Hang Youth staat hier fier bovenaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een superiore smaak. Tip, denk aan Shell, Tata Steel, Batman.
Espresso is van Sabrina Carpenter. Dat blijkt een kindsterretje te zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 19:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het zal wel wat over mij zeggen dat ik niet weet welke van de 5 dat is.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Espresso is van Sabrina Carpenter. Dat blijkt een kindsterretje te zijn
Lol.quote:Sabrina Carpenter 'acts out oral sex' during one of her shows receiving backlash as a result for being a former Disney Channel star
Sabrina Carpenter 'acts out oral sex' during one of her shows receiving backlash as a result for being a former Disney Channel star
Kom eens langs in het Top 2000 topic tussen de feestdagenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Ik vind elitair doen over muzieksmaak echt strontvervelend.
Komt ook wel door mijn eigen zeer banale muzieksmaak maar toch.
Dat is een warm bad toch? Net als hier.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kom eens langs in het Top 2000 topic tussen de feestdagen
Het is er supergezellig maar soms wel een beetje elitairquote:Op donderdag 5 december 2024 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is een warm bad toch? Net als hier.
Mensen nemen het daar soms iets té serieus. Om het maar uit te drukken.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is er supergezellig maar soms wel een beetje elitair
Eerlijk is eerlijk dat is wel een evenement waar FOK! het nu nog van moet hebben gezien de snelheid van de topic's in december. Maar het opblijven tot een nummer wordt gedraaid heb ik nooit gesnapt en de 'ik heb zelfs nog nooit van Roxy Dekker gehoord' act's zijn vrij vervelend.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kom eens langs in het Top 2000 topic tussen de feestdagen
Wie?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dat is wel een evenement waar FOK! het nu nog van moet hebben gezien de snelheid van de topic's in december. Maar het opblijven tot een nummer wordt gedraaid heb ik nooit gesnapt en de 'ik heb zelfs nog nooit van Roxy Dekker gehoord' act's zijn vrij vervelend.
Ik zou niet weten waar ik die van moet kennenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dat is wel een evenement waar FOK! het nu nog van moet hebben gezien de snelheid van de topic's in december. Maar het opblijven tot een nummer wordt gedraaid heb ik nooit gesnapt en de 'ik heb zelfs nog nooit van Roxy Dekker gehoord' act's zijn vrij vervelend.
Mensen die meerdere lijstjes daar insturenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kom rond de kerst lekker naar DRTquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Huisfeestje, Anne-Fleur Vakantie, Sugardaddy.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik die van moet kennen
Is MEROL niet de hitmachine?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Huisfeestje, Anne-Fleur Vakantie, Sugardaddy.
Dé hitmachine van Nederland, onze inheemse Dua Lipa.
Die heeft toch geen hits? Beetje high-brow niche werk.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is MEROL niet de hitmachine?
Lekker met de meiden ketaquote:Op donderdag 5 december 2024 21:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die heeft toch geen hits? Beetje high-brow niche werk.
Hou je bek en bef me werd nog wel song van het jaar, maar bevestigd een beetje @VoMy zijn vooroordeel. In Belgie is ze volgens mij na de slimste mens ook populair.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker met de meiden keta
Niet hier live in het topic?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kan jullie wel Duitstalige tips geven via dm
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hou je bek en bef me werd nog wel song van het jaar, maar bevestigd een beetje @:Vomy zijn vooroordeel. In Belgie is ze volgens mij na de slimste mens ook populair.
Kerst met de Fam!quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker met de meiden keta
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Kerst met de Fam!
Ik ken wel wat nummers, maar voor echte hits moet je toch top-40-knallers hebben.
Leuk liedje, maar slechts de 74e plek in de Single Top 100.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet hier live in het topic?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |