax, het Heerenveen van Van Persie wint een uitwedstrijd, het Utrecht van Jans speelde "gewoon" gelijk tegen Ajax.
Een loodzware week voor de haters van bandwagons en hypetreinen.
Het Merijn Zeeman effect?quote:Op zondag 8 december 2024 17:00 schreef VoMy het volgende:
AZ wint van Ajax, het Heerenveen van Van Persie wint een uitwedstrijd, het Utrecht van Jans speelde "gewoon" gelijk tegen Ajax.
Een loodzware week voor de haters van bandwagons en hypetreinen.
quote:Op zondag 8 december 2024 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hater van de hypetrein "Farioli" was het een prima week.
In his defense, het is een vrij langdradige activiteitquote:Op zondag 8 december 2024 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
De aanstaande geboorte van je kind missen omdat je liever bij je spelers blijft, kan dat?
Dan toch liever een nuchtere Deen in plaats van zo'n geesteszieke Italiaan.
De wedstrijden van Ajax of de geboorte van zijn kind?quote:Op zondag 8 december 2024 17:50 schreef Fretwork het volgende:
het is een vrij langdradige activiteit
Allebei momenteelquote:Op zondag 8 december 2024 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De wedstrijden van Ajax of de geboorte van zijn kind?
Ik wil graag jouw uitgebreide mening over Farioli horenquote:Op zondag 8 december 2024 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hater van de hypetrein "Farioli" was het een prima week.
Oh ik heb helemaal geen uitgebreide mening over Farioli hoor, daarvoor kijk ik te weinig interviews met hem en lees ik te weinig over Ajax. Maar ik heb iets teveel adoratie gezien van Ajacieden die na de afgelopen 2 seizoenen blijkbaar niet meer zo goed weten wat goed voetbal is.quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil graag jouw uitgebreide mening over Farioli horen
Volgens mij miste Italiaan annex Filosoof Davide Ghiotto ook de geboorte van zijn kind voor een wedstrijd. Cultuurdingetje.quote:Op zondag 8 december 2024 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
De aanstaande geboorte van je kind missen omdat je liever bij je spelers blijft, kan dat?
Dan toch liever een nuchtere Deen in plaats van zo'n geesteszieke Italiaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |